Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Testet positivt mandag og har ligget med vonde ledd, vond hals og hodeverk. Har ikke direkte vondt lenger, men har hoste innimellom og er forkjølet og blir i tillegg fort sliten. Har prøvd meg på litt husarbeid idag, vaske klær og henge opp og støvsuge eit golv. Måtte sette meg ned etterpå.  I helga skal jeg egentlig jobbe kveld fredag og 12.5 timer lørdag og søndag. Er helsefagarbeider. Hva hadde du gjort?

Anonymkode: dc2a9...f23

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Testet positivt mandag og har ligget med vonde ledd, vond hals og hodeverk. Har ikke direkte vondt lenger, men har hoste innimellom og er forkjølet og blir i tillegg fort sliten. Har prøvd meg på litt husarbeid idag, vaske klær og henge opp og støvsuge eit golv. Måtte sette meg ned etterpå.  I helga skal jeg egentlig jobbe kveld fredag og 12.5 timer lørdag og søndag. Er helsefagarbeider. Hva hadde du gjort?

Du får vente og se hvordan du føler deg i morgen kveld tenker jeg. Mye kan skje, avhengig av hvor fort kroppen din restituerer. 

Anonymkode: 0a0d6...03f

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Ikke tenk korona.
Dersom det hadde vært en hvilken som annen sykdom, ville du ha dratt på jobb da?
Er svaret ja så drar du, er det nei så blir du hjemme.

Anonymkode: c8033...81c

Skal mye til for at jeg er hjemme fra jobb, så hadde sikkert gått.

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Ikke tenk korona.
Dersom det hadde vært en hvilken som annen sykdom, ville du ha dratt på jobb da?
Er svaret ja så drar du, er det nei så blir du hjemme.

Anonymkode: c8033...81c

Dette er så riktig skrevet. 

Anonymkode: 4b182...080

Annonse

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Jeg gikk på jobb etter 4 dager selv om jeg hoster og er tett. Hadde gjort det hvis det ikke var korona også 

Anonymkode: 67c20...300

Ja, sjefen ringte og lurte på hvordan det går. Blei enige om å bruke egenmelding i morgon kveld og så prøve på jobb lørdag og søndag (ganske lenge å gå 12.5 time på jobb rett etterpå).HI

• Opprett ny...