Gå til innhold

Sertifikat i konfirmasjonsgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en konfirmant nå i mai og snakker om hva vi skal gi han.

Man kan ta trafikalt grunnkurs når man er 15, begynne å øvelseskjøre og ta kjøretimer når man er 16 og få lappen når man er 18.

Vil et gavekort fra oss på lappen være noe å gi til konfirmasjonen?

Anonymkode: 466fb...2ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sier han selv da? Er han interessert i mopedlappen da? Jeg fikk lappen til moped/scooter til konfirmasjon og ble veldig glad. Kjøpte scooter for noe av pengene jeg fikk.

Skrevet
Juliea Ruler skrev (1 minutt siden):

Hva sier han selv da? Er han interessert i mopedlappen da? Jeg fikk lappen til moped/scooter til konfirmasjon og ble veldig glad. Kjøpte scooter for noe av pengene jeg fikk.

Han ønsker seg billappen når den tid kommer, moped-lappen er han ikke like interessert i

Anonymkode: 466fb...2ac

Skrevet

Jeg syns det - hvis dere likevel tenker å betale lappen for han er det j en topp gave. Det koster jo søren meg skjorta med lappen så den gaven er flott!

Anonymkode: 8056d...66a

Skrevet

Mine to gutter fikk lappen på lett motorsykkel i konfirmasjonsgave, og lappen på bil i 18-årsgave.

Om sønnen din ikke vil ha lappen på motorsykkel er lappen på bil en flott gave. Det koster flesk, så sikkert greit for dere å sette av litt penger i årene som kommer også.

Anonymkode: dc488...d52

Skrevet

Min eldste datter fikk mopedlappen i konfirmasjonsgave av faren. Billappen får ungene i 18årsgave. Hun var superfornøyd. Lillesøster skulle ikke ta moppedlappen sa hun, så hun fikk trafikalt grunnkurs og resten i penger tilsvarende hva søsteen fikk. Hun endte opp med å ta lappen hun også. 

Anonymkode: aba29...112

Skrevet

Min fikk trafikalt grunnkurs samt en sum til kjøretimer i gave. Han var veldig forbøyd

Anonymkode: b0843...d2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...