Gå til innhold

Hvor mange dager må dere vente på testresultat i deres kommune?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Tok nesten 2  døgn her. Trondheim 

Anonymkode: ff65d...562

Fikk du melding på e-post om testresultatet, eller måtte du sjekke helsenorge.no selv?

Anonymkode: 815a6...7a3

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Fikk du melding på e-post om testresultatet, eller måtte du sjekke helsenorge.no selv?

Får ingen melding her, må sjekke det selv.

Anonymkode: 20943...9d4

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Asker kommune. Testet kl. 10, fikk svar kl. 20. 

Anonymkode: 0c482...ce7

Presis det samme her. Kanskje du var den andre som testet sønnen din klokken ti i går på Rortunet 😂

Anonymkode: 2bf12...23d

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Presis det samme her. Kanskje du var den andre som testet sønnen din klokken ti i går på Rortunet 😂

Kunne vært meg bortsett fra at det var forrige uke. 😉

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Kunne vært meg bortsett fra at det var forrige uke. 😉

Hehe, det ville vært meget spesielt hvis vi var der samtidig. Men artig at vi hadde time 10.00 og fikk resultatet 20.00 samme kveld begge to ☺️

Annonse

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Fikk sms fra helsenorge om at svaret var klart. Logget inn for å sjekke svaret 

Anonymkode: ff65d...562

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Nå har det gått tre dager, og fortsatt ingen svar. Burde jeg ringe koronatelefonen i kommunen og spørre om testen feilet eller noe?

Det hørtes ut som om noe kan ha skjedd her. Når til og med de kommunene med størst smittetrykk får svar før deg. Sjekket Helse-Norge? Ring å hør ja. Evt ta direkte kontakt med de som analyserer prøven din, å hør om de ikke har mottatt den.

Anonymkode: d9ec1...792

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Nå har det gått tre dager, og fortsatt ingen svar. Burde jeg ringe koronatelefonen i kommunen og spørre om testen feilet eller noe?

Har du sjekket på helse norge? Når testen min var negativ som fikk jeg aldri beskjed om at resultatet var klart,men når jeg logget meg inn på helsenorge så lå likevel resultatet der. Samme dag som jeg tok testen faktisk.

Anonymkode: 6023b...fa0

• Opprett ny...