Gå til innhold

Tips til gave i 40 års dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i 40 års dag og er så usikker på hva jeg skal gi i gave. Hun er godt etablert så har vel alt....i tillegg veldig "steril" stil å kan liksom ikke komme med hva som helst av pynt heller....

Anonymkode: 76f78...285

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stjernekikkert? 

Anonymkode: 89e36...94d

Skrevet

Gavekort på hudpleie, fotpleie, massasje? 😊

Anonymkode: f3a91...3f6

Skrevet

En 3 liter vin

Anonymkode: 480f3...4db

Skrevet

Prisklasse?

Jeg ville likt å få en pakke med ulike delikatesser (god olivenolje, eddik, krydder, vin etc), eller velværeprodukter.

Anonymkode: 78b87...25c

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Prisklasse?

Jeg ville likt å få en pakke med ulike delikatesser (god olivenolje, eddik, krydder, vin etc), eller velværeprodukter.

Anonymkode: 78b87...25c

Ikke for å kritisere, men alt du nevner er jo noe folk kjøper selv. Akkurat som om man skulle gitt bort et "godt" brød eller "godt" smør. Når jeg tenker meg om kunne kanskje et godt hjemmebakt brød faktisk være noe. 

Anonymkode: 89e36...94d

Skrevet

Hva liker hun å gjøre, trene, er hun friluftsmenneske, er hun glad i bøker, matlaging osv? En opplevelse av noe slag, kanskje dere har noe spennende i nærområdet.

Anonymkode: 879ce...e5e

Skrevet

Jeg hadde satt pris på en opplevelse av en eller annen slag. Massasje, middag, frisør, hotell e.l. Det er slikt jeg ikke prioriterer selv i hverdagen.

Skrevet

Det kommer an på hvor "steril" hun er, men parfymen "Good Girl" fra Carolina Herrara lukter nydelig (synes jeg da, duft er jo veldig personlig) og "flasken" er kjempekul (En fancy sko med stillethæl).

En stor bukett med roser, en "dyr" flaske vin,

Ett "plain" fint ullteppe som feks kan brukes ute på balkongen eller i hagen på sommeren (eller inne i sofaen selvfølgelig:-)

Om hun er en nær venninne så kan du kjøpe en opplevelse som dere begge kan delta på. Vinsmaking feks, tapaskveld,  billetter til ett eller annet dere kunne tenke dere å gå på, "fright House". Sjekk ut "you Wish" om det er noe i nærheten av der dere bor. Jeg kjøpe spøkelsesvendring til meg og min venninne og det var kjempegøy (Oslo).

Bok

Kjøp noe som kan brukes opp på en måte 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...