Anonym bruker Skrevet 22. februar 2022 #1 Skrevet 22. februar 2022 Ser på sommerferien og vil gjerne ha noen erfaringer. Maten er viktig … forventer ikke topp mat slike steder. Anonymkode: 8b801...d68
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2022 #2 Skrevet 22. februar 2022 Sunving arguineguin på gran canaria, vært det 8 ganger og fortsatt lyst å reise der! Anonymkode: 86838...810
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2022 #3 Skrevet 22. februar 2022 Det kommer an på hva du vil. Jeg liker å bli litt kjent i byen jeg bor i. Jeg mister mye av det når jeg bor på hotell med all inclusive mister jeg mye av det, siden jeg vender tilbake til hotellet hver gang det er tid for middag. Jeg føler at jeg opplever mer når jeg spiser på litt forskjellige steder. Anonymkode: f8290...18e
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2022 #4 Skrevet 22. februar 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Sunving arguineguin på gran canaria, vært det 8 ganger og fortsatt lyst å reise der! Anonymkode: 86838...810 Og hvordan er maten? Anonymkode: 0ee57...7ff
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 22. februar 2022 #5 Skrevet 22. februar 2022 All inc er djevelens verk i mine øyne. Ofte store maskiner uten sjel og varme . Det er også sånn for meg som en lenger opp i tråden skrev; jeg vil oppleve når jeg reiser. Dette gjelder både mat og opplevelser. Kort oppsummert er slike turer i mine øyne ofte dyrt og dårlig. ( basert på egne opplevelser)
*Miss Marple* Skrevet 22. februar 2022 #6 Skrevet 22. februar 2022 Når vi reiste med småbarn var AI gull! Å komme til ferdig mat flere ganger daglig og alltid ha snacks, is og brus/vann tilgjengelig gjorde ferien perfekt. Vi hadde alltid utflukter hvor vi spiste på lokale restauranter, men å ha fri mat på hotellet passet oss supert. Vi har stort sett vært heldige med kvalitet og utvalg på AI, men har aldri hatt mindre enn fire stjernes hotell. Her får man nok hva man betaler for, som med så mange andre ting.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2022 #7 Skrevet 22. februar 2022 Som enslig mor til 2 barn, så dro vi på sånn reiser da barna var i barnehagealder. Og beste vi var på var Pegasos resort med Nazar. Har aldri spist så mye god og variert mat, som de 2 ukene vi var der. Ellers har vi vært på litt forskjellige sunwing resort, og maten er god der. Men bor du der mer enn en uke, blir det nok kjedelig. Jeg er helt klart mest glad i reiser, hvor vi ikke bor på all inclusive, og reiser mye rundt, og spiser forskjellige steder. Men all inclusive var gull verdt da jeg reiste alene med 2 små, da skulle vi jo bare på ferie for å kose oss, med bading, mat og bamseklubb. Anonymkode: 54348...a27
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2022 #8 Skrevet 22. februar 2022 Med småbarn er det gull. Men sjekk hva de tilbyr på hotellet, om det er bare buffet eller om det er litt ala carte også. Voksne blir veldig lei om det er buffetmiddag med de samme tingene på hver dag. Noen hoteller har buffeter som varierer fra dag til dag, det er bedre. Du får nok litt det du betaler for, sjekk anbefalinger fra andre og hotellets egen nettside. Anonymkode: 4f34c...fcf
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2022 #9 Skrevet 22. februar 2022 Vi har vært to år på rad på Nausicca beach på Kypros. Fantastisk hotell og nydelig mat. Helt perfekt med små barn. Vi fikk oppleve masse av øyen og området rundt - så at man blir stuck på hotellet som noen nevner er bare tull. Det blir det du legger opp til selv. Vi leide bil og reiste rundt, spiste i byen de dagene vi ville det og resten på hotellet. Helt perfekt. Anonymkode: 114c0...89c
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2022 #10 Skrevet 22. februar 2022 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Og hvordan er maten? Anonymkode: 0ee57...7ff Kjempebra, hvertfall når vi har vært der. Nå er det 3 år siden sist da..,, men ungene elsker maten der, det gjør vi voksne og 👍🏻 Anonymkode: 86838...810
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2022 #11 Skrevet 22. februar 2022 Jeg elsker all inclusive, både med og uten barn. Man kan jo alltids reise ut å spise også. Mem veldig enkelt å ha alle måltidene tilgjengelig på hotellet, og ikke minst snacks og drikkevarer. Har alltid bestilt all inclusive når vi har reist bare voksne også, mest pga frokost, lunsj og drikkevarer. Spiser middagen på hotellet 2-4 dager, og resten ute. Anonymkode: 15d0a...c32
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2022 #12 Skrevet 22. februar 2022 Da barna var yngre var dette helt fantastisk. To av de fire barna våre har Tourettes og ADHD og er veldig rigide og trenger rutiner, og da er All Inclusive en helt fantastisk løsning. Med store barn eller uten barn vil jeg heller bo på mindre steder og prøve ulike restauranter osv. Anonymkode: 55cb0...9a3
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 22. februar 2022 #13 Skrevet 22. februar 2022 Veldig fornøyd på Ving Sunwing hotell. Vært på flere slike hoteller forskjellige steder👌😊
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2022 #14 Skrevet 22. februar 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Og hvordan er maten? Anonymkode: 0ee57...7ff Vi har bare vært der en gang, og synes maten er helt midt på treet. Ingen gastronomiske høydepunkter. Anonymkode: e5732...3e5
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2022 #15 Skrevet 22. februar 2022 Som andre sier er det gull med små barn. Vi har barn med veldig ulike behov og litt aldersforskjell, og da er fleksibiliteten i AI helt nydelig. Samtidig var det faktisk litt styrete å hjelpe tre barn i buffet tre ganger om dagen, og skal vi være et sted mer enn 5-6 dager foretrekker jeg hus eller leilighet. Anonymkode: b7743...0be
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2022 #16 Skrevet 22. februar 2022 Vi var her for noe år siden, aldri sett så mye fantastisk mat. Våre kresne unger drømmer om å reise tilbake pga maten. Utenom maten er det som et vanlig sydenhotell, ikke mye å finne på i nærheten. Jeg har jobbet på flere hoteller i Norge og må si at dette er det beste jeg har opplevd mtp mat. https://louisaltheabeach.com/ Anonymkode: 3568c...3af
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2022 #17 Skrevet 22. februar 2022 Satans verk. Upersonlige foringsfabrikker som dreper lokale restauranter. Anonymkode: c3aec...d51
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2022 #18 Skrevet 22. februar 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Satans verk. Upersonlige foringsfabrikker som dreper lokale restauranter. Anonymkode: c3aec...d51 Det jobber jo lokale på disse hotellene også? Anonymkode: 03125...46e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 22. februar 2022 #19 Skrevet 22. februar 2022 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Det jobber jo lokale på disse hotellene også? Anonymkode: 03125...46e Det er sant, men det er en helt annen opplevelse å gå på små lokale restauranter enn å spise i digre buffet saler. En måte disse store maskinene ødelegger for de lokale er at markedet for de lokale blir mindre da mange velger å feriere på de store hotellene . Da legger de gjerne ikke igjen penger lokalt. Færre slike store maskiner gir grunnlag for flere lokale butikker og restauranter .
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2022 #20 Skrevet 22. februar 2022 Denne var spot On! https://www.thetravelinspector.no/news/2016/4/9/smarte-feriegjester-dropper-all-inclusive?format=amp Har hatt de nydeligste ferier med små barn, helt uten all inklusive, så mange flotte ferieminner! Anonymkode: 0e00a...968
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 22. februar 2022 #21 Skrevet 22. februar 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Denne var spot On! https://www.thetravelinspector.no/news/2016/4/9/smarte-feriegjester-dropper-all-inclusive?format=amp Har hatt de nydeligste ferier med små barn, helt uten all inklusive, så mange flotte ferieminner! Anonymkode: 0e00a...968 Den var virkelig helt spot on ja! Også helt enig i at det er fullt mulig å ha flotte ferier i utlandet uten all inc .
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2022 #22 Skrevet 22. februar 2022 Superdeilig! Vinghotell på Mallorca med lekker mat gjorde ferien super for alle, vi hadde hatt et stritt år og ønsket kun sol, vann og god mat. Samt at de tre uendelig sultne tenåringsguttene kunne spise voldsomme mengder døgnet gjennom. Anonymkode: 6ec52...fc6
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2022 #23 Skrevet 22. februar 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Superdeilig! Vinghotell på Mallorca med lekker mat gjorde ferien super for alle, vi hadde hatt et stritt år og ønsket kun sol, vann og god mat. Samt at de tre uendelig sultne tenåringsguttene kunne spise voldsomme mengder døgnet gjennom. Anonymkode: 6ec52...fc6 Er det egentlig noe bra i det da? Fråtse i mat døgnet rundt? Anonymkode: 8b801...d68
Kira Skrevet 22. februar 2022 #24 Skrevet 22. februar 2022 Jeg har kun vært på all inclusive en gang. Da var barna små, og de elsket maten. De kan fortsatt snakke om den gangen de spiste pannekaker med jordbær og sjokolade til frokost hver dag i en uke. Også at pappa drakk saft (les Sangria!) til lunsj 🤪 Men jeg synes det var slitsomt å bo på hotell, spise i en fullsatt og bråkete spisesal og kjempe om solsenger rundt bassenget. Det ble med den ene gangen, og vi har heller foretrukket å leie hus og til slutt kjøpe vårt eget.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2022 #25 Skrevet 22. februar 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (7 minutter siden): Den var virkelig helt spot on ja! Også helt enig i at det er fullt mulig å ha flotte ferier i utlandet uten all inc . Er det noen som har protestert på det, da? Hi etterspør erfaringer med all inc, så da svarer man på det. Anonymkode: 03125...46e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå