Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har korona og er slakk og tung i kroppen (hoste innimellom med slim) , ellers hodeverk og verk i ledd når Ibux slutter å virke.  Dersom jeg tar Ibux og da føler meg bedre skal/må jeg da på jobb etter de fire dagene? Jobber i helsevesenet.

Anonymkode: 7f05e...ef6

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144427221-n%C3%A5r-tilbake-p%C3%A5-jobb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Jeg har korona og er slakk og tung i kroppen (hoste innimellom med slim) , ellers hodeverk og verk i ledd når Ibux slutter å virke.  Dersom jeg tar Ibux og da føler meg bedre skal/må jeg da på jobb etter de fire dagene? Jobber i helsevesenet.

Men, kjære vene! Har du fortsatt ikke skjønt dette? Er du syk så blir du selvfølgelig hjemme. Og slik du beskriver det, så er du ikke frisk.  Unnskyld for at jeg er litt kvass, men dette bør voksne folk ha skjønt nå. 

Anonymkode: e64a8...c05

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Er all sunn fornuft forsvunnet med koronaen?

Anonymkode: 83b2d...9db

Ikke tenk på at det er korona du har.
Still deg følgende spørsmål, dersom det hadde vært en hvilken som helst annen sykdom du hadde og ut av formen du har nå, ville du dratt på jobb?

Det at man er anbefalt å holde seg hjemme i 4 dager har noe med sjansen til å smitte andre å gjøre, ikke for at man skal bli frisk nok. Er man syk så er man syk.

Anonymkode: 955b0...f8b

• Opprett ny...