Gå til innhold

Frekk barnehage !?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var nok ikke frekt ment! Sånn kunne jeg fint sagt også. Jobber som pedleder. Men tenker barnet kunne da hatt litt kortere dag når du selv har fri!? 9-15 f.eks? 

Anonymkode: 58258...db7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kan en hel barnehage være frekk?

Anonymkode: 11bc3...57e

Skrevet

Veldig rar og søkt problemstilling… Håper virkelig det er et forsøk på trolling. 
Tenke seg til at noen er så frekke at de bruker feil benevnelse på en fridag/friperiode liksom 🤷‍♀️

Anonymkode: bc7a7...2bb

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Ja det er deilig med ferie. Mannen leverte han 8 ( liker å spise frokost der) Jeg henta han litt før 16. så ikke så lang dag heller ! Syns hun sa det på en frekk måte . Hun er sikkert bare sjalu 

Anonymkode: b5c91...e73

Ikke lang dag? Mine barn har aldri vært så lenge i bhg I det hele tatt, 3 barn... 

Anonymkode: 38233...87c

Skrevet

Lurer på hvor lang en vanlig dag er, hvis en kort dag er åtte timer…

Anonymkode: 937f2...795

Skrevet

Såååå lei av lærere som klager på arbeidstid og "tvungen avspasering". 

"vi lærere jobber i snitt 43 timer i uken de ukene barna er på skolen, derfor må vi ta avspasering, og så blir vi så fornærmet når noen påpeker at man ha ferie, for det er ikke ferie det er tvungen avspasering! Nemlig" 

43 timers uker x 38 uker =1643 timer i året. En vanlig 100 % stilling er 1950 timer i året. Og da har man 5 uker ferie. Og avt avspasering er som oftest time for time. Kjenner jeg blir skikkelig trekt over at de "stakkars" lærerene jobber så mye og må avspassere. Uavhengig om dette er et tulle innlegg eller ikke. 

Jeg skulle veldig gjerne blitt tvunget til å avspassere 5-6 uker i året. 

Anonymkode: e2086...5d1

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

"vi lærere jobber i snitt 43 timer i uken de ukene barna er på skolen, derfor må vi ta avspasering, og så blir vi så fornærmet når noen påpeker at man ha ferie, for det er ikke ferie det er tvungen avspasering! Nemlig" 

43 timers uker x 38 uker =1643 timer i året. En vanlig 100 % stilling er 1950 timer i året. Og da har man 5 uker ferie. Og avt avspasering er som oftest time for time. Kjenner jeg blir skikkelig trekt over at de "stakkars" lærerene jobber så mye og må avspassere. Uavhengig om dette er et tulle innlegg eller ikke. 

Bare å hive seg rundt, det, er en voldsom lærermangel i Norge! 

Anonymkode: e6143...537

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Lærerne var i hvert fall smart nok til å skjønne at HI ikke er lærer og bare troller. 

Anonymkode: b292e...20a

Skrevet

Det hadde vært frekt dersom de hadde sagt «det er synd du ikke gidder å tilbringe fritiden med barnet ditt». 

de spurte om du syns det vAe deilig med ferie, da svarer du kort og greit, og la det være med det. 

tror du føler deg truffet , siden du mener det var frekt av bhg…… 

god ferie 🙂

Skrevet

Hadde du ikke skrevet det om avspasering så hadde jeg trodd innlegget var seriøst. Flere lærere som kommer spradende freshe og opplagte i 9-tiden til bhg der jeg jobber for tiden. Barna har korona, men er så god form og ikke feber. Vi løper ræva av oss for halve arbeidsstokken ligger syke. Jaja, de betaler jo for plassen så kan vel ikke klage.

Anonymkode: 7d8f4...ceb

Skrevet
On 2/22/2022 at 7:34 AM, Anonym bruker said:

Jeg er lærer. Når jeg henta to åringen i går. Spør den ansatte meg om det er deilig med ferie ?! Er ikke det frekt ? De har ikke noe med det å gjøre. Det er ikke ferie, det er avspasering ! Og det trenger vi virkelig nå 

Anonymkode: b5c91...e73

Ikke frekt i hele tatt, trist at 2åring må være i bhg når du har fri

Anonymkode: 2bc30...afd

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Hadde du ikke skrevet det om avspasering så hadde jeg trodd innlegget var seriøst. Flere lærere som kommer spradende freshe og opplagte i 9-tiden til bhg der jeg jobber for tiden. Barna har korona, men er så god form og ikke feber. Vi løper ræva av oss for halve arbeidsstokken ligger syke. Jaja, de betaler jo for plassen så kan vel ikke klage.

Anonymkode: 7d8f4...ceb

Da kan jo jeg nyansere bildet litt, da. På min skole skal de aller, aller fleste ha fri med barna sine i vinterferien neste uke. Det vil si, barna skal ha fri, og foreldrene skal jobbe på kveldene, for å ta igjen litt av etterslepet etter en lang periode med veldig mye sykdom. Og ingen har vært freshe siden september.

Vær så snill å slutte med lærerhetsen. Jeg kjenner ingen lærere som snakker ned kollegaer i barnehagen, tvert i mot.  

Anonymkode: e6143...537

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...