Gå til innhold

Linni søker kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så slemme produsentene har vært mot henne. Satt henne opp mot bare raringer og originaler. Og så må hun bare spille med. 
Hun gjør en god jobb da, er hyggelig og høflig, men kunne de ikke funnet noen mer i hennes liga? 

Anonymkode: 9e0b2...c8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Så slemme produsentene har vært mot henne. Satt henne opp mot bare raringer og originaler. Og så må hun bare spille med. 
Hun gjør en god jobb da, er hyggelig og høflig, men kunne de ikke funnet noen mer i hennes liga? 

en annen med babystemme da tenker du?

Anonymkode: 286a1...d43

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

en annen med babystemme da tenker du?

Anonymkode: 286a1...d43

Nei, jeg tenker folk med litt tyngde og bakgrunn og litt mer interessante for henne. Linni er ei kul dame med et stort hjerte. Hun fortjener å bli bergtatt av en drømmeprins. 

Skrevet

Du ser alt for mye på tv, HI

Anonymkode: 37b86...a61

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Nei, jeg tenker folk med litt tyngde og bakgrunn og litt mer interessante for henne. Linni er ei kul dame med et stort hjerte. Hun fortjener å bli bergtatt av en drømmeprins. 

Har Linni så mye tyngde å by på selv da?

Anonymkode: 38296...c45

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Sånne menn ville aldri vært med i et sånt TV-program.

Enten må hun finne en mann på andre arenaer, eller ta til takke med en som er like pr-kåt som henne selv...

Anonymkode: ffc5f...fe1

Skrevet

Synes der er fleire flotte menn, eg. 

Anonymkode: 33768...5e4

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Sånne menn ville aldri vært med i et sånt TV-program.

Enten må hun finne en mann på andre arenaer, eller ta til takke med en som er like pr-kåt som henne selv...

Anonymkode: ffc5f...fe1

Godt sagt! Og så enig!

Anonymkode: 37b86...a61

Skrevet

Er dette tråden for de på 14 år? Så rare menn og så prkåt Linni er. Kniiiis

Anonymkode: 4da5e...32a

Skrevet

På min side blir jeg faktisk litt flau over at voksne mennesker sitter å ser på dette... 

Anonymkode: 4a732...ff5

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 timer siden):

"Tyngde" er vel det siste jeg forbinder med Linni...

Anonymkode: 367f5...a9b

Skrevet

Jeg tror også drømmemannen ikke melder seg på et sånt program. De fleste som gjør det, er for å komme på tv. Egentlig mange tv personligheter har litt rare menn. De har ikke sjangs på de skikkelig mannfolka.

Uten sammenligning men Kardasian damene skal jo være de flotteste og heteste damene i dag, men gud for noen ekle, creepy, utro mannfolk de finner seg. Forholdene deres varer naturligvis ikke lenge. Det er som om de ikke har sjangs på skikkelig mannfolk. Skikkelig stayere, med ordentlig jobb og tar seg av barna sine osv. 

Anonymkode: 3cfef...d7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...