Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #26 Skrevet 21. februar 2022 Ta skjermbilder av hele samtalen deres så kan du sende den til kona om hun tar kontakt. Anonymkode: 1c146...847
Sommerkroppen 2029 Skrevet 21. februar 2022 #27 Skrevet 21. februar 2022 (endret) Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Du drar dette veldig langt. Det var nok ikke helt sånn historien er. Han og kona hadde det dårlig i ekteskapet, og han var klar for å gå. Så da opprettet han en app for å se om gresset var grønnere på den andre siden. Fryktelig dumt av han å gjøre før han hadde bestemt seg. Han har alltid visst at jeg ikke kom til å si noe. Jeg mener at det hun ikke vet, har hun ikke vondt av, og jeg har sett flere tråder her inne hvor kvinner som har vært utro oppfordres til å ikke si noe til mannen om det av samme årsak. Etter han fortalte at han var gift, avsluttet jeg det. Han ville fortsette. Vi har holdt noe kontakt hele tiden etterpå, og jeg har oppfordret han til å ordne opp med kona. Nå har han, etter mye parterapi bestemt seg for å bli hos kona, men føler de ikke starter med blanke ark om han ikke forteller dette. Han sendte sms og sa fra at han er redd kona vil legge skylden på meg, og derfor ta kontakt med meg. Anonymkode: 99a10...8c3 Denne fyren legger jo ALT ansvaret over på både deg og kona. Han valgte å opprette en dating-app for å se om gresset var grønnere på andre siden, men nå når det ikke er det likevel så velger han å lage et oppstyr ut av noe HAN har forårsaket. Men som han mener du og kona må ta videre. Herregud for en dust! Endret 21. februar 2022 av Sommerkroppen 2029
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #28 Skrevet 21. februar 2022 Sommerkroppen 2029 skrev (3 minutter siden): Denne fyren legger jo ALT ansvaret over på både deg og kona. Han valgte å opprette en dating-app for å se om gresset var grønnere på andre siden, men nå når det ikke er det likevel så velger han å lage et oppstyr ut av noe HAN har forårsaket. Men som han mener du og kona må ta videre. Herregud for en dust! Hvordan legger han ansvar på HI? Anonymkode: 5ffd4...1c3
Sommerkroppen 2029 Skrevet 21. februar 2022 #29 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hvordan legger han ansvar på HI? Anonymkode: 5ffd4...1c3 Ved å si til henne at når han forteller kona dette, så vil hun legge ansvaret over på HI. Ordet angrep blir jo også brukt her, jeg vet jo ikke i hvilken grad. Men denne dusten av en fyr vet veldig godt hva han gjør, det er det ingen tvil om. Han vil mest sannsynlig komme unna med det, og jeg tror ikke HI er den eneste dama han har hatt utenomekteskapelig sex med for å si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #30 Skrevet 21. februar 2022 Men til HI. Nå har du jo fortalt her. Jeg vet ikke hvor stor grunn du har til å være redd denne dama. Det vet du nok bare selv kanskje. Hvis det er at hun ringer deg, så kan du bare si at du ikke vil snakke med henne. Opp til deg. Hvis hun begynner med trakkasering, så sier du at du vil anmelde om hun fortsetter. Er det sånn at du har reell grunn til å frykte henne, så kan du snakke med politiet nå. Det mannen sendte deg var vel bortimot en trussel også, selv om det er under dekke av advarsel. Anonymkode: 5ffd4...1c3
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #31 Skrevet 21. februar 2022 Sommerkroppen 2029 skrev (1 minutt siden): Ved å si til henne at når han forteller kona dette, så vil hun legge ansvaret over på HI. Ordet angrep blir jo også brukt her, jeg vet jo ikke i hvilken grad. Men denne dusten av en fyr vet veldig godt hva han gjør, det er det ingen tvil om. Han vil mest sannsynlig komme unna med det, og jeg tror ikke HI er den eneste dama han har hatt utenomekteskapelig sex med for å si det sånn. Men han legger ikke ansvaret på HI for det. Vet ikke om det er noen vits i å spekulere, for nå har jo HI forklart.. Anonymkode: 5ffd4...1c3
Sommerkroppen 2029 Skrevet 21. februar 2022 #32 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Men han legger ikke ansvaret på HI for det. Vet ikke om det er noen vits i å spekulere, for nå har jo HI forklart.. Anonymkode: 5ffd4...1c3 Han vil fortelle kona det, og sier at kona kommer til å beskylde HI for dette. Ergo, går han nærmest fri og HI blir stilt som skyts og kan risikere å bli angrepet. Han her er en fyr som holder på slik. Og kommer sikkert unna med mange løgner ved å gjøre det på denne måten.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #33 Skrevet 21. februar 2022 Sommerkroppen 2029 skrev (1 minutt siden): Han vil fortelle kona det, og sier at kona kommer til å beskylde HI for dette. Ergo, går han nærmest fri og HI blir stilt som skyts og kan risikere å bli angrepet. Han her er en fyr som holder på slik. Og kommer sikkert unna med mange løgner ved å gjøre det på denne måten. Jeg tror ikke akkurat at han går fri.... Anonymkode: 5ffd4...1c3
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #34 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Men til HI. Nå har du jo fortalt her. Jeg vet ikke hvor stor grunn du har til å være redd denne dama. Det vet du nok bare selv kanskje. Hvis det er at hun ringer deg, så kan du bare si at du ikke vil snakke med henne. Opp til deg. Hvis hun begynner med trakkasering, så sier du at du vil anmelde om hun fortsetter. Er det sånn at du har reell grunn til å frykte henne, så kan du snakke med politiet nå. Det mannen sendte deg var vel bortimot en trussel også, selv om det er under dekke av advarsel. Anonymkode: 5ffd4...1c3 Jeg er ikke redd. Jeg lurer egentlig bare på hvorfor i all verden han skal fortelle det til kona, og hvorfor i all verden kona skal legge skylden på meg Anonymkode: 99a10...8c3
Sommerkroppen 2029 Skrevet 21. februar 2022 #35 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror ikke akkurat at han går fri.... Anonymkode: 5ffd4...1c3 Jeg tror at han må ligge lavt en stund, og så begynner han på igjen etterhvert. Når han tenker at gresset muligens kan være grønnere på andre siden likevel.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #36 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke redd. Jeg lurer egentlig bare på hvorfor i all verden han skal fortelle det til kona, og hvorfor i all verden kona skal legge skylden på meg Anonymkode: 99a10...8c3 fordi han er en feig fyr som helst vil løpe avsted med halen mellom beina Anonymkode: 2c069...f00
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #37 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg er ikke redd. Jeg lurer egentlig bare på hvorfor i all verden han skal fortelle det til kona, og hvorfor i all verden kona skal legge skylden på meg Anonymkode: 99a10...8c3 Jeg skjønner hvorfor han vil fortelle, og spesielt i situasjonen han er i når de skal starte på nytt. Det er vel ganske vanlig at den mannen var utro med ikke blir så populær i konas øyne da. Lettere å ha deg som medskyldig, for enhver unnskyldning får henne jo til å kunne holde ut med mannen. Anonymkode: 5ffd4...1c3
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #38 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Du drar dette veldig langt. Det var nok ikke helt sånn historien er. Han og kona hadde det dårlig i ekteskapet, og han var klar for å gå. Så da opprettet han en app for å se om gresset var grønnere på den andre siden. Fryktelig dumt av han å gjøre før han hadde bestemt seg. Han har alltid visst at jeg ikke kom til å si noe. Jeg mener at det hun ikke vet, har hun ikke vondt av, og jeg har sett flere tråder her inne hvor kvinner som har vært utro oppfordres til å ikke si noe til mannen om det av samme årsak. Etter han fortalte at han var gift, avsluttet jeg det. Han ville fortsette. Vi har holdt noe kontakt hele tiden etterpå, og jeg har oppfordret han til å ordne opp med kona. Nå har han, etter mye parterapi bestemt seg for å bli hos kona, men føler de ikke starter med blanke ark om han ikke forteller dette. Han sendte sms og sa fra at han er redd kona vil legge skylden på meg, og derfor ta kontakt med meg. Anonymkode: 99a10...8c3 Uansett - han oppnår det han vil. Du ser på ham som en sympatisk fyr som vil ordne opp der han er, du vil lyve til kona for ham, og kona blir gjort til syndebukk om hun tar det utover deg. Og det er en annen ting - hvis han legger seg langflat, ikke bare forteller at han har vært utro, men at det var han selv som valgte å gå inn på en dateapp, lage seg en profil der for å treffe andre damer, treffe andre damer, date, ha sex - og ikke minst at han også løy til de damene han møtte, at han ikke fortalte deg (og ev. andre) at han var gift før etter at han hadde hatt sex med deg (og ev. andre damer)... da vil du og ev. andre damer være uinteressante for kona. Fordi hun da ser at han tar på seg all skyld, at han ikke bare har løyet til henne, men også deg og ev. andre damer han har møtt. Da gjør han deg uinterressant. Da er det heller ingen grunn til å tro at hun skal angripe deg, da det kun er han som har skylda og som har lurt både kona og deg. Jeg er villig til å vedde på at han ikke forteller kona sannheten, i hvert fall ikke den fulle og hele historien. Men, men, han oppnår det han vil med deg, du har mer sympati med ham enn med kona hans, og du er også villig til å lyve til henne om ham. Han er dramaking og player de luxe, han manipulerer kona og han manipulerer deg. Anonymkode: d9e2f...985
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #39 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Uansett - han oppnår det han vil. Du ser på ham som en sympatisk fyr som vil ordne opp der han er, du vil lyve til kona for ham, og kona blir gjort til syndebukk om hun tar det utover deg. Og det er en annen ting - hvis han legger seg langflat, ikke bare forteller at han har vært utro, men at det var han selv som valgte å gå inn på en dateapp, lage seg en profil der for å treffe andre damer, treffe andre damer, date, ha sex - og ikke minst at han også løy til de damene han møtte, at han ikke fortalte deg (og ev. andre) at han var gift før etter at han hadde hatt sex med deg (og ev. andre damer)... da vil du og ev. andre damer være uinteressante for kona. Fordi hun da ser at han tar på seg all skyld, at han ikke bare har løyet til henne, men også deg og ev. andre damer han har møtt. Da gjør han deg uinterressant. Da er det heller ingen grunn til å tro at hun skal angripe deg, da det kun er han som har skylda og som har lurt både kona og deg. Jeg er villig til å vedde på at han ikke forteller kona sannheten, i hvert fall ikke den fulle og hele historien. Men, men, han oppnår det han vil med deg, du har mer sympati med ham enn med kona hans, og du er også villig til å lyve til henne om ham. Han er dramaking og player de luxe, han manipulerer kona og han manipulerer deg. Anonymkode: d9e2f...985 Hvis kona tar kontakt med meg, hvorfor skal jeg lyve? Og hva skal jeg lyve om? Og jeg har selvsagt mer sympati med kona. Det er jo derfor jeg har best han gå tilbake til henne og ordne opp og helst ikke fortelle henne dette. Det hun ikke vet har hun ikke vondt av. Her er det nok du som tror at dine erfaringer kan overføres til enhver annen situasjon. Anonymkode: 99a10...8c3
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #40 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Hvis kona tar kontakt med meg, hvorfor skal jeg lyve? Og hva skal jeg lyve om? Og jeg har selvsagt mer sympati med kona. Det er jo derfor jeg har best han gå tilbake til henne og ordne opp og helst ikke fortelle henne dette. Det hun ikke vet har hun ikke vondt av. Her er det nok du som tror at dine erfaringer kan overføres til enhver annen situasjon. Anonymkode: 99a10...8c3 Det var du selv som skrev i ditt eget hovedinnlegg at du har sagt til ham at du ikke skal si noe om kona kontakter deg... Anonymkode: d9e2f...985
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #41 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det var du selv som skrev i ditt eget hovedinnlegg at du har sagt til ham at du ikke skal si noe om kona kontakter deg... Anonymkode: d9e2f...985 Nei. Jeg har sagt at jeg ikke har planer om å fortelle noe til kona, så jeg forstår ikke hvorfor han skal fortelle det. Kontakter hun meg, så har han ikke bedt meg holde kjeft, og det kommer jeg ikke til å gjøre. Men jeg forstår ikke hvorfor han skal si noe til kona om det kan gjøre saken verre Anonymkode: 99a10...8c3
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #42 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Nei. Jeg har sagt at jeg ikke har planer om å fortelle noe til kona, så jeg forstår ikke hvorfor han skal fortelle det. Kontakter hun meg, så har han ikke bedt meg holde kjeft, og det kommer jeg ikke til å gjøre. Men jeg forstår ikke hvorfor han skal si noe til kona om det kan gjøre saken verre Anonymkode: 99a10...8c3 Jeg forstod det du skrev under pkt 1 i hovedinnlegget som at du hadde sagt at du ikke ville fortelle kona, mulig det stod slik at det kunne tolkes ulike retninger. Ved å gi kona ditt navn så tar han bort fokuset fra seg selv i utroskapen, og han gjør deg til fokuspunkt og syndebukk. Dermed gir han kona ei hun kan hate, noe som gjør det lettere for ham å slippe mildere unna. Og ikke minst, så kan han gi kona en historie hvor han gjør deg som pådriveren, og fremstiller seg selv som den mer passive som ble lurt til å være utro, og deg som den pågående. Det er klassisk. Igjen, det han sier henger ikke på greip hvis han vet at kona kan komme til å angripe deg hvis han gir henne navnet ditt. Han truer deg indirekte, for å slippe unna selv. Han er en god gammeldags drittsekk som ikke tar ansvar for egne handlinger, men legger det på andre. Noen menn tror til og med at de ved å vise liksomanger over utroskap gjør seg selv mer attraktiv hos kona, fordi de har bevist at andre ser på ham som attraktiv. De driver kun med spill, både på hjemmebane og med de kvinnene de har sex med. Anonymkode: d9e2f...985
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #43 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg forstod det du skrev under pkt 1 i hovedinnlegget som at du hadde sagt at du ikke ville fortelle kona, mulig det stod slik at det kunne tolkes ulike retninger. Ved å gi kona ditt navn så tar han bort fokuset fra seg selv i utroskapen, og han gjør deg til fokuspunkt og syndebukk. Dermed gir han kona ei hun kan hate, noe som gjør det lettere for ham å slippe mildere unna. Og ikke minst, så kan han gi kona en historie hvor han gjør deg som pådriveren, og fremstiller seg selv som den mer passive som ble lurt til å være utro, og deg som den pågående. Det er klassisk. Igjen, det han sier henger ikke på greip hvis han vet at kona kan komme til å angripe deg hvis han gir henne navnet ditt. Han truer deg indirekte, for å slippe unna selv. Han er en god gammeldags drittsekk som ikke tar ansvar for egne handlinger, men legger det på andre. Noen menn tror til og med at de ved å vise liksomanger over utroskap gjør seg selv mer attraktiv hos kona, fordi de har bevist at andre ser på ham som attraktiv. De driver kun med spill, både på hjemmebane og med de kvinnene de har sex med. Anonymkode: d9e2f...985 Unnskyld at jeg sier det, men du er alt for farget av egne erfaringer med menn altså. Det er faktisk ikke sånn at om en er utro så er man automatisk dtittsekk. Ikke alle er så kyniske og beregnende som du legger det fram.. Anonymkode: 5ffd4...1c3
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #44 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Jeg forstod det du skrev under pkt 1 i hovedinnlegget som at du hadde sagt at du ikke ville fortelle kona, mulig det stod slik at det kunne tolkes ulike retninger. Ved å gi kona ditt navn så tar han bort fokuset fra seg selv i utroskapen, og han gjør deg til fokuspunkt og syndebukk. Dermed gir han kona ei hun kan hate, noe som gjør det lettere for ham å slippe mildere unna. Og ikke minst, så kan han gi kona en historie hvor han gjør deg som pådriveren, og fremstiller seg selv som den mer passive som ble lurt til å være utro, og deg som den pågående. Det er klassisk. Igjen, det han sier henger ikke på greip hvis han vet at kona kan komme til å angripe deg hvis han gir henne navnet ditt. Han truer deg indirekte, for å slippe unna selv. Han er en god gammeldags drittsekk som ikke tar ansvar for egne handlinger, men legger det på andre. Noen menn tror til og med at de ved å vise liksomanger over utroskap gjør seg selv mer attraktiv hos kona, fordi de har bevist at andre ser på ham som attraktiv. De driver kun med spill, både på hjemmebane og med de kvinnene de har sex med. Anonymkode: d9e2f...985 Igjen er du veldig farget av egne erfaringer med menn. Han vet ikke om kona vil kontakte meg, men det er ofte det koner gjør. De legger all skyld på den andre dama. Derfor sendte han en sms med beskjed om at han skulle være ærlig med henne, og at det er an sjanse for at hun angriper meg. Det er nok mer et resultat av hva kvinner gjør enn hva han vet kommer til å skje. Det er 50/50 om hun kontakter meg eller ikke. Og jeg er ikke redd for å snakke med henne om det blir aktuelt. Men jeg forstår fortsatt ikke hvorfor han skal si dette eller hvorfor vi kvinner så ofte skylder på den andre dama heller enn mannen som jo er den som svikter Anonymkode: 99a10...8c3
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #45 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Unnskyld at jeg sier det, men du er alt for farget av egne erfaringer med menn altså. Det er faktisk ikke sånn at om en er utro så er man automatisk dtittsekk. Ikke alle er så kyniske og beregnende som du legger det fram.. Anonymkode: 5ffd4...1c3 Jeg har heller aldri skrevet at alle menn som er utro er drittsekker. Jeg sier at denne mannen Hi snakker om er det, for det han forteller henne henger ikke på greip uten at det er kynisk fra hans side. Anonymkode: d9e2f...985
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #46 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Igjen er du veldig farget av egne erfaringer med menn. Han vet ikke om kona vil kontakte meg, men det er ofte det koner gjør. De legger all skyld på den andre dama. Derfor sendte han en sms med beskjed om at han skulle være ærlig med henne, og at det er an sjanse for at hun angriper meg. Det er nok mer et resultat av hva kvinner gjør enn hva han vet kommer til å skje. Det er 50/50 om hun kontakter meg eller ikke. Og jeg er ikke redd for å snakke med henne om det blir aktuelt. Men jeg forstår fortsatt ikke hvorfor han skal si dette eller hvorfor vi kvinner så ofte skylder på den andre dama heller enn mannen som jo er den som svikter Anonymkode: 99a10...8c3 Nei, det jeg skriver er ikke så farget av egne erfaringer som du tror, men det er jo en god grunn til å avfeie det jeg skriver. Det du skriver her er ikke det samme du skrev i hovedinnlegget, her vinkler du det annerledes og langt mildere enn du gjorde i hovedinnlegget. Jeg er helt enig i at det er merkelig av kvinner å skylde på den andre dama for egen manns utroskap. Har aldri forstått den. Men han du var sammen med, han tror tydeligvis at kona vil angripe deg. Det er jo også ganske ironisk at han lyver til kona, lyver til deg, og nå plutselig skal være 100 % ærlig. Jeg kjøper ikke at han kommer til å være ærlig om at det var han selv som opprettet profil på dateapp, hadde flere dater med deg uten å fortelle deg at han var gift og at han ikke fortalte deg han var gift før etter dere hadde hatt sex. Det er jo flott om han faktisk er så ærlig med kona, men jeg tviler. Uansett bør han være såpass real at han holder ditt navn utenfor, for du er like uskyldig som kona hans i hans utroskap. Anonymkode: d9e2f...985
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #47 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Jeg tenker jo at han er litt redd selv. At han vil advare trådstarter fordi han føler seg ansvarlig hvis hun går til angrep,- som jeg skrev over her. Det er altså ikke omtanke, men for å slippe å føle seg skyldig om kona "klikker" og tar det ut på HI. Det går jo ikke å nekte kona å fortelle hvem han var utro med. Han kan ikke beskytte henne ovenfor kona! Det ville jo tatt seg ut. Såre kona og beskytte HI. Eh, nei. Det ville vel ingen gjort? Anonymkode: 5ffd4...1c3 Han kan fint si at han innrømmer det som skjedde, men at han nekter å si navnet, fordi det ikke er relevant. En voksen fyr som står for sine handlinger klarer faktisk å fortelle kona at det ikke er den tilfeldige partnerens feil at han var utro, men tvert om hans egne dårlige valg som har skylda i dette; og at han ikke vil involvere en tredjepart i deres eget private drama. Anonymkode: 333a8...e7f
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2022 #48 Skrevet 22. februar 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Igjen er du veldig farget av egne erfaringer med menn. Han vet ikke om kona vil kontakte meg, men det er ofte det koner gjør. De legger all skyld på den andre dama. Derfor sendte han en sms med beskjed om at han skulle være ærlig med henne, og at det er an sjanse for at hun angriper meg. Det er nok mer et resultat av hva kvinner gjør enn hva han vet kommer til å skje. Det er 50/50 om hun kontakter meg eller ikke. Og jeg er ikke redd for å snakke med henne om det blir aktuelt. Men jeg forstår fortsatt ikke hvorfor han skal si dette eller hvorfor vi kvinner så ofte skylder på den andre dama heller enn mannen som jo er den som svikter Anonymkode: 99a10...8c3 Du har jo fått veldig mange forklaringer på hvorfor han vil fortelle dette til kona, det er ganske åpenlyst. Men du vil bare ikke at det skal være slik. Anonymkode: 2c069...f00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå