Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #1 Skrevet 21. februar 2022 Jeg traff en mann på dating app, vi treff hverandre på noen dater, og så endte vi led å ha sex. Jeg var ikke spesielt interessert i noe annet enn seksuelt forhold, og ga klar beskjed om det. Etter den ene gangen vi hadde sex, fortalte han meg at han er gift. Ok, ikke mitt problem. Men nå har han fått så dårlig samvittighet at han vil fortelle dette til kona si, og har kontaktet med for å advare meg da hun visstnok kommer til å gå til angrep på meg. Jeg har sagt til han 1. det skjedde en gang. Jeg skal ikke si noe, han bør ikke si noe om han ønsker å fortsette ekteskapet. Og 2. han bør ikke fortelle henne noe om hvem jeg er, og går hun til angrep på meg kommer jeg til å anmelde. Altså.. hvorfor i all verden skal han fortelle kona noe om dette, og hvorfor i all verden skal hun angripe meg? Jeg har da ikke gjort noe galt? Anonymkode: 99a10...8c3
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #2 Skrevet 21. februar 2022 Håper ikke det er min mann 😱 Anonymkode: f91c2...b9c
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #3 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg traff en mann på dating app, vi treff hverandre på noen dater, og så endte vi led å ha sex. Jeg var ikke spesielt interessert i noe annet enn seksuelt forhold, og ga klar beskjed om det. Etter den ene gangen vi hadde sex, fortalte han meg at han er gift. Ok, ikke mitt problem. Men nå har han fått så dårlig samvittighet at han vil fortelle dette til kona si, og har kontaktet med for å advare meg da hun visstnok kommer til å gå til angrep på meg. Jeg har sagt til han 1. det skjedde en gang. Jeg skal ikke si noe, han bør ikke si noe om han ønsker å fortsette ekteskapet. Og 2. han bør ikke fortelle henne noe om hvem jeg er, og går hun til angrep på meg kommer jeg til å anmelde. Altså.. hvorfor i all verden skal han fortelle kona noe om dette, og hvorfor i all verden skal hun angripe meg? Jeg har da ikke gjort noe galt? Anonymkode: 99a10...8c3 Han kan jo fortelle hva han vil til hvem han vil. Hvis kona hans reagerer på en fæl måte, anmelder du. Anonymkode: 07f3f...c2a
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #4 Skrevet 21. februar 2022 Da svarer du bare at det ikke er ditt ansvar at hans dårlige samvittighet og valg skal ryddes opp i. Gjør det klart for ham at dersom kona så mye som trakasserer deg, så går du videre med det. Spør også om det er i hans interesse at dette blir offentlig kjent, for du er i like stor rett til å forklare deg for andre som det han er. Han har alt å miste, det har ikke du. Dette virker som en mindre skarp fyr altså.....:-D Anonymkode: 2c069...f00
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #5 Skrevet 21. februar 2022 Skjønner jo godt at han vil fortelle, for er jo en belastning å vite at man har gjort dette, samtidig som kona bør få muligheten til å velge om hun fortsatt vil leve med han. Det er vel ikke akkurat så sannsynlig at hun vil angripe deg vel? Men mulig kan jo alt være. I såfall anmelder du det, selv om det blir en litt delikat sak å gå videre med. Jeg tror ikke at han lar være å fortelle hvem du er hvis kona vil vite. Han er utro mot henne, så hvorfor tenker du at han bør beskytte deg? Han virker ikke akkurat som typen til å ta hensyn til noen som helst egentlig. Anonymkode: 5ffd4...1c3
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #6 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Da svarer du bare at det ikke er ditt ansvar at hans dårlige samvittighet og valg skal ryddes opp i. Gjør det klart for ham at dersom kona så mye som trakasserer deg, så går du videre med det. Spør også om det er i hans interesse at dette blir offentlig kjent, for du er i like stor rett til å forklare deg for andre som det han er. Han har alt å miste, det har ikke du. Dette virker som en mindre skarp fyr altså.....:-D Anonymkode: 2c069...f00 Forsåvidt pent av gam å advare hi om hva son jan skrev da. Anonymkode: e6a45...ab3
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #7 Skrevet 21. februar 2022 Da ringer du kona først som sist og forteller din versjon av dette. Han vil nok legge det frem som at du er den store fristerinnen og stakkars han bare falt med pikken først. Anonymkode: 45ce9...7c7
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #8 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Da ringer du kona først som sist og forteller din versjon av dette. Han vil nok legge det frem som at du er den store fristerinnen og stakkars han bare falt med pikken først. Anonymkode: 45ce9...7c7 Eh...Hvis hun er så sprø som mannen sier, så er vel kanskje ikke dette verdens beste idé. Anonymkode: 5ffd4...1c3
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #9 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Eh...Hvis hun er så sprø som mannen sier, så er vel kanskje ikke dette verdens beste idé. Anonymkode: 5ffd4...1c3 Er det en bedre ide å la han fortelle sin versjon først? Hun kan ringe fra skjult nummer så kona ikke finner opplysningene hennes. Anonymkode: 45ce9...7c7
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #10 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Er det en bedre ide å la han fortelle sin versjon først? Hun kan ringe fra skjult nummer så kona ikke finner opplysningene hennes. Anonymkode: 45ce9...7c7 Ja det er absolutt bedre at han forteller sin versjon. Det er rimelig ydmykende å få en telefon fra dama mannen har vært utro med. Da er hun frekk altså. Ringe for å fortelle at mannen ville dette like mye som henne? Hehe, eh nei. Det er bare ikke smart. Anonymkode: 5ffd4...1c3
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #11 Skrevet 21. februar 2022 Gi han klar beskjed om at hans samvittighet kan han godt lette og gjøre hva han vil i forhold til ekteskapet, men han holder deg utenfor. Du har ingen interesse og ei heller ansvar for hans samvittighet eller havarerte ekteskap. Hvis hun trakasserer deg, anmelder du. Du har ikke lovet noen tro og ære, ikke ditt ansvar. Anonymkode: da394...932
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #12 Skrevet 21. februar 2022 Dersom hun konfronterer deg sier du som sant er, du viste ikke at han var i et forhold før etterpå. Når dere hadde sex trodde du han var singel Anonymkode: d0612...6f0
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #13 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Eh...Hvis hun er så sprø som mannen sier, så er vel kanskje ikke dette verdens beste idé. Anonymkode: 5ffd4...1c3 Det er ikke kona hans som er sprø her - det er han! Han velger å opprette en profil på en dateapp. Han har flere dater med HI uten å fortelle henne at han er gift. Så har de sex. Han velger først til etter de har hatt sex med å fortelle HI at han er gift. Så lager han en historie om at han "har så dårlig samvittighet" at han vil fortelle kona. Men før han gjør dette, så ringer han HI for å fortelle henne at han vil fortelle kona, og ikke minst forteller han at kona hans er så gal at hun vil angripe HI, så Hi må være forberedt på hva som vil komme til å skje. Altså, menn som holder på slik er så gjennomsiktige! Dette er en dreven mann når det kommer til utroskap. Han lever på spenningen. Han får sex. Og for å slippe komplikasjoner i etterkant, så kommer han med en historie om at han har så dårlig samvittighet (forsøker å sette seg selv i et bedre lys, han er eeeegentlig ikke slik...). Og at kona er så gal at hun vil angripe HI (stakkars ham som har en så gal kone... som er så glad i ham at hun vil kjempe for ham, så han må jo være stor mann tross alt). Så Hi må passe seg, noe han selvfølgelig forteller henne slik at HI kan være forberedt på det som vil skje. Dette er en mann som er dramaking de luxe, og han har trolig servert samme historie til mange flere enn HI. Og det fungerer jo - Hi responderer akkurat slik han vil, hun lover at hun ikke skal fortelle "den gale kona" noe som helst. Og dermed er han fri til å hoppe videre til neste dame, neste elskerinne, neste historie om hans gale kone som vil angripe elskerinnen når hun finner ut, elskerinnen forsikrer at hun ikke vil fortelle noe som helst. Han er fri til å fortsette utroskapen, helt sikker på at heller ikke denne elskerinnen vil avsløre ham. For hva er sannheten, om Hi skulle fortelle hans kone den? Jo, at mannen er aktiv på en dateapp, han fremstiller seg som singel, han dater flere ganger, han har sex med kvinner - og når han har fått den sexen han ønsket, når spenningen er over og han føler at han er litt mer mann fordi han greide å nedlegge (enda) en dame, da først forteller han daten at han er gift. Dette er en mann som er dreven i utroskap, HI! Ikke tro noe annet. Han tror bare at han har funnet den perfekte historien for å slippe unna med det. Jeg ville faktisk vurdert å kontakte kona selv, for slik han holder på fortjener hun å vite at han er aktiv på datesider, dater aktivt, har sex med andre. Anonymkode: d9e2f...985
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #14 Skrevet 21. februar 2022 Slapp av. Det han som har et problem her. Anonymkode: 631d2...e23
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #15 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Ja det er absolutt bedre at han forteller sin versjon. Det er rimelig ydmykende å få en telefon fra dama mannen har vært utro med. Da er hun frekk altså. Ringe for å fortelle at mannen ville dette like mye som henne? Hehe, eh nei. Det er bare ikke smart. Anonymkode: 5ffd4...1c3 Hadde ikke mannen truet med å trekke hi inn i sin utroskap hadde jeg vært enig med deg. Men nå er det han som setter hi i en kinkig situasjonen, og da hadde jeg ikke hatt noen skupler med å kaste han under bussen. Anonymkode: 45ce9...7c7
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #16 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hadde ikke mannen truet med å trekke hi inn i sin utroskap hadde jeg vært enig med deg. Men nå er det han som setter hi i en kinkig situasjonen, og da hadde jeg ikke hatt noen skupler med å kaste han under bussen. Anonymkode: 45ce9...7c7 Jeg tror en bør holde seg unna uansett. Det er ikke trådstarters ansvar å gjøre kona oppmerksom heller. For hennes del, hvis det skulle være noe i det mannen sier, hjelper det ikke hennes sak om det var hun startet snøballen ved å ta kontakt med kona. Hvis det skulle vise seg at kona blir aggressiv og går til noe form for angrep. Anonymkode: da394...932
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #17 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Det er ikke kona hans som er sprø her - det er han! Han velger å opprette en profil på en dateapp. Han har flere dater med HI uten å fortelle henne at han er gift. Så har de sex. Han velger først til etter de har hatt sex med å fortelle HI at han er gift. Så lager han en historie om at han "har så dårlig samvittighet" at han vil fortelle kona. Men før han gjør dette, så ringer han HI for å fortelle henne at han vil fortelle kona, og ikke minst forteller han at kona hans er så gal at hun vil angripe HI, så Hi må være forberedt på hva som vil komme til å skje. Altså, menn som holder på slik er så gjennomsiktige! Dette er en dreven mann når det kommer til utroskap. Han lever på spenningen. Han får sex. Og for å slippe komplikasjoner i etterkant, så kommer han med en historie om at han har så dårlig samvittighet (forsøker å sette seg selv i et bedre lys, han er eeeegentlig ikke slik...). Og at kona er så gal at hun vil angripe HI (stakkars ham som har en så gal kone... som er så glad i ham at hun vil kjempe for ham, så han må jo være stor mann tross alt). Så Hi må passe seg, noe han selvfølgelig forteller henne slik at HI kan være forberedt på det som vil skje. Dette er en mann som er dramaking de luxe, og han har trolig servert samme historie til mange flere enn HI. Og det fungerer jo - Hi responderer akkurat slik han vil, hun lover at hun ikke skal fortelle "den gale kona" noe som helst. Og dermed er han fri til å hoppe videre til neste dame, neste elskerinne, neste historie om hans gale kone som vil angripe elskerinnen når hun finner ut, elskerinnen forsikrer at hun ikke vil fortelle noe som helst. Han er fri til å fortsette utroskapen, helt sikker på at heller ikke denne elskerinnen vil avsløre ham. For hva er sannheten, om Hi skulle fortelle hans kone den? Jo, at mannen er aktiv på en dateapp, han fremstiller seg som singel, han dater flere ganger, han har sex med kvinner - og når han har fått den sexen han ønsket, når spenningen er over og han føler at han er litt mer mann fordi han greide å nedlegge (enda) en dame, da først forteller han daten at han er gift. Dette er en mann som er dreven i utroskap, HI! Ikke tro noe annet. Han tror bare at han har funnet den perfekte historien for å slippe unna med det. Jeg ville faktisk vurdert å kontakte kona selv, for slik han holder på fortjener hun å vite at han er aktiv på datesider, dater aktivt, har sex med andre. Anonymkode: d9e2f...985 Oj, du lagde et helt eventyr ut av dette. Det er jo mulig at du har rett mht hvordan han er, men det er jo faktisk mulig at dette er første gang han er både på datingapp og er utro. Det er mulig forholdet til kona var dårlig. Uansett vet ingen av oss det minste om hvem han er da. Jeg vil jo uansett si at kona er sprø om hun angriper folk. Det er jo lovbrudd liksom, og det vold..Ærlig talt. Hvis det "kun" er verbalt så er det jo litt bedre. Jeg har derimot hørt om ei som gjorde det. Som klikket helt og ringte. Man kan forstå ønsket om å gjøre det, men i det lange løp er det desverre henne man rister på hodet av. Å gå løs på uskyldige har jo aldri vært noe man bør rettgerdigjøre vel? Anonymkode: 5ffd4...1c3
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #18 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hadde ikke mannen truet med å trekke hi inn i sin utroskap hadde jeg vært enig med deg. Men nå er det han som setter hi i en kinkig situasjonen, og da hadde jeg ikke hatt noen skupler med å kaste han under bussen. Anonymkode: 45ce9...7c7 Det handler ikke om det. Det handler om hvordan kona vil ta det. Anonymkode: 5ffd4...1c3
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #19 Skrevet 21. februar 2022 Høres ut som han med viten og vilje prøver å skremme deg. Det neste er nok at han krever penger av deg for å holde kjeft. Anonymkode: fbc12...034
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #20 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Høres ut som han med viten og vilje prøver å skremme deg. Det neste er nok at han krever penger av deg for å holde kjeft. Anonymkode: fbc12...034 Eller at han er en tanke redd selv. Det er i hvertfall hva jeg tenkte. Han føler seg ansvarlig hvis kona går løs på trådstarter. Derfor vil han advare så hun kan ta forholdsregler eller være forberedt. Anonymkode: 5ffd4...1c3
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #21 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Oj, du lagde et helt eventyr ut av dette. Det er jo mulig at du har rett mht hvordan han er, men det er jo faktisk mulig at dette er første gang han er både på datingapp og er utro. Det er mulig forholdet til kona var dårlig. Uansett vet ingen av oss det minste om hvem han er da. Jeg vil jo uansett si at kona er sprø om hun angriper folk. Det er jo lovbrudd liksom, og det vold..Ærlig talt. Hvis det "kun" er verbalt så er det jo litt bedre. Jeg har derimot hørt om ei som gjorde det. Som klikket helt og ringte. Man kan forstå ønsket om å gjøre det, men i det lange løp er det desverre henne man rister på hodet av. Å gå løs på uskyldige har jo aldri vært noe man bør rettgerdigjøre vel? Anonymkode: 5ffd4...1c3 Etter å ha vært singel noen år for noen år siden, så har jeg møtt diverse på datingsider, for å si det slik. Dette er en helt vanlig fremgangsmåte for mange gifte menn, dessverre. His date dro den bare enda lenger, han later som om han har omtanke for Hi ved å advare henne om hans gale kone som kan komme til å angripe Hi. På den måten oppnår han to ting - det ene er at Hi vil tenke hun er heldig hvis kona aldri kontakter henne (ergo slipper han også at HI tar mer kontakt med ham, noe som er praktisk for ham, som var ferdig med HI da han hadde fått sin sex). Det andre er at han fremstår som litt mer "omtenksom" overfor HI enn han faktisk er, noe som bare er et bedrag fra hans side. For innse det, hvis han virkelig visste at kona var så sprø at hun ville angripe Hi, om han fortalte om egen utroskap, da hadde han selvfølgelig - om han ellers var en noenlunde ok mann - latt være å fortelle hvem Hi var. Men han gjør det stikk motsatte, han ringer HI og forteller at selv om han vet at kona hans vil angripe HI, så vil han fortelle kona hvem HI er slik at kona kan oppsøke HI og angripe henne, alt, bare han selv slipper å leve med sin dårlige samvittighet... Særlig, ikke troverdig i det hele tatt. Anonymkode: d9e2f...985
Sommerkroppen 2029 Skrevet 21. februar 2022 #22 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Høres ut som han med viten og vilje prøver å skremme deg. Det neste er nok at han krever penger av deg for å holde kjeft. Anonymkode: fbc12...034 Hvorfor i all verden skulle han kreve penger av hi for at hun skal holde kjeft?? Det er jo han som har noe å tape her. Hi anmelder jo selvsagt både mann og dame om de er truende. Han der virker jo ikke smart HI, jeg ville bare tatt screen av samtalen så du har den dersom noe skulle oppstå, og så latt være å svare ham noe mer.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #23 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Etter å ha vært singel noen år for noen år siden, så har jeg møtt diverse på datingsider, for å si det slik. Dette er en helt vanlig fremgangsmåte for mange gifte menn, dessverre. His date dro den bare enda lenger, han later som om han har omtanke for Hi ved å advare henne om hans gale kone som kan komme til å angripe Hi. På den måten oppnår han to ting - det ene er at Hi vil tenke hun er heldig hvis kona aldri kontakter henne (ergo slipper han også at HI tar mer kontakt med ham, noe som er praktisk for ham, som var ferdig med HI da han hadde fått sin sex). Det andre er at han fremstår som litt mer "omtenksom" overfor HI enn han faktisk er, noe som bare er et bedrag fra hans side. For innse det, hvis han virkelig visste at kona var så sprø at hun ville angripe Hi, om han fortalte om egen utroskap, da hadde han selvfølgelig - om han ellers var en noenlunde ok mann - latt være å fortelle hvem Hi var. Men han gjør det stikk motsatte, han ringer HI og forteller at selv om han vet at kona hans vil angripe HI, så vil han fortelle kona hvem HI er slik at kona kan oppsøke HI og angripe henne, alt, bare han selv slipper å leve med sin dårlige samvittighet... Særlig, ikke troverdig i det hele tatt. Anonymkode: d9e2f...985 Jeg tenker jo at han er litt redd selv. At han vil advare trådstarter fordi han føler seg ansvarlig hvis hun går til angrep,- som jeg skrev over her. Det er altså ikke omtanke, men for å slippe å føle seg skyldig om kona "klikker" og tar det ut på HI. Det går jo ikke å nekte kona å fortelle hvem han var utro med. Han kan ikke beskytte henne ovenfor kona! Det ville jo tatt seg ut. Såre kona og beskytte HI. Eh, nei. Det ville vel ingen gjort? Anonymkode: 5ffd4...1c3
Sommerkroppen 2029 Skrevet 21. februar 2022 #24 Skrevet 21. februar 2022 Jeg kan for øvrig si at jeg forundrer meg veldig over enkelte menn. Min datter og hennes venninne var ute på byen på lørdag. Der hadde de møtt to menn på rundt 30, som virket mer enn interessert og som maste noe veldig om å bli med på nachspiel. De hadde takket nei for de følte noe skurret veldig. Igår søkte de opp mennene på sosiale medier. Den ene mannen var avbildet på vei ned kirkegangen sammen med sin flotte kone, og den andre mannen holdt sin lille baby-datter. Hun viste meg disse bildene og sa: Dette er grunnen for at jeg ikke vil ha noen kjæreste mamma, mannfolk er sleipe! Min datter og venninnen er 21 år.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #25 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Etter å ha vært singel noen år for noen år siden, så har jeg møtt diverse på datingsider, for å si det slik. Dette er en helt vanlig fremgangsmåte for mange gifte menn, dessverre. His date dro den bare enda lenger, han later som om han har omtanke for Hi ved å advare henne om hans gale kone som kan komme til å angripe Hi. På den måten oppnår han to ting - det ene er at Hi vil tenke hun er heldig hvis kona aldri kontakter henne (ergo slipper han også at HI tar mer kontakt med ham, noe som er praktisk for ham, som var ferdig med HI da han hadde fått sin sex). Det andre er at han fremstår som litt mer "omtenksom" overfor HI enn han faktisk er, noe som bare er et bedrag fra hans side. For innse det, hvis han virkelig visste at kona var så sprø at hun ville angripe Hi, om han fortalte om egen utroskap, da hadde han selvfølgelig - om han ellers var en noenlunde ok mann - latt være å fortelle hvem Hi var. Men han gjør det stikk motsatte, han ringer HI og forteller at selv om han vet at kona hans vil angripe HI, så vil han fortelle kona hvem HI er slik at kona kan oppsøke HI og angripe henne, alt, bare han selv slipper å leve med sin dårlige samvittighet... Særlig, ikke troverdig i det hele tatt. Anonymkode: d9e2f...985 Du drar dette veldig langt. Det var nok ikke helt sånn historien er. Han og kona hadde det dårlig i ekteskapet, og han var klar for å gå. Så da opprettet han en app for å se om gresset var grønnere på den andre siden. Fryktelig dumt av han å gjøre før han hadde bestemt seg. Han har alltid visst at jeg ikke kom til å si noe. Jeg mener at det hun ikke vet, har hun ikke vondt av, og jeg har sett flere tråder her inne hvor kvinner som har vært utro oppfordres til å ikke si noe til mannen om det av samme årsak. Etter han fortalte at han var gift, avsluttet jeg det. Han ville fortsette. Vi har holdt noe kontakt hele tiden etterpå, og jeg har oppfordret han til å ordne opp med kona. Nå har han, etter mye parterapi bestemt seg for å bli hos kona, men føler de ikke starter med blanke ark om han ikke forteller dette. Han sendte sms og sa fra at han er redd kona vil legge skylden på meg, og derfor ta kontakt med meg. Anonymkode: 99a10...8c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå