Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #1 Skrevet 21. februar 2022 Jeg er aleinemor og bestilte billetter på en forestilling tenåringene har ønsket å gå på. Dette var veldig dyrt, men vel verdt. Jeg bestilte da Norge åpnet opp i fjor. Nå ser det ut som koronaen omsider er i hus. En har det, og de to andre har nærkontakter over hele rekka. Jeg har lagt de ut for salg i forrige uke. Men ingen tør å kjøpe da korona herjer vilt i vår by. Billettkontoret bytter ikke😢 Anonymkode: 346a1...5ce
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #2 Skrevet 21. februar 2022 Du har jo ikke krav på noe. Du kunne fått omgangssyke, vært innlagt, brekt et bein etc... Du må nok bare satse på å få de solgt eller å bruke de selv. Anonymkode: c15d3...9bd
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #3 Skrevet 21. februar 2022 Fra hvem tenkte du? Det er jo billetter som ikke refunderes Anonymkode: ba052...c3d
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #4 Skrevet 21. februar 2022 Du må eventuelt bruke reiseforsikringer din dersom du har bestilt billetter uten avbestillingsbeskyttelse Anonymkode: 09541...2b6
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #5 Skrevet 21. februar 2022 Du har ikke krav på noen ting. Det er ikke slik at staten holder deg skadesløs for alle økonomiske ulemper som følge av korona altså. Anonymkode: f1b5e...0fe
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #6 Skrevet 21. februar 2022 Hvor lenge er det siden tenåringen testet positivt, hvor dårlig er barnet og når er konserten? I teorien er det ingen regler for øyeblikket som hindrer tenåringen å gå på den forestillingen med eller uten korona, men man er anbefalt å holde seg hjemme. Hadde det vært mitt barn, barnet hadde vært i god form og over 4 dager siden de første symptomene oppstod hadde jeg sent barnet på forestillingen Anonymkode: a7c5f...d0f
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #7 Skrevet 21. februar 2022 Hvis dere ikke er syke og sengeliggende er det bare å gå på forestillingen. Ikke noe krav til verken karantene eller isolasjon lengre. Anonymkode: 0409e...091
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #8 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Hvor lenge er det siden tenåringen testet positivt, hvor dårlig er barnet og når er konserten? I teorien er det ingen regler for øyeblikket som hindrer tenåringen å gå på den forestillingen med eller uten korona, men man er anbefalt å holde seg hjemme. Hadde det vært mitt barn, barnet hadde vært i god form og over 4 dager siden de første symptomene oppstod hadde jeg sent barnet på forestillingen Anonymkode: a7c5f...d0f Skolebarn trenger ikke å vær hjemme viss de ikke har feber eller er dårlig. Du skal egentlig ikke teste dem heller lenger. Er tenåringen i ok form, hadde jeg sendt ham på dette! Anonymkode: 68056...a29
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #9 Skrevet 21. februar 2022 Sjekk helårs reiseforsikring om du har det Anonymkode: f130d...a28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå