Gå til innhold

Her skjer det lite

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange tråder uten svar! Flere visninger men enten null svar eller få svar. 

Hva er grunn til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Natt til mandag, bruker være slik da.

Mange har nok lagt seg. Andre har tatt vinterferie.

Hvilke tråder som besvares er jo litt tilfeldig også, når tråden legges ut, hva temaet er og hvem som er pålogget som føler de har noe å bidra med i de ulike trådene.

Anonymkode: 0f558...218

Skrevet

Det er jo naturlig da ikke alle tråder engasjerer så mange. Har lagd tråd hvor ingen svarte, og syns det var litt dumt da det handlet om interiør som jeg er interessert i. Tror kanskje det ble litt sært da til å være av allmenn interesse, for å si det sånn. 

Det er flere tråder hvor jeg ikke engang har lest hovedinnlegg fordi overskriften er ikke interessant for meg. Tror også de minst interessante trådene blir mest kommentert når folk ikke finner noe som fenger mer. Da blir de dratt opp, så kanskje best å skrive innlegg på de tidene det er stillest her. 

Det skjer mye når noen skriver tråder som engasjerer, og takk Gud for at det ikke er full trøkk her hvor alt tull og fjas blir lagd tråd om. Heller at det er stille til tider enn tråder med hets og sjikane av ulike mennesker og grupper! Slipper i hvertfall å stålsette seg før en går inn på dette forumet. 

Anonymkode: d8a59...262

Skrevet

Dævsyk av korona og unger hjemme på vinterferie 🤨

Anonymkode: fc026...d66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...