Anonym bruker Skrevet 20. februar 2022 #1 Skrevet 20. februar 2022 Gutten min fikk anfall i kveld, ble hentet av ambulanse til sykehuset. Dette er ikke første anfall, men lenge mellom hver gang. Ikke fått medisiner. Hvordan gjør dere det? Jeg skal egentlig på jobb i morgen, men tørr ikke. Gutten er 16, fikk nødmedisin i kveld og skal atter en gang utredes. Dere som har barn som går på medisiner, er krampene helt borte? Anonymkode: f2dd0...7d4
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2022 #2 Skrevet 20. februar 2022 Jeg kan ikke nok om dette. Ville bedt lege på sykehuset om tidlig samtale i morgen, siden du føler du/dere ikke har fått svar på flere spørsmål. Anonymkode: 2fa99...4a9
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #3 Skrevet 21. februar 2022 Hei! Datteren min har epilepsi.. men hun er godt medisinert og har ikke hatt anfall på 2 år😊🤞 Men jeg ville ikke dratt på jobb om du er usikker på om det kommer nytt anfall. Anbefaler SSE 😊 Lykke til! Anonymkode: 24749...4e9
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #4 Skrevet 21. februar 2022 Han kan jo ikke medisinere seg selv med akuttmedisin. Snakk med legen, hør hva h*n sier. Anonymkode: 73bf4...795
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #5 Skrevet 21. februar 2022 Vet ikke om dere har vært borti Statens Senter for Epilepsi (SSE) før? De er råflinke og kan også gi almenne råd på telefon. Har brukt dem en del i jobbsammenheng. De er nok bedre til å gi råd enn vi her inne. Anonymkode: 40e3c...dea
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #6 Skrevet 21. februar 2022 Kollega opplevde akkurat det samme, og fikk beskjed om at han ikke skulle være alene før ny utredning. Men dette må du få en spesialist til å svare på. Lykke til! Anonymkode: eb74f...a69
Twintipp Skrevet 21. februar 2022 #7 Skrevet 21. februar 2022 Hadde ikke latt han være alene uten at noen kunne holde han under oppsyn. Kanskje kan en venn eller noe være med han? Niesen min fikk ikke sykle engang før hun ble medisinert.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #8 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Vet ikke om dere har vært borti Statens Senter for Epilepsi (SSE) før? De er råflinke og kan også gi almenne råd på telefon. Har brukt dem en del i jobbsammenheng. De er nok bedre til å gi råd enn vi her inne. Anonymkode: 40e3c...dea Han har vært på rehabiliteringssenteret i Drammen. Venter ny innkalling. Skal forhøre meg ang sse, har hørt om de og bor ganske nære. Jeg er hjemme fra jobb nå, men han skal jo på skolen til uka. Anonymkode: f2dd0...7d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå