Anonym bruker Skrevet 20. februar 2022 #1 Skrevet 20. februar 2022 Hva gjør jeg feil?!? De siste gangene jeg har vært på intervju har jeg blitt innstilt som nr. 2. Akkurat søkt ny jobb igjen, og føler jeg nesten ikke trenger vente på intervju eller ei fordi jeg uansett blir nr.2 om jeg skulle få en innstilling. Anonymkode: 10590...1e1
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2022 #2 Skrevet 20. februar 2022 Du er for desp. Anonymkode: 5242a...bf6
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2022 #3 Skrevet 20. februar 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Du er for desp. Anonymkode: 5242a...bf6 For desperat i forhold til å få jobben? Så derfor setter de meg på plass nr. 2? Anonymkode: 10590...1e1
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #4 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hva gjør jeg feil?!? De siste gangene jeg har vært på intervju har jeg blitt innstilt som nr. 2. Akkurat søkt ny jobb igjen, og føler jeg nesten ikke trenger vente på intervju eller ei fordi jeg uansett blir nr.2 om jeg skulle få en innstilling. Anonymkode: 10590...1e1 Ja, alle arbeidsgivere er helt like, og alle søkeprosesser er like, og i alle sammenhenger vil der være nøyaktig én foran deg på lista. Så egentlig kan du bare slutte å søke. Anonymkode: cd2b0...1ea
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #5 Skrevet 21. februar 2022 Når du blir innstilt som nr. to, da har du på mange måter allerede vunnet. Plutselig sier nr. en nei til jobben likevel, eller fungerer ikke i jobben - og du, som nr. to, blir kontaktet om du fremdeles er interessert. Eller det kan dukke opp en stilling til som du kan få sjanse på. Men uansett, du får mye god erfaring, og det er ofte bare små marginer eller tilfeldigheter som gjør om man blir satt som nr. en eller to. Bare å fortsette som du har gjort, for det er jo tydelig at du har presentert den du er og det du kan på en veldig bra måte når du stadig vekk når så høyt opp. Men da må du prøve å droppe holdningen som du nå føler siger innover deg, for den gjør det ikke noe godt. Vær stolt av at du tross alt stadig vekk når høyt opp! Nå er det bare tidsspørsmål før det er din tur til å få jobben! Lykke til Anonymkode: b9a12...ee1
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2022 #6 Skrevet 21. februar 2022 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Når du blir innstilt som nr. to, da har du på mange måter allerede vunnet. Plutselig sier nr. en nei til jobben likevel, eller fungerer ikke i jobben - og du, som nr. to, blir kontaktet om du fremdeles er interessert. Eller det kan dukke opp en stilling til som du kan få sjanse på. Men uansett, du får mye god erfaring, og det er ofte bare små marginer eller tilfeldigheter som gjør om man blir satt som nr. en eller to. Bare å fortsette som du har gjort, for det er jo tydelig at du har presentert den du er og det du kan på en veldig bra måte når du stadig vekk når så høyt opp. Men da må du prøve å droppe holdningen som du nå føler siger innover deg, for den gjør det ikke noe godt. Vær stolt av at du tross alt stadig vekk når høyt opp! Nå er det bare tidsspørsmål før det er din tur til å få jobben! Lykke til Anonymkode: b9a12...ee1 Tusen takk 😊 Anonymkode: 10590...1e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå