Gå til innhold

Tinder - eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samlivsbrudd for litt over 2 år siden. Så kom pandemien. Grunnet en drøss med nærkontakter på jobb (ikke hjemmekontor på meg), så har jeg vært veldig forsiktig med å være sosial. Prioriterer familie og noen få, nære venner. Men, nå ser det jo ut til at samfunnet går tilbake til normalen.

Må jo innrømme at ensomheten «tar meg» innimellom. Savner en kjæreste og det som følger med. Har jo barna og familie ellers, men det kan jo ikke erstatte en kjæreste. Jeg savner sex. Herregud som jeg savner sex!! 

Har aldri prøvd Tinder eller liknende før. Synes det virker skummelt! Hva hvis noen jeg kjenner «ser» meg der? Føler også at det nesten blir litt desperat… I tillegg føler jeg det er litt for de som er yngre enn meg (er snart 45, 1 av barna har allerede flyttet ut). 

Og hva i all verden skriver jeg? Er helt grønn på dette…! Har både venninner og søstre som mener dette er noe jeg MÅ gjøre, men jeg vegrer meg.

Råd? Tips?

Anonymkode: 337b3...f55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke for gammel, kjærligheten er for alle. Og hva om noen ser at du er på Tinder? Det er jo helt normalt. Psykologen min f.eks. har nettopp møtt sin store kjærlighet på Tinder og hun er eldre enn deg. Vet ikke akkurat hva man skriver, men det er vel en kort, liten presentasjon av seg selv og hva man søker etter. 

Anonymkode: 59b47...e3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...