Anonym bruker Skrevet 19. februar 2022 #1 Skrevet 19. februar 2022 Har dere gjort noe kjekt og minnerikt? Anonymkode: 9197e...272
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2022 #2 Skrevet 19. februar 2022 Nei, ikke noe. Heller ingen planer. Eller, har satt meg ned og terpet veldig på helt grunnleggende ting ved noe jeg holder på med, som jeg ikke er i nærheten av å mestre godt enda. Får det fremdeles ikke til, men merker fremgang. Må gjøre noe som er positivt, så har også gått tur et par timer, tross drittvær. Anonymkode: 408b7...6d5
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2022 #3 Skrevet 19. februar 2022 Strålende vinterferie, er i Hemsedal og koser oss og her skal vi bli hele neste uke. Du da, hi, hva er dine helgeplaner? Anonymkode: 309e8...120
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2022 #4 Skrevet 19. februar 2022 Akkurat kommer hjem fra Sverige. Var så lenge siden sist at jeg ikke husket hva jeg skulle kjøpe. Ellers var det hjemmekveld i går og i morgen er det trening for et barn og kafébesøk mens den foregår for meg Anonymkode: 83f43...05f
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2022 #5 Skrevet 19. februar 2022 Vi har hatt "hageselskap". Litt kaldt men veldig koselig. Anonymkode: 76cbd...8bf
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2022 #6 Skrevet 19. februar 2022 Ikke så minnerikt, men jeg har kost meg sammen med barna mine. Det er det beste jeg vet. Anonymkode: cf1b5...940
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2022 #7 Skrevet 19. februar 2022 Prøvde en helt ny matrett ute på lunsj i dag. Det kan jeg kalle minnerikt. Har absolutt ingen planer ellers, annet enn å spise tidlig frokost med en som kommer fra nattevakt i morgen. Anonymkode: 74d7a...fe1
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2022 #8 Skrevet 19. februar 2022 Var på hytta igår med ene ungen og svigerrsønn. Jeg støvsuga hytta mens de dilla rundt. Hadde planer om å vaske hytta så den var klar for bruk, men det var såvidt over minus inne så da lot jeg det være. Og vaske med vann og såpe må jeg, siden det er så mye salt i lufta så alt blir salt og seigt der. Minnerik ble dagen, for ungdommen gikk på stranden og samlet rekved. Den så jeg ikke komme!! Ungen som har blitt flsu hver gang jeg eller mormor har funnet noe og tatt med oss, de så ut som noen hjemløse samlere der de gikk med armene fulle og dro på store planker. Idag har jeg og minsta bare kost oss hjemme. Vi har til en forandring funnet en ny matrett. Lenge siden vi hsrkost oss sammen på kjøkkenet, eller hu satt og surra på mobilen, men hun var i nærheten og skrsvlet og diskuterte. Vi hadde nemlig i gen oppskrift, hun hadde ønske om å smake på noen nye ting, jeg hadde noen rester jeg ville finne en ny måte å bruke så vi måtte diskutere litt. Enda overrasket over at ungen som ikke er så glad i kjøtt spiste opp en hel biff og endte opp med å skrive ned oppskriften på alt. For dette ville hu ha igjen. Anonymkode: 985c3...09c
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2022 #9 Skrevet 19. februar 2022 Vi skulle egentlig ta toget til byen, spise og kose oss, 5 åringen har lenge hatt lyst til å ta tog. Men jeg fikk korona så vi har bare vært hjemme. Anonymkode: 8196b...7fd
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2022 #10 Skrevet 19. februar 2022 Vi startet vinterferien på fredag. Er på hytta, tilbringer dagene i bakken og kveldene med god mat, brettspill og masse kos og god tid. Blir her hele ferien, til neste søndag. I dag dro jeg tilbake på hytta noen timer før resten av gjengen. Strikket genser, så på «mine» serier, og drakk te… Deilig med en time-out helt for meg selv💛 Anonymkode: 38681...d94
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2022 #11 Skrevet 20. februar 2022 Ja, jeg har et veldig rikt liv. Koser meg med vinkvelder og venninner hele tiden. De ber meg på alt mulig. Jeg selv bare sitter og tar imot. Anonymkode: b1a52...bb3
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2022 #12 Skrevet 20. februar 2022 20 hours ago, Anonym bruker said: Har dere gjort noe kjekt og minnerikt? Anonymkode: 9197e...272 Hadde sex igjen etter 2 år tørke, det var fantastisk Anonymkode: dcbf4...082
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå