Gå til innhold

Jeg klinte med mannen min da han hadde korona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ganske mange av oss som aldri får det...

Enten har du hatt det tidligere uten å ha tatt test, du er smittet uten symptomer, du får det ikke eller du er så godt beskyttet av vaksinene at du ikke blir smittet.

Mener de sa at de trodde drøye 60% av oss ville få det, det er bare litt over halvparten altså. Resten får det ikke.

Vi har hatt det i hus, sønnen min testet positivt. Jeg fikk det ikke.

Anonymkode: 5d1c1...a9a

Samme her. Har til og med hatt sex med han. 
Har også en baby ned Corona som jeg samsover med. 
Fikk svar på pcr idag; jeg er fortsatt helt negativ. 
I en familie på 6 er jeg den eneste som ikke får Corona. 

Anonymkode: 54e0d...f51

Det er ikke alle som får det. De har vært inne på at blodtype også kan spille en rolle. Hørte om ei som la seg i sengen til ungen for å bli smittet, og hun ble ikke. Det er jo litt rart iom dere klinte, men det går jo tydeligvis an. 

Anonymkode: 897ad...ab7

Annonse

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Samme her. Har til og med hatt sex med han. 
Har også en baby ned Corona som jeg samsover med. 
Fikk svar på pcr idag; jeg er fortsatt helt negativ. 
I en familie på 6 er jeg den eneste som ikke får Corona. 

Anonymkode: 54e0d...f51

Hadde sex også 🥰 full pakke 

Anonymkode: 0e422...33f

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Det er ganske mange av oss som aldri får det...

Enten har du hatt det tidligere uten å ha tatt test, du er smittet uten symptomer, du får det ikke eller du er så godt beskyttet av vaksinene at du ikke blir smittet.

Mener de sa at de trodde drøye 60% av oss ville få det, det er bare litt over halvparten altså. Resten får det ikke.

Vi har hatt det i hus, sønnen min testet positivt. Jeg fikk det ikke.

Jeg har testet meg mange ganger 🤔🤔

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Jeg ligger med korona nå, blir helt kvalm av tanken på å kysse……

Anonymkode: 57d06...688

Man er jo mest smittsom to dager før og to dager etter frembrudd av symptomer da, jeg regner jo med hi mener de kysset og hadde sex før han ble veldig syk, eller kanskje han ikke ble noe særlig syk i det hele tatt...

18 åringen min har akkurat hatt det og han hadde litt hodepine men var ellers i fin form hele tiden. Han hadde nok ikke testet seg engang om det ikke var for at bestekameraten testet positivt et par dager tidligere.

Annonse

Anonym bruker skrev (På 2/20/2022 den 11.28):

Man er jo mest smittsom to dager før og to dager etter frembrudd av symptomer da, jeg regner jo med hi mener de kysset og hadde sex før han ble veldig syk, eller kanskje han ikke ble noe særlig syk i det hele tatt...

18 åringen min har akkurat hatt det og han hadde litt hodepine men var ellers i fin form hele tiden. Han hadde nok ikke testet seg engang om det ikke var for at bestekameraten testet positivt et par dager tidligere.

Mannen begynte å bli bedre. Det er 2 uker siden.... nå har jeg fått korona likevel 

• Opprett ny...