Anonym bruker Skrevet 19. februar 2022 #1 Skrevet 19. februar 2022 Men det er ikke der det ligger... jeg er redd for å ende opp alene.. jeg har aldri hatt sjans på de jeg faktisk har likt.. Hva gjør man da? Bare bli sammen med noen? Jeg er over 40 og har ikke vært forelsket i de jeg har vært sammen med. De jeg har vært forelsket i, de ser ikke i min retning. Dere kloke. Hva gjør man? Anonymkode: 5afb0...d05
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2022 #2 Skrevet 19. februar 2022 Du blir jo forelsket, men du har aldri vært sammen med noen du er det i. Du får jo nesten bare analysere hvem de du forelsker deg i er, og om omstendighetene var feil eller noe. Anonymkode: dfbe7...a51
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2022 #3 Skrevet 19. februar 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Du blir jo forelsket, men du har aldri vært sammen med noen du er det i. Du får jo nesten bare analysere hvem de du forelsker deg i er, og om omstendighetene var feil eller noe. Anonymkode: dfbe7...a51 Jeg tror at de er for kjekk for meg. En annen liga. Så føler jeg bare må ta det jeg får. Men blir ikke lykkelig. Sliter med overvekt osv Anonymkode: 5afb0...d05
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2022 #4 Skrevet 19. februar 2022 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Jeg tror at de er for kjekk for meg. En annen liga. Så føler jeg bare må ta det jeg får. Men blir ikke lykkelig. Sliter med overvekt osv Anonymkode: 5afb0...d05 Ok. Ja, det er mulig du antar rett. Selv har jeg litt problemer med å akseptere at kun utseendet plasserer folk i ligaer. Jeg ser jo ofte par som ikke matcher utseendemessig, og de er da like forelsket som alle andre. At det går på utdanning, alder og yrke kan jeg med god vilje akseptere at man legger vekt på, og verdier så absolutt. Anonymkode: dfbe7...a51
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2022 #5 Skrevet 19. februar 2022 Jeg tror man skal prøve å ikke ta verken sine komplekser eller livet alt for alvorlig. Du er som du er. Både fysisk og følelsesmessig. Det finnes garantert noen der ute som liker kvinner med din fysikk. Hvis du bare liker de mest objektivt attraktive mennene er det klart det blir et problem, men det finnes mye bra blant mindre omsvermede menn også. Gjør en innsats for å se etter det beste i de mennene som kan tenkes å se din vei. Ikke tenk at du må være "forelsket", det holder faktisk å "like" noen. Ikke ta ting så alvorlig, det må ikke ende med ekteskap. Litt moro er en bra start, og før du vet ordet av det kan det bli noe mer også. Anonymkode: aef2a...a53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå