Anonym bruker Skrevet 19. februar 2022 #1 Skrevet 19. februar 2022 Jeg betalte en selger på finn.no for en vare 8.februar, å regnet med at den da ble sendt enten samme dag eller senest dagen etterpå. Jeg vil ikke være for masete ettersom jeg vet posten kan være trege,men etterlyste pakken for selger igår. Nå fikk jeg melding om at de er blitt syke så hun sender pakken om noen dager! Dette var ikke det som var avtalt på forhånd! Nå rekker ikke kjolen frem til den anledningen jeg skulle bruke den Kan jeg heve kjøpe? Anonymkode: 933f6...b2f
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2022 #2 Skrevet 19. februar 2022 Du burde sagt at du må ha den til en gitt dato da du snakket med selger i går. Å regne med noe er ikke å bli lovt noe eller at det er blitt avtalt. Hvis det er sykdom i bildet, så er det bra om de får vite at du må ha den innen en dato, så andre kan sende for dem. Du må si fra om slike ting, og ikke regne med, for deretter å heve kjøpet. Når det er sagt, så virker det hele litt mistenkelig all den tid det har gått såpass lang tid uten at selger har gitt beskjed. Anonymkode: 2c974...838
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2022 #3 Skrevet 19. februar 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Du burde sagt at du må ha den til en gitt dato da du snakket med selger i går. Å regne med noe er ikke å bli lovt noe eller at det er blitt avtalt. Hvis det er sykdom i bildet, så er det bra om de får vite at du må ha den innen en dato, så andre kan sende for dem. Du må si fra om slike ting, og ikke regne med, for deretter å heve kjøpet. Når det er sagt, så virker det hele litt mistenkelig all den tid det har gått såpass lang tid uten at selger har gitt beskjed. Anonymkode: 2c974...838 Det er jo normal høflighet å sende så fort pengene er på konto! Ikke å bruke 11-12 dager på å sende. Anonymkode: 933f6...b2f
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2022 #4 Skrevet 19. februar 2022 Ja. Varen skal sendes når pengene er motatt om ikke selger har gitt beskjed om noe annet. Det er ikke kjøper sitt ansvar å avtale når varen skal sendes. Gi beskjed om at du hever kjøpet og at du skal ha pengene tilbake Anonymkode: 877f4...fd5
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2022 #5 Skrevet 19. februar 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ja. Varen skal sendes når pengene er motatt om ikke selger har gitt beskjed om noe annet. Det er ikke kjøper sitt ansvar å avtale når varen skal sendes. Gi beskjed om at du hever kjøpet og at du skal ha pengene tilbake Anonymkode: 877f4...fd5 Har sendt hun melding om det nå å sendt vippskrav på beløpet. Så håper hun svarer iløpet av dagen. Anonymkode: 933f6...b2f
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2022 #6 Skrevet 19. februar 2022 Du lan prøve. Men vil hun ikke, er det dessverre ikke en eneste som vil hjelpe. Spesielt ikke Finn. Sittet i lignende kniper flere ganger og du er prisgitt at vedkommende du handler med er på lag. Anonymkode: 0bf2c...e41
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2022 #7 Skrevet 19. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du lan prøve. Men vil hun ikke, er det dessverre ikke en eneste som vil hjelpe. Spesielt ikke Finn. Sittet i lignende kniper flere ganger og du er prisgitt at vedkommende du handler med er på lag. Anonymkode: 0bf2c...e41 Hmm rart at ikke finn.no gjør noe for å ordne opp,syns absolutt at jeg har rett på å få pengene igjen når det har gått så lenge å hun ikke har sendt pakken engang. Anonymkode: 933f6...b2f
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2022 #8 Skrevet 19. februar 2022 Sånt er så irriterende! Jeg kjøpte også en veske nylig. Hun sa hun skulle sende dagen etter. Jeg etterlyser den etter 8 dager. Da har hun "ligget på sykehus" og akkurat blitt utskrevet samme dag 🙄 Jeg skrev at hun kunne gitt beskjed, og dama er frekk nok til å svare at hun ville gjort det hvis formen hadde tillatt det. Yeah right! Anonymkode: 6db75...dd7
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2022 #9 Skrevet 19. februar 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Sånt er så irriterende! Jeg kjøpte også en veske nylig. Hun sa hun skulle sende dagen etter. Jeg etterlyser den etter 8 dager. Da har hun "ligget på sykehus" og akkurat blitt utskrevet samme dag 🙄 Jeg skrev at hun kunne gitt beskjed, og dama er frekk nok til å svare at hun ville gjort det hvis formen hadde tillatt det. Yeah right! Anonymkode: 6db75...dd7 Hvor vanskelig kan det være å sende en melding om at en er syk liksom,det tar 1 minutt. Å tar ikke mange sekundene å vippsene pengene tilbake. Anonymkode: 933f6...b2f
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2022 #10 Skrevet 19. februar 2022 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Sånt er så irriterende! Jeg kjøpte også en veske nylig. Hun sa hun skulle sende dagen etter. Jeg etterlyser den etter 8 dager. Da har hun "ligget på sykehus" og akkurat blitt utskrevet samme dag 🙄 Jeg skrev at hun kunne gitt beskjed, og dama er frekk nok til å svare at hun ville gjort det hvis formen hadde tillatt det. Yeah right! Anonymkode: 6db75...dd7 Nå er det vel kanskje ikke et salg man har gjort på Finn som er det første man tenker på hvis man blir innlagt på sykehus, da… 🙄 Anonymkode: 597e1...dd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå