Gå til innhold

Inspirert IKEA .. tar du med ungene dit?

Anbefalte innlegg

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (16 minutter siden):

Man er vel forskjellige? Her vil jeg aller helst dra dit alene hvis jeg absolutt må dit. Mannen vil aller helst slippe å dra dit . Poenget med tråden må vel være at noen synes det er hyggelig å være på IKEA feks en lørdags formiddag . Andre drar dit av nødvendighet . 

Ja? Det er ho akkurat det den du siterer skriver? Man er forskjellige. Å ta med barna på utflukt på Ikea er like greit som å ikke gjøre det. 

Anonymkode: 49172...016

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine har vært med, er nok mer meg som ikke liker å være der enn ungene. Ene gangen jeg skulle ha masse sa jeg at gubben fikk sitte i bilen, så skulle jeg handle raskt. Han rakk såvidt å åpne avisa eller drikke opp kaffen før jeg var ute igjen. Klarte å svi av ti lapper på ett kvarter fra jeg forlot bilen til jeg var tilbake i bilen. Tok lengre tid å få tingene på lageret.

Mine unger har vært veldig greie å ha meg seg i butikker og igrunn det meste. Grinete unger på slep har jeg aldri hatt og hadde de vært grinete i butikker så hadde jeg ikke tatt de med. Kan ikke fordra foreldre som tar med unger i butikker når de bare går rundt og suttrer og griner, ofte er et da med begge foreldre. Hadde det skjedd med mine unger så hadde en voksen gått ut av butikken etter første suttring.

Anonymkode: b3d8e...255

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (8 minutter siden):

Fordi man skal kjøpe noe da. I motsetning til å ta det som en utflukt .

Jojo, men hele sortimentet ligger i nettbutikken, og en kan bare dra og hente bestillingen. Kanskje det faktisk er en utflukt for de fleste når det kommer til stykket. Ihvertfall en form for utflukt. 

Anonymkode: e76ce...a73

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jojo, men hele sortimentet ligger i nettbutikken, og en kan bare dra og hente bestillingen. Kanskje det faktisk er en utflukt for de fleste når det kommer til stykket. Ihvertfall en form for utflukt. 

Kjøper helst ikke et kjøkken i nettbutikk. Det vil jeg se irl. Overhode ikke en utflukt uten mål og mening å dra til Ikea.  De varer som selges der er vel det eneste jeg ikke kjøper over nett. 

Anonymkode: e3727...ec4

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Kjøper helst ikke et kjøkken i nettbutikk. Det vil jeg se irl. Overhode ikke en utflukt uten mål og mening å dra til Ikea.  De varer som selges der er vel det eneste jeg ikke kjøper over nett. 

Anonymkode: e3727...ec4

Nå er det vel ikke akkurat fylt av folk som kjøper kjøkken. Det er jo ikke noe verre å kjøpe varene derfra på nett enn andre varer. Sånn når en ser bort fra kjøkken o.l....

Skrevet

Vi bor veldig nær Ikea og er dermed innom for diverse ca en gang i måneden. Barna er små og kan ikke være hjemme alene, så da blir de med, akkurat som de blir med på andre butikker innimellom.

De synes det er kjedelig å gå butikken, og ikea er intet unntak. 

Skrevet

Nei, de er med bare hvis de skal velge møbel selv. Vi bor 5 minutter unna, så jeg svippe helst innom alene når jeg trenger noe. 

Anonymkode: f800b...891

Skrevet

Ja 5 åringen har vært med hver gang vi er der, han synes det er litt kjedelig, men det er ingen problem å ha han med. Vi har ingen familie i nærheten , så hvis vi trenger noe, så må han selfølgelig bli med 🙂. Det er mange som må ha med barna når de skal ting 🙂. Vi bor ca 10 min fra Ikea med bil, men er der ikke så ofte, 2-4 ganger i året kanskje. Håper lekeland er åpent neste gang vi skal dit 🙂

Anonymkode: 34ab5...a7f

Skrevet

Nei, aldri hatt de med , kunne tatt med eldste nå når hun er 9, hadde bare blitt mas tidligere. 

Anonymkode: 376bc...663

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...