Gå til innhold

Dere som har barn som driver med idrett..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trener de egentrening i ferier? Får de noe opplegg for dette fra trener som de følger og følger dere foreldre opp at det blir gjort?

Anonymkode: cf2f6...c37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har alltid trent i ferier, ja, men lagt opp program selv og styrt det selv. 

Anonymkode: 41cf8...918

Skrevet

Det er lagt opp til frivillige treninger. Altså treninger man kan delta på og som ikke fører til at man ikke blir tatt ut kamp om man ikke møter. Det er oppfordret til egentrening alle dager i året det ikke er trening

Anonymkode: 87c4a...855

Skrevet

De får oppgaver av trener og det skal dokumenteres i en mappe. De skal også sende trener snap når de feks er på løpetur. De har egen snapgruppe på laget og det er visst veldig greit for da henger ofte flere seg på . 

Skrevet

Her må man selv organisere trening i ferier. Jeg synes det er ganske slitsomt i grunn fordi jeg ikke har utøvd denne idretten selv og ikke kan veilede dem slik en trener kan.

Anonymkode: 1e3ca...f3b

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Her må man selv organisere trening i ferier. Jeg synes det er ganske slitsomt i grunn fordi jeg ikke har utøvd denne idretten selv og ikke kan veilede dem slik en trener kan.

Anonymkode: 1e3ca...f3b

Oj… glad jeg slipper det …

Skrevet

Mine spiller fotball. Ofte er det satt opp trening i ferier, men uansett….mine løper, trener styrke mm utenom trening

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Trener de egentrening i ferier? Får de noe opplegg for dette fra trener som de følger og følger dere foreldre opp at det blir gjort?

Ikke foreløpig, men hun er bare 7 år og trener turn 3 gr i uka. Det er nok for så unge barn, i ferier har hun fri. Men hun elsker å turne, så uansett så holder hun på med å slå hjul og står på henda nesten hele tiden. 

Anonymkode: d0013...b77

Skrevet

På aktiviteten til sønnen min er det treninger i feriene. Han pleier å droppe det i korte ferier, for da vil han ha helt fri fra alt organisert, men er med noen ganger i sommerferien når vi er hjemme og det passer seg sånn. Ellers er han i aktivitet på andre måter da, men ikke direkte relatert til idretten. Det er individuell idrett, så det går ikke ut over noen.

Anonymkode: 4a444...22a

Skrevet

Det er stort sett noe treningstilbud i feriene. Ellers driver de litt sporadisk egentrening.

Anonymkode: ce398...495

Skrevet
On 2/18/2022 at 7:05 AM, Anonym bruker said:

de trener selvom det er vinterferie, er kun sommerferie og juleferie de har

Anonymkode: 50d67...23a

Skrevet

Det er treninger i ferier også, men full forståelse fra trener hvis man er bortreist.

Det er ønskelig at de trener litt selv hvis de er bortreist, men det kommer jo ofte av seg selv.  De er aktive barn, så hvis vi er på hytta går vi lange turer i fjellet til fots eller på ski.

Og hvis vi er på andre ferier tar de som regel med seg løpesko og løper seg en tur om morgenen. De kjenner selv at de trenger fysisk aktivitet for å ha det godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...