Anonym bruker Skrevet 17. februar 2022 #1 Skrevet 17. februar 2022 Mitt barn skal på tur til Storbritannia om noen måneder, og innreise regler endres fort. Men mitt spørsmål er om noen vet om det er en maks tid mellom vaksine 1 og 2? Hun tok 1 vaksine i september, vil hun då få sertifikat viss hun tar dose 2 i slutten av april? Vet at hun ikke trenger ta dose 2 , viss ikke landet krever det, og da tar hun den ikke. Grunnen til at jeg lurer er at viss de må testes etter ankomst, og den blir positiv , så sliter hun litt, og er ikke eldre en 15 år. Vi er ikke med på denne turen selv. Så ønsker at hun enten ikke må testes eller at hun blir fullvaksinert Anonymkode: 33b61...9cf
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2022 #2 Skrevet 17. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Mitt barn skal på tur til Storbritannia om noen måneder, og innreise regler endres fort. Men mitt spørsmål er om noen vet om det er en maks tid mellom vaksine 1 og 2? Hun tok 1 vaksine i september, vil hun då få sertifikat viss hun tar dose 2 i slutten av april? Vet at hun ikke trenger ta dose 2 , viss ikke landet krever det, og da tar hun den ikke. Grunnen til at jeg lurer er at viss de må testes etter ankomst, og den blir positiv , så sliter hun litt, og er ikke eldre en 15 år. Vi er ikke med på denne turen selv. Så ønsker at hun enten ikke må testes eller at hun blir fullvaksinert Anonymkode: 33b61...9cf Dere må undersøke hva det enkelte land regner som fullverdig vaksinasjon. For noen land er man ikke regnet som fullverdig vaksinert før man har tre doser. Anonymkode: 957ab...926
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2022 #3 Skrevet 17. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Dere må undersøke hva det enkelte land regner som fullverdig vaksinasjon. For noen land er man ikke regnet som fullverdig vaksinert før man har tre doser. Anonymkode: 957ab...926 Dette er barn, de skal uansett ikke ha 3 vaksiner. Men det var ikke spørsmålet mitt heller , tror du ikke jeg har undersøkt det? Per nå trengst det ikke for barn, men det kan jo endres, derfor lurer jeg på om det er maks intervall på dose 1 og 2 Anonymkode: 33b61...9cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå