Anonym bruker Skrevet 17. februar 2022 #1 Skrevet 17. februar 2022 Er det noen som har greid å få et normalt forhold til sjokolade? Jeg prøver å trene meg opp til å ta bare 1-2 biter, men sprekker annenhver gang. Og tenker hele tiden på sjokolade. Og ja, jeg spiser regelmessig, grovt og sunt.. Tror jeg må kutte helt. Men har sånn lyst til å leve slik at jeg kan ta en bit av og til uten å ta helt av 😪 Anonymkode: d69b7...981
topaz Skrevet 17. februar 2022 #2 Skrevet 17. februar 2022 Hvis du kjøper en liten sjokolade da? Jeg elsker melkesjokolade og kan finne på å kjøpe "et lite eventyr" hvis jeg vil ha litt. For jeg er for dårlig på å spare hvis jeg kjøper 200 gram...
Elina Skrevet 17. februar 2022 #3 Skrevet 17. februar 2022 Hva med å lage din egen sjokolade? Sjekk innom https://okosjokolade.no/ Det var slik jeg ble kvitt sjokoladesuget. Ved å lage din egen sjokolade og venne deg til en mørkere sjokolade så vil etterhvert vanlig sjokolade ikke smake så godt lengre. I starten likte jeg ikke så godt mørk sjokolade men nå er det noe jeg foretrekker. Dessuten, sjokoladepulver kan brukes i smoothie og andre matvarer det er dessuten supermat 😍
Spurvugla Skrevet 17. februar 2022 #4 Skrevet 17. februar 2022 topaz skrev (27 minutter siden): Hvis du kjøper en liten sjokolade da? Jeg elsker melkesjokolade og kan finne på å kjøpe "et lite eventyr" hvis jeg vil ha litt. For jeg er for dårlig på å spare hvis jeg kjøper 200 gram... Enig! Jeg klarer ikke la være å spise om det er i huset, men det går greit å la være å kjøpe. Kjøp bare små mengder og når du skal ha det, glem "gode tilbud" av typen fem storplater for hundre kroner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå