Gå til innhold

Hvem er du i birdplasseringen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du hun som blir satt med noen flinke og ufarlige fordi du er så unnselig? Er du den vertskapet vil ha nær seg, fordi der du er der er festen? Er du den man setter en demper eller oppasser ved siden av så du ikke drikker for mye eller gjør deg bort? Er du den som kan sitte med de aparte og sosialt utfordrete slektningene og  få dem til å tø opp?

Anonymkode: 6e508...729

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Bordplasseringen!

Skrevet

Du har glemt den viktigste og største gruppen: De normale. 

Anonymkode: 6cc6a...967

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Du har glemt den viktigste og største gruppen: De normale. 

Anonymkode: 6cc6a...967

Du tror ikke de normale har forskjellige sosiale roller, funksjoner og ferdigheter, altså? Det er jo naivt. Det er nettopp derfor bordkort og -plassering er en kunst.

Skrevet

Jeg er den som ikke trenger tilpasninger, men som kan settes hvor som helst. 

Anonymkode: c6c4d...668

Skrevet

Aner ikke. Jeg er vel en som kan sitte hvor som helst, men som ikke plasseres sammen med de som blir veldig beruset. Jeg takler virkelig ikke voksne folk som blir drita

Anonymkode: 59cd8...906

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Aner ikke. Jeg er vel en som kan sitte hvor som helst, men som ikke plasseres sammen med de som blir veldig beruset. Jeg takler virkelig ikke voksne folk som blir drita

Anonymkode: 59cd8...906

Samme her. Jeg takler ikke dritafylla og ønsker ikke å sitte med folk som vertskapet VET drikker mye. Ellers kan jeg plasseres hvor som helst, men foretrekker selvfølgelig å sitte med mannen eller venner/bekjente.

Skrevet

Jeg er siste kategori, den som blir satt med aparte og sosialt utfordrende til å tø opp evt dempe de.

Anonymkode: dfd9f...234

Skrevet

Jeg får stadig høre at jeg er så rolig og har en veldig behagelig og beroligende stemme, så jeg blir sikkert betraktet som en som demper folk. Jeg har forøvrig nesten aldri vært i selskap, med unntak av bryllup, der jeg har blitt plassert et sted. 

Anonymkode: d9bbf...02c

Skrevet

Hvem jeg er? Alle ved bordet er normale folk. Er det familien så er jeg helt vanlig. Snakker vanlig. Er det bare ukjente er jeg nok mere reservert, men prater. 

Der er ikke slik det er i amerikanske filmer, veldig ulike personligheter rundt bordet. 

Anonymkode: 605a3...06e

Skrevet

Har aldri tenkt over, men ville gjerne sitte på sistnevnte plass. Virker mest underholdende med de sosialt utfordrende. 

Anonymkode: 7b1b8...1e1

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Er du hun som blir satt med noen flinke og ufarlige fordi du er så unnselig? Er du den vertskapet vil ha nær seg, fordi der du er der er festen? Er du den man setter en demper eller oppasser ved siden av så du ikke drikker for mye eller gjør deg bort? Er du den som kan sitte med de aparte og sosialt utfordrete slektningene og  få dem til å tø opp?

Jeg er både den vertskapet vil ha nær seg, fordi der jeg er, der er festen, og den som kan sitte med de aparte og slektningene og  få dem til å tø opp. Jeg kan faktisk snakke med ALLE mennesker. That’s my superpower. 

Anonymkode: 97b47...37e

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Hvem jeg er? Alle ved bordet er normale folk. Er det familien så er jeg helt vanlig. Snakker vanlig. Er det bare ukjente er jeg nok mere reservert, men prater. 

Der er ikke slik det er i amerikanske filmer, veldig ulike personligheter rundt bordet. 

Anonymkode: 605a3...06e

Selvsagt er det veldig ulike personligheter rundt alle festbord. Man må da være både døv og blind om man ikke merker det. 

Anonymkode: 97b47...37e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...