Gå til innhold

Enig vedr snop på kino?

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/Or2r9q/kjaere-kino-hvorfor-maa-det-vaere-saann?fbclid=IwAR0DhCu8ndvA58MyhrjLs8DWFlxqYp_Le3Rr_pZV1ylthjDrnlrnAc_bz3k

Jeg må innrømme at vi er såpass sjelden på kino at det ikke er der de ekstra kiloene kommer fra. Det er noe med hele opplevelsen å kjøpe popcorn i kiosken før man setter seg til i kinosetet. Og hva slags sunne alternativer kan kinokiosken ha? Frukt i beger og nøtteblanding er alt jeg kommer på. 

Anonymkode: 02663...af9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså. Er ikke godteri på kino nordmenn blir feite av altså. Og ønsker man er sunt alternativ er det vel bare å ta med rista kikerter og bær hjemmefra? 
Blir litt krampeaktig det innlegget der

Anonymkode: e140b...049

Skrevet

Uff, jeg gremmes av sånne artikler, det er jo bare flaut.

Anonymkode: ec9d7...638

Skrevet

Bare latterlig. Skal vel gå temmelig ofte på kino hvis du skal bli overvektig og usunn av det. Kino, for oss som ikke går så ofte, hører popkorn, brus og godteri med på selve opplevelsen.

Anonymkode: aed3f...8a1

Skrevet

Pinlig å klage på sånt. 

Anonymkode: c1aa5...30c

Skrevet

Huff. 

Anonymkode: af3bf...915

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Altså. Er ikke godteri på kino nordmenn blir feite av altså.

Anonymkode: e140b...049

Problemet er at det i løpet av en uke dukker opp flere forskjellige ting som "ikke er det man blir feit av", men som utgjør en del i sum.

MEN det er uansett ikke obligatorisk å handle i kiosken på kinoen. En film varer som regel ikke så lenge at man MÅ spise noe, så det er bare å la være å kjøpe noe. Det gjør vi ganske ofte, og det går helt fint. Så jeg skjønner ikke helt problemet uansett.

Anonymkode: 17c96...3cf

Skrevet

Kinogodt for meg er to Fox og to Nox. De blir borte mens reklamen pågår. 

Anonymkode: b13a9...56c

Skrevet

Sønnen min har ennå ikke blitt tykk av den brusen og popcornen han får på kino. Selv har jeg bare med meg vann, men det er fordi jeg er allerede tykk. Vi er jo ikke så ofte på kino.

Anonymkode: d385d...f6f

Skrevet
21 hours ago, Anonym bruker said:

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/Or2r9q/kjaere-kino-hvorfor-maa-det-vaere-saann?fbclid=IwAR0DhCu8ndvA58MyhrjLs8DWFlxqYp_Le3Rr_pZV1ylthjDrnlrnAc_bz3k

Jeg må innrømme at vi er såpass sjelden på kino at det ikke er der de ekstra kiloene kommer fra. Det er noe med hele opplevelsen å kjøpe popcorn i kiosken før man setter seg til i kinosetet. Og hva slags sunne alternativer kan kinokiosken ha? Frukt i beger og nøtteblanding er alt jeg kommer på. 

Anonymkode: 02663...af9

folk må gjøre det de ønsker

Anonymkode: afd50...7d0

Skrevet

Hvis folk er så ofte på kino at de blir tjukke av det, så får de ta med seg en gulrot hjemmefra. Kjære vene. Flaut. 

Anonymkode: 97d6f...82d

Skrevet

Enig om hva? 

Anonymkode: e4903...9ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...