Gå til innhold

Hvor viktig er vekt for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vekten, som et tall, det er ikke viktig.

Det som er viktig for meg er helse og funksjon, og av den grunn bør jeg gå ned 5-7 kg, selv om jeg er normalvektig i dag og fremdeles vil være det med en slik vektnedgang. Da vil jeg få bedre funksjon pga. kronisk sykdom. Kroppen har kranglet veldig vel et halvt år nå, og da har disse kiloene kommet på, mye av det væske, men ikke alt.

Og går funksjonen opp så går trivselen opp også, selv om jeg ikke egentlig er for stor nå. Men jeg trenger å gå ned for å få bedret funksjon.

Anonymkode: 70fa5...7e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 2/16/2022 at 3:40 AM, Anonym bruker said:

Er det om å gjøre å ikke ha noen ekstra kilo?  Og hvordan er du? 

Anonymkode: 993b3...30f

bryr meg mindre

Anonymkode: f2e8a...4c8

Skrevet

Veier 10 kg for mye, men det stresser meg ikke nevneverdig. Har begynt å trene styrke for å bli sterk. Veier meg ikke, da målet i seg selv er ikke å bli slankere .,. men vil bli sterkere 💪🏻💪🏻

Jeg kler meg etter egen kropp og blir ikke stressa av å gå opp i klesstørrelser for at det skal se bra ut.  Gjør tydelig no riktig da flere blir overrasket når jeg sier vekt og klesstørrelser 🤣Alle rundt meg trur jeg er mindre pga hvordan jeg kler meg enn det jeg faktisk er.

Nå gleder jeg meg til å kjenne meg sterkere og mer mobil. Blir jeg litt strammere er det kun et pluss og ikke et fokus :)

Anonymkode: 3c7e1...b64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...