Anonym bruker Skrevet 16. februar 2022 #1 Skrevet 16. februar 2022 Er det om å gjøre å ikke ha noen ekstra kilo? Og hvordan er du? Anonymkode: 993b3...30f
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2022 #2 Skrevet 16. februar 2022 Jeg er 100 kg og syns fortsatt jeg er flott nok til å kle meg naken foran en ONS, hvis det er det du mener. Men jeg bør gå ned fordi jeg ikke har kondis til å veie så mye. Det er en ganske høy fettprosent på kroppen min når jeg er 175 cm og så tung. Anonymkode: d155a...7ee
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2022 #3 Skrevet 16. februar 2022 Vekt er ikke viktig som sådan, men har blitt mer obs på helse. Funksjon er viktigere enn form! Anonymkode: ab304...5cd
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2022 #4 Skrevet 16. februar 2022 Vekt er viktig, og det er absolutt om å gjøre å ikke ha noen kg for mye! Anonymkode: 2d67c...45a
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. februar 2022 #5 Skrevet 16. februar 2022 Jeg vil selv ned rundt 5 kilo . Jeg har god helse og ikke overvektig utifra bmi. Ingen krise hvis jeg veier det jeg veier nå, men for selvfølelsen så trives jeg best med ca 5 kilo mindre vekt enn nå.
Luksusdyret Skrevet 16. februar 2022 #6 Skrevet 16. februar 2022 Jeg er lettere overvektig og ikke fornøyd. Så her jobbes det hardt for å gå ned de overflødige kiloene. Målet er å gå ned 6-7 kilo til desember 2022
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2022 #7 Skrevet 16. februar 2022 Jeg veide en gang latterlig mye. Er slankeoperert, og de siste 10 kiloene sleit jeg meg halvt forderva med å bli kvitt. Var superfornøyd i fjor våres, men av en eller annen grunn smalt jeg opp 13 kilo på rekordtid. Så ja, vekt betyr noe. Jeg MÅ ned minst 8 kilo skal jeg være fornøyd, men de sitter som limt til kroppen!! Anonymkode: 88d6e...3f7
Væpnet dame Skrevet 16. februar 2022 #8 Skrevet 16. februar 2022 Jeg orker ikke bry meg lenger. Det blir litt «ta meg som jeg er eller la være». Har nok 10-15 kg for mye, men det får bare være. Jeg vil ikke droppe livets goder for å leve opp til et ideal. Jeg vil leve mens jeg kan
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2022 #9 Skrevet 16. februar 2022 Vekt er veldig viktig for meg fordi jeg sliter med undervekt, i perioder alvorlig undervekt (kronisk sykdom+stress) Jeg må derfor følge med på vekta og 2-3 kg opp/ned utgjør veldig mye for meg i form av energi, trivsel og velvære. Anonymkode: c60dc...aa4
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2022 #10 Skrevet 16. februar 2022 Viktig fordi jeg sliter med vektnedgang. Har Bmi på 20, det er ok men vil ikke lenger ned 😥 Anonymkode: 4e4b5...a23
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2022 #11 Skrevet 16. februar 2022 Det er viktig for meg. Vil selv ned ca.3 kg - pga selvbildet/selvtillit. Anonymkode: 5cf1f...49b
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2022 #12 Skrevet 16. februar 2022 Tydeligvis ikke viktig nok med min manglende innsats til å faktisk gjøre noe med det 😂 Men, det irriterer meg at jeg egentlig er skapt slik at jeg kunne spradet rundt med både definert mage, armer og sprettrumpe hvis jeg bare var villig til den innsatsen som kreves. Den blir tøffere for hvert år, i 20-årene var kroppen slik helt av seg selv. Anonymkode: 884d3...e15
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2022 #13 Skrevet 16. februar 2022 Veldig viktig drssverre. Gått opp 5 kg pga sykdom, vanskelig å gå ned etter fylte 40. Anonymkode: 4516e...de8
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2022 #14 Skrevet 16. februar 2022 Veldig viktig for meg. Har pcos og vet at økt vekt betyr mer symptomer. Anonymkode: dcb04...42d
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2022 #15 Skrevet 16. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Viktig fordi jeg sliter med vektnedgang. Har Bmi på 20, det er ok men vil ikke lenger ned 😥 Anonymkode: 4e4b5...a23 Samme her, må passe på så vekten går riktig vei. Jeg har bmi på 16,6 nå og det er ikke bra. Anonymkode: c60dc...aa4
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2022 #16 Skrevet 16. februar 2022 Jeg bryr meg egentlig ikke om antall kilo, men heller om fasong og mål. Jeg kan gjerne veie litt mer nå som jeg har bra muskelmasse og er godt trent. Men var ikke fornøyd etter veldig stillesittende svangerskap hvor jeg veide like mye som nå, men hvor jeg hadde null muskelmasse grunnet inaktivitet. Da var det jo mye mere fett og kroppen så ikke ut. Anonymkode: 62a23...649
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2022 #17 Skrevet 16. februar 2022 Litt både/og. Funksjon er viktigere enn form, og jeg vil heller bli sterkere enn lettere. Men med en BMI på 23 kan jeg fint gå ned 5 kg uten å bli for tynn. Anonymkode: 09744...b55
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2022 #18 Skrevet 16. februar 2022 Jeg har veid det samme siden jeg var 20 år (med unntak av noen graviditeter). Veier meg aldri. Jeg er helt i grensen mellom undervektig og normal BMI. Jeg spiser vanlig og trener to ganger i uka. Anonymkode: 0098a...37e
Blondzilla Skrevet 16. februar 2022 #19 Skrevet 16. februar 2022 Litt for viktig dessverre. Jeg er 1.71 høy og veier nå 56kg. Det synes den rare hjernen min er 5 kg for mye, selvom jeg aldri i verden ville tenkt at en annen person med samme vekt eller 15 kg til er overvektig. Jeg jobbet som modell i utlandet fra jeg var bare 15 år og har nok blitt mer preget av dette enn jeg liker å innrømme. I perioder er jeg veldig restriktiv på hvor mye jeg spiser. Ikke så mye hva, men hvor mye og hvor ofte. Ikke uvanlig at jeg spiser kun ett eller to måltider pr dag.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2022 #20 Skrevet 16. februar 2022 Blondzilla skrev (19 minutter siden): Litt for viktig dessverre. Jeg er 1.71 høy og veier nå 56kg. Det synes den rare hjernen min er 5 kg for mye, selvom jeg aldri i verden ville tenkt at en annen person med samme vekt eller 15 kg til er overvektig. Jeg jobbet som modell i utlandet fra jeg var bare 15 år og har nok blitt mer preget av dette enn jeg liker å innrømme. I perioder er jeg veldig restriktiv på hvor mye jeg spiser. Ikke så mye hva, men hvor mye og hvor ofte. Ikke uvanlig at jeg spiser kun ett eller to måltider pr dag. Uff, håper du har noen å snakke med og kan få hjelp! Anonymkode: 62a23...649
Luksusdyret Skrevet 16. februar 2022 #21 Skrevet 16. februar 2022 Blondzilla skrev (26 minutter siden): Litt for viktig dessverre. Jeg er 1.71 høy og veier nå 56kg. Det synes den rare hjernen min er 5 kg for mye, selvom jeg aldri i verden ville tenkt at en annen person med samme vekt eller 15 kg til er overvektig. Jeg jobbet som modell i utlandet fra jeg var bare 15 år og har nok blitt mer preget av dette enn jeg liker å innrømme. I perioder er jeg veldig restriktiv på hvor mye jeg spiser. Ikke så mye hva, men hvor mye og hvor ofte. Ikke uvanlig at jeg spiser kun ett eller to måltider pr dag. ❤️ Håper du ikke er alene med tankene dine.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2022 #22 Skrevet 16. februar 2022 Nope, i dag ligger jeg på ca 95, og jeg føler meg flottere og har mer selvtillit nå enn da jeg var ung og svært veltrent å lå på 60kg. Da syntes jeg oppriktig talt at jeg aldri ble tynn nok her og definert nok der. Jag har store muskler og følte meg sannsynligvis ganske mannlig.. i dag er musklene fortsatt store, men de er tildekket og fasongen er mer kvinnelig. Selvtilliten min nå gjør at jeg stadig får oppmerksomhet av menn, så de ekstra kiloene spiller ingen rolle for selvbildet mitt. helsa er også grei, selv om kondisen kunne vært bedre, men jeg vet at kondisjon var en utfordring for meg når jeg drev aktivt med idrett også. Styrke ligger nok bedre i min biologi fra naturens side 🤷♀️ Anonymkode: f1f70...587
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2022 #23 Skrevet 16. februar 2022 Ikke viktig nok tydeligvis, da hadde jeg sluttet å spise... Det er jo viktig, jeg føler meg pyton, kjøper ikke klær før jeg må og ønsker ikke "vise meg blant folk". Men jeg makter visst ikke å slanke meg heller. Dritt. Jeg er 30 kg for tung. Anonymkode: 32e26...660
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2022 #24 Skrevet 16. februar 2022 Vekt var superviktig i mange år. Først var jeg veldig tynn i flere år (med vilje, spiste kontrollert og trente mye), så fikk jeg belastningsskader og kunne ikke fortsette all treningen. Da ble jeg stor, veldig stor type 50 kg opp på bare noen få mnd (spiste masse, taklet ikke det å ikke få trene lenger). Noe skjedde etter ett par år som "stor", som om hodet swichet bort fra spiseforstyrret modus til normal modus igjen, og vipps var kroppen tilbake i sin sunne idealvekt, den jeg hadde før alle vekttankene oppstod, og der har jeg vært siden, uten å tenke mat eller vekt i det hele tatt. Herlig tilværelse! Anonymkode: 5ca6c...da1
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2022 #25 Skrevet 16. februar 2022 Såpass viktig at jeg veier meg hver dag. Må ha kontroll på vekten, men er fornøyd med kroppen altså. Er sterk og sunn, og trener mye, så vekten skal ikke justeres, bare holdes ved like. Anonymkode: f06d6...dd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå