Gå til innhold

Rare, diffuse symptomer, korona i huset, men

Anbefalte innlegg

negative hjemmetester. Lett hodepine, følelsen av å ha løpt langt og lenge når jeg puster, lett hoste, rar i kroppen. Slik har jeg vært i tre dager, men alle hjemmetestene er negative. Ville dere holdt dere hjemme? Jeg har vært hjemme med koronasyk sønn siden søndag. 

Anonymkode: 38779...646

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Her gjekk det 4 dager med dei symptomene før eg fekk positiv test .

Anonymkode: 75b19...125

Åja. Kanskje positiv i morgen, da. Bare føles så rart. Ble du sykere etter det eller var det alt du fikk av symptomer?

HI

Jeg har også negative tester, tror ikke alltid andre i husstanden blir smittet :) Hadde ikke holdt meg hjemme med så vage symptomer og negativ test. Vi skal vel ikke holde oss hjemme for så lite sykdom lenger?

Anonymkode: aa236...9cb

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

negative hjemmetester. Lett hodepine, følelsen av å ha løpt langt og lenge når jeg puster, lett hoste, rar i kroppen. Slik har jeg vært i tre dager, men alle hjemmetestene er negative. Ville dere holdt dere hjemme? Jeg har vært hjemme med koronasyk sønn siden søndag. 

Ja, hadde holdt meg hjemme til symptomene var borte

Anonymkode: bc59e...034

Jeg har det litt som deg, HI. Minstemor har vært syk i over en uke uten positiv test. Jeg har siden torsdag hatt forkjølelsessymptomer jeg aldri har kjent på tidligere, og er 99% sikker på at jeg har korona. Får likevel bare negative tester. 
Da kan jeg faktisk ikke la vær å gå på jobb, så det gjør jeg. Kan jo ikke bli hjemme på det grunnlaget, når jeg ikke har mulighet til hjemmekontor. 

Anonymkode: b3829...91b

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Åja. Kanskje positiv i morgen, da. Bare føles så rart. Ble du sykere etter det eller var det alt du fikk av symptomer?

HI

Det var dei eineste symptomene eg fekk.

Anonymkode: 75b19...125

Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Og der var testen positiv, gitt. Soleklar. Men hvis det ikke blir verre enn dette, kan jeg strengt talt gå på jobb da?

HI

Du kan gå på jobb med korona om du er i form, ja

Anonymkode: ce2ea...086

• Opprett ny...