Gå til innhold

Hvor ille er det å gå på butikken å kjøpe en pakke toalettpapir?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du har testet positivt er det anbefalt at du holder deg hjemme, men det er ingen regel lengr. Så dra på butikken hvis du må, men la være hvis du kan. (Hvis du ikke får tak i dopapir på noen annen måte så vil jeg si at du "må", selv om man strengt tatt overlever uten.)

Anonymkode: 17e24...91c

Kan ikke ringe på til naboen for å få en rull heller. Får se om jeg klarer å ordne noe. Dersom ikke butikk seinere i dag. Akkurat toalettpapir er krise. 

Anonymkode: 09cc6...18f

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Kan ikke ringe på til naboen for å få en rull heller. Får se om jeg klarer å ordne noe. Dersom ikke butikk seinere i dag. Akkurat toalettpapir er krise. 

Kan du ikke spørre en av naboene om de kan kjøpe en pakke med dopapir for deg da?

Anonymkode: eefe1...ba9

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Kan du ikke spørre en av naboene om de kan kjøpe en pakke med dopapir for deg da?

Men da må jeg evt ringe på og møte de. 

Annonse

Redd blir nervøs. Har sendt en meld som har det selv om de hadde hatt en ekstra rull. 

Redd blir nervøs. Har sendt en meld som har det selv om de hadde hatt en ekstra rull. 

Dette gir null mening?

Anonymkode: e4e2d...5f7

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Du kan vel ringe til de eller sende de en melding.

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Har du symptomer? En kan gå på jobb med korona, så må en da kunne gå i butikken?

Anonymkode: 5bbf7...3ac

Ja, men i jantenorge kan man ikke kjøpe dopapir eller Paracet om man er syk og hjemme fra jobb. Er du hjemme fra jobb skal du ha en fot i grava og ikke være i fysisk stand til å komme deg til butikken. Ellers er du ikke syk.

Anonymkode: 0ff6a...b1f

Annonse

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Ja, men i jantenorge kan man ikke kjøpe dopapir eller Paracet om man er syk og hjemme fra jobb. Er du hjemme fra jobb skal du ha en fot i grava og ikke være i fysisk stand til å komme deg til butikken. Ellers er du ikke syk.

Drt er fint om du ikke smitter de som jobber på butikken, du skjønner det? Det har ingenting med janteloven å gjøre. Du vet åpenbart ikke hva janteloven er engang.. 

Anonymkode: cace8...3a7

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Drt er fint om du ikke smitter de som jobber på butikken, du skjønner det? Det har ingenting med janteloven å gjøre. Du vet åpenbart ikke hva janteloven er engang.. 

Dette gjelder alt sykefravær, ikke bare korona. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Så om jeg har vært hos legen og trenger å hente medisiner på apoteket må jeg vente til jeg er frisk?

Det går da helt fint. Såååå smittsomt er det ikke. Bruk munnbind og rengjør hendene på vei inn, så tar du kun på det du kjøper og holder avstand til alle. Jeg ville ikke gjort det hvis jeg ikke måtte, men dopapir må man jo ha. 

Herregud da, vi sender ungene våre i dårlig ventilerte klasserom mens det er smitteutbrudd i klassen, selvfølgelig kan du kjøpe en pakke dopapir. Bruk munnbind, hold avstand og vask hendene. 

Anonymkode: 7437f...7bb

Pobie skrev (2 timer siden):

Det går da helt fint. Såååå smittsomt er det ikke. Bruk munnbind og rengjør hendene på vei inn, så tar du kun på det du kjøper og holder avstand til alle. Jeg ville ikke gjort det hvis jeg ikke måtte, men dopapir må man jo ha. 

Nettopp! Det hadde jeg gjort også. Med god samvittighet.

Anonymkode: f646b...3df

• Opprett ny...