Gå til innhold

Hvor lenge var du hjemme fra jobb?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da jeg hadde det var det karantene i 6 dager. Var borte i 8 dager. Pluss helg. Var ganske dårlig og var innom legevakt for overvåking/observasjon. Sliter med hodepine, tungpusthet og utmattelse.  Håper det snart går over 

Anonymkode: 8d939...1cb

Annonse

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Da jeg hadde det var det karantene i 6 dager. Var borte i 8 dager. Pluss helg. Var ganske dårlig og var innom legevakt for overvåking/observasjon. Sliter med hodepine, tungpusthet og utmattelse.  Håper det snart går over 

Anonymkode: 8d939...1cb

Uff. Bare nysgjerrig. Vaksinert eller uvaksinert?

Anonymkode: c070e...bec

Jeg er fullvaksinert og ble helt slått ut, Tenker med gru på hvordan jeg hadde vært om jeg hadde vært uvaksinert. 
Men var skikkelig dårlig i 5 dager og helt bra på dag 6..

Mannen i huset ble ikke like dårlig men allikevel ikke frisk nok til å gå på jobb før dag 5.

Anonymkode: 1e0fd...309

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg er fullvaksinert og ble helt slått ut, Tenker med gru på hvordan jeg hadde vært om jeg hadde vært uvaksinert. 

Mannen i huset ble ikke like dårlig men allikevel ikke frisk nok til å gå på jobb før dag 5.

Er det så sikkert at du hadde blitt verre? 

Anonymkode: f6d7f...b9a

Har vært hjemme i to dager - i går var både jentungen og jeg syk, så dro hun til faren på kvelden og jeg var fortsatt syk i dag. I morgen må jeg nok kreke meg på jobb. Har ingen luftveissymptomer, men er forferdelig sliten og har vondt i kroppen. 

Anonymkode: 1238f...98e

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Jeg er uvaksinert og er ganske fin. Føler meg litt rar i kroppen, that`s it.

Anonymkode: c070e...bec

Jeg sitter på jobb nå, men kjenner at det var altfor tidlig å komme, egentlig. Er uggen, utslitt og har hodepine. Ingen luftveissymptomer eller feber lenger og masse å gjøre på jobb, så tenkte at jeg kunne klare det. Men det ser ut som det blir veldig kort arbeidsdag i dag.

Anonymkode: 1238f...98e

Annonse

• Opprett ny...