Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #1 Skrevet 14. februar 2022 Jeg er som regel i godt humør, men har en ungdom som sliter. Og i det siste så begynner jeg å hylgrine av hver minste ting som ungdommen sier, som er trist eller h*n syntes er vanskelig. Før kunne jeg gjerne felle en liten tåre når vi snakket om det som var vanskelig, men nå oversvømmes jeg av følelser og blir helt ubrukelig som mamma og støtte. Jeg har forklart at det er hormoner, og ungdommen har humor og ler litt av meg. Men likevel kjenner jeg på at dette ikke er greit. Og jeg klarer ikke styre det!! Hva gjør man? Anonymkode: 05937...b48
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #2 Skrevet 14. februar 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Jeg er som regel i godt humør, men har en ungdom som sliter. Og i det siste så begynner jeg å hylgrine av hver minste ting som ungdommen sier, som er trist eller h*n syntes er vanskelig. Før kunne jeg gjerne felle en liten tåre når vi snakket om det som var vanskelig, men nå oversvømmes jeg av følelser og blir helt ubrukelig som mamma og støtte. Jeg har forklart at det er hormoner, og ungdommen har humor og ler litt av meg. Men likevel kjenner jeg på at dette ikke er greit. Og jeg klarer ikke styre det!! Hva gjør man? Anonymkode: 05937...b48 Hvordan sliter ungdommen? Anonymkode: b4086...475
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå