Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #1 Skrevet 14. februar 2022 Leieboeren steller så lite. Ser skikkelig trist ut. Forventer ikke at de skal pynte med blomster. Men de har ikke ordentlige gardiner og askebeger med sikkert 100 sneiper. Dette er nær vår dør og jeg skjemmes. Anonymkode: 49b26...353
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #2 Skrevet 14. februar 2022 Du kan be dem fjerne askebeger. Gardiner kan du ikke bry deg om. Anonymkode: e7890...56f
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #3 Skrevet 14. februar 2022 Du kan be om at askebeger tømmes jevnlig, så det ikke er fare for at vind og vær roter det utover. Gardiner kan du ikke si noe på. Ellers er det vanlig å spesifisere slikt i en leiekontrakt. I min står det f.eks at "leietaker plikter å vedlikeholde og holde i stand disponibel uteplass og hage". Utfra det er det jo min definisjon av vedlikehold og holde i stand som avgjør hvordan uteplassen ser ut. Nå er jeg veldig glad i hagearbeid og har anlagt både grønnsakshage (pallekarmer) og flere blomsterbed, så huseier var kanskje heldig der. Bedene spurte jeg om lov først da, for det innebar å fjerne en busk som stod i hagen. Anonymkode: c8819...e64
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2022 #4 Skrevet 15. februar 2022 Hehe jeg har leiet leilighet i 6 år nå å har enda ikke gardiner. Har heller ingen planer om å kjøpe det. Anonymkode: 4afb1...d3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå