Gå til innhold

Studere i Bergen eller Sogndal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal søke geovitenskap geologi i Bergen og geologi og geofare i Sogndal. Men vet ikke hva jeg helst vil. Bergen lokker som en større by og kanskje flere av vennene mine havner der. Har hørt at Sogndal har veldig godt studiemiljø.
Og er en utdannelse fra Bergen «bedre»?

Anonymkode: eb484...a12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vel fordeler med begge studiestedene tenker jeg. Jeg bor i Bergen, og det er jo en fantastisk studentby. Utrlig mye gøy å gjøre her, masse fin natur, kultur, spennende ting som foregår. Sogndal kjenner jeg ikke, men der kan det jo være et koselig studentmiljø og selvsagt for de som elsker fjell, er det mange muligheter.

Tror kanskje jeg hadde valgt Bergen, men det er jo ut fra et veldig tynt grunnlag.

Anonymkode: f95c2...e01

Skrevet
Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

det er vel fordeler med begge studiestedene tenker jeg. Jeg bor i Bergen, og det er jo en fantastisk studentby. Utrlig mye gøy å gjøre her, masse fin natur, kultur, spennende ting som foregår. Sogndal kjenner jeg ikke, men der kan det jo være et koselig studentmiljø og selvsagt for de som elsker fjell, er det mange muligheter.

Tror kanskje jeg hadde valgt Bergen, men det er jo ut fra et veldig tynt grunnlag.

Anonymkode: f95c2...e01

Takk for svar

Skrevet

Jeg er fra Bergen og valgte å studere i Sogndal.  De beste årene i mitt liv, både faglig og sosialt . Ikke for lite sted,godt sosialt miljø både med idrett,fjell og studentmiljøet.  Alt i gåavstand til skolen/sentrum.  Grei avstand til Bergen og Førde om du vil ha litt miljøforandring. Hadde uten tvil valgt Sogndal framfor Bergen om jeg skulle ha valgt igjen.  

Anonymkode: ec191...5f7

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Jeg er fra Bergen og valgte å studere i Sogndal.  De beste årene i mitt liv, både faglig og sosialt . Ikke for lite sted,godt sosialt miljø både med idrett,fjell og studentmiljøet.  Alt i gåavstand til skolen/sentrum.  Grei avstand til Bergen og Førde om du vil ha litt miljøforandring. Hadde uten tvil valgt Sogndal framfor Bergen om jeg skulle ha valgt igjen.  

Anonymkode: ec191...5f7

Takk for info, det blir et vanskelig valg

Skrevet

Hvor bor du nå? Hva er du vant til? Bygda?  By? Hvor gammel er du?  Hva er det viktigste for deg?

Anonymkode: 11184...7ae

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvor bor du nå? Hva er du vant til? Bygda?  By? Hvor gammel er du?  Hva er det viktigste for deg?

Trondheim, 19 år.

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Trondheim, 19 år.

Min magefølelse sier Bergen 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...