Anonym bruker Skrevet 18. februar 2022 #251 Skrevet 18. februar 2022 Anonym bruker skrev (På 16.2.2022 den 15.42): Dette handler ikke om hennes kropp eller hennes seksualitet å gjøre. Dette handler om den avtalen hun og mannen har inngått med hverandre. Og slik man må forstå HI har den avtalen bestått av å være trofast mot hverandre, ikke ha sex med andre. Å endre mening, det har enhver selvfølgelig rett til. Men da må man også si fra til partneren om at den ikke lenger er fornøyd med avtalen, at man ønsker en endring av avtalen de hadde. Noen partnere synes det er helt ok, andre ikke. Men begge to i et forhold har rett til å selv bestemme om de ønsker å leve med en slik endring av avtalen - eller ikke. Å ikke respektere dette, det er et langt større svik enn selve utroskapen. Normal respekt for sin partner og de avtalene man selv har inngått med partneren, det har ikke med fortidens holdninger å gjøre. Anonymkode: 13670...2c6 Jeg er så enig. Trenger ikke gå lengre enn meg selv for å vite at et brudd ville blitt ryddig ved ærlighet og rimelig uryddig uten. Jeg rydder ikke veien for uredelige mennesker, selv om jeg absolutt vet at jeg ikke eier noen. Jeg har særs liten tro på at noen har plutselig sex i fylla, men klarer å utøve den stødige selvkontroll å holde på denne resten av livet. Ta gjerne sjansen trådstarter, men jeg tviler på du kommer til å sove godt om natten med livet ditt basert på tillit til en løs kanon. Lykke til. Anonymkode: cad71...d48
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2022 #252 Skrevet 22. februar 2022 Anonym bruker skrev (På 18.2.2022 den 21.43): Jeg er så enig. Trenger ikke gå lengre enn meg selv for å vite at et brudd ville blitt ryddig ved ærlighet og rimelig uryddig uten. Jeg rydder ikke veien for uredelige mennesker, selv om jeg absolutt vet at jeg ikke eier noen. Jeg har særs liten tro på at noen har plutselig sex i fylla, men klarer å utøve den stødige selvkontroll å holde på denne resten av livet. Ta gjerne sjansen trådstarter, men jeg tviler på du kommer til å sove godt om natten med livet ditt basert på tillit til en løs kanon. Lykke til. Anonymkode: cad71...d48 Det skal nok sies at jeg og han har hatt et godt øye til hverandre i mange år. Vi har aldri gjort noe ut av det, men nå skjedde altså det som skjedde. Jeg kjenner denne mannen godt nok til å vite at han ikke vil min mann noe vondt. De har vokst opp sammen, og har vært veldig nære i alle år. Han er ingen løs kanon. Dersom noe oppstår så må jeg bare ta det derfra, men inntil videre har jeg valgt å ikke si noe til min mann. HI Anonymkode: 2cda5...f8a
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2022 #253 Skrevet 22. februar 2022 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Det skal nok sies at jeg og han har hatt et godt øye til hverandre i mange år. Vi har aldri gjort noe ut av det, men nå skjedde altså det som skjedde. Jeg kjenner denne mannen godt nok til å vite at han ikke vil min mann noe vondt. De har vokst opp sammen, og har vært veldig nære i alle år. Han er ingen løs kanon. Dersom noe oppstår så må jeg bare ta det derfra, men inntil videre har jeg valgt å ikke si noe til min mann. HI Anonymkode: 2cda5...f8a Lykke til. Anonymkode: d0a13...dad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå