Gå til innhold

Jeg har vært utro!

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja, de er to som har like mye å tape. Jeg tenker hi er ganske trygg. 

Anonymkode: 04b1f...a22

Hva har kompisen å tape? Tror du han ikke vil fortelle ( les Skryte) av dette til noen? Du kjenner ikke menn. 

Anonymkode: 1f4f7...ba8

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Hva har kompisen å tape? Tror du han ikke vil fortelle ( les Skryte) av dette til noen? Du kjenner ikke menn. 

Nei, jeg kjenner ikke alle menn. Men det gjør ikke du heller. Kompisen har vennskapet å tape. Ikke alle menn er uten moral. 

Nei, jeg kjenner ikke alle menn. Men det gjør ikke du heller. Kompisen har vennskapet å tape. Ikke alle menn er uten moral. 

Menn med moral ligger ikke med bestevennens dame.

Anonymkode: 0fcf9...9b2

Du ser ikke humoren i å snakke moral her nå? Han har faktisk hatt sex med dama til kompisen altså! Så vel. Nei jeg kjenner ikke alle menn, men jeg lover deg at jeg vet nok til å mistenke denne karen for å skryte av dette. Eller "betro" seg. 

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du ser ikke humoren i å snakke moral her nå? Han har faktisk hatt sex med dama til kompisen altså! Så vel. Nei jeg kjenner ikke alle menn, men jeg lover deg at jeg vet nok til å mistenke denne karen for å skryte av dette. Eller "betro" seg. 

Hva du mistenker betyr ingenting. Hi kjenner mannen og vet hva hun kan forvente. Du kjenner ikke denne mannen. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hva du mistenker betyr ingenting. Hi kjenner mannen og vet hva hun kan forvente. Du kjenner ikke denne mannen. 

Hehe, javel. Ikke vet jeg hvorfor du har slik klokketro på dette. Jeg kaller det veldig naivt, for å ikke ta i for mye. Menmen, det viser seg jo med tiden hva det ender med. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

At én person gjør én feil betyr ikke at alle i den omgangskretsen lyver og bedrar? Og vennene til hi tror sikkert ikke at hun er ‘en av dem’?

Selv om man har gjort noe dumt i fylla en gang betyr det ikke at man aldri klarer å styre seg. Er du så sort/hvit og bastant i alt du mener noe om? 

Absolutt.

Anonymkode: de30f...e8a

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Og enda mer troverdig scenario er at kompisen og mannen til HI blir uvenner i fylla, og kompisen forteller at "forresten så pulte jeg dama di på do". Man kan ikke forvente at folk forblir perlevenner livet ut. Blir det skikkelig klinsj mellom dem, så vil nok kompisen bruke episoden for alt den er verdt. 

Har tenkt akkurat det samme; hva om mannen og kompisen blir uvenner? Fort gjort at kompisen sier noe da!

Og på en fest hvor folk drikker, og andre kanskje ikke drikker like mye (?), så er det fort gjort at noen som kanskje ikke var like fulle fikk med seg at disse to var på badet sammen. Og da tenker man gjerne sitt.

Hadde jeg vært HI, og bestemt meg for ikke å si noe, hadde jeg vært livredd hver eneste dag. Og det vet jeg ikke om jeg hadde greid å leve med.

Og om noen hadde vært utro mot meg, så ville jeg visst det!!! Vil ikke være sammen med noen hvis han er utro!

Anonymkode: 9fdb1...4f2

Annonse

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Har tenkt akkurat det samme; hva om mannen og kompisen blir uvenner? Fort gjort at kompisen sier noe da!

Og på en fest hvor folk drikker, og andre kanskje ikke drikker like mye (?), så er det fort gjort at noen som kanskje ikke var like fulle fikk med seg at disse to var på badet sammen. Og da tenker man gjerne sitt.

Hadde jeg vært HI, og bestemt meg for ikke å si noe, hadde jeg vært livredd hver eneste dag. Og det vet jeg ikke om jeg hadde greid å leve med.

Og om noen hadde vært utro mot meg, så ville jeg visst det!!! Vil ikke være sammen med noen hvis han er utro!

Anonymkode: 9fdb1...4f2

Går voksne folk rundt og blir uvenner, altså? Og det er vel ingen som vet hva som skjedde inne på badet, selv om de så at de kom ut derfra? 

Jeg fatter ikke at så mange mener at det er greit å utsette små barn for brudd og krangling pga en forferdelig tabbe? Hvordan kan mannens behov for å vite trumfe barnas trygge levevilkår? Og ja, hi burde selvsagt tenkt på det før, noe hun innrømmer, men man kan ikke forandre hva som har skjedd. Å leve med vissheten om at hun har brutt mannens tillit blir straffen hennes. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Går voksne folk rundt og blir uvenner, altså? Og det er vel ingen som vet hva som skjedde inne på badet, selv om de så at de kom ut derfra? 

Jeg fatter ikke at så mange mener at det er greit å utsette små barn for brudd og krangling pga en forferdelig tabbe? Hvordan kan mannens behov for å vite trumfe barnas trygge levevilkår? Og ja, hi burde selvsagt tenkt på det før, noe hun innrømmer, men man kan ikke forandre hva som har skjedd. Å leve med vissheten om at hun har brutt mannens tillit blir straffen hennes. 

Vennskap kan avsluttes også i voksen alder, selvfølgelig. Det er jo ikke slik at alle forblir venner hele livet. 

Nå har jeg lest det også. Om voksne kan bli uvenner. Neeeiiidaaa ikke i det hele tatt. Du vil sikkert nå si at det ikke skjer i "din krets" eller i "ditt nærmiljø", for det er typisk, og dermed ANER dere ikke hva som skjer i resten av verden. Har ikke peiling i det hele tatt liksom. 

Hvorfor får du det til å høres ut som om skilsmissebarn lider all verdens kvaler egentlig? Tar fra dem deres "trygge levevilkår" Eh, seriøst. Så skilsmissebarn har utrygge og fæle oppvekstvilkår? Herregud...

Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Vennskap kan avsluttes også i voksen alder, selvfølgelig. Det er jo ikke slik at alle forblir venner hele livet. 

Men da er det vel mer at det fader ut litt etter litt? Veldig få voksne krangler vel så heftig at vennskapet ryker?

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Nå har jeg lest det også. Om voksne kan bli uvenner. Neeeiiidaaa ikke i det hele tatt. Du vil sikkert nå si at det ikke skjer i "din krets" eller i "ditt nærmiljø", for det er typisk, og dermed ANER dere ikke hva som skjer i resten av verden. Har ikke peiling i det hele tatt liksom. 

Hvorfor får du det til å høres ut som om skilsmissebarn lider all verdens kvaler egentlig? Tar fra dem deres "trygge levevilkår" Eh, seriøst. Så skilsmissebarn har utrygge og fæle oppvekstvilkår? Herregud...

Om du hører at folk snakker om livet sitt, så er det utrolig mange som nevner foreldrenes skilsmisse som en skjellsettende hendelse i livet. Protesterer du på at de fleste barn ønsker at familien skal forbli hel? Så sant det er snakk om normale voksne som tar hensyn til barna og hverandre. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Men da er det vel mer at det fader ut litt etter litt? Veldig få voksne krangler vel så heftig at vennskapet ryker?

Om du hører at folk snakker om livet sitt, så er det utrolig mange som nevner foreldrenes skilsmisse som en skjellsettende hendelse i livet. Protesterer du på at de fleste barn ønsker at familien skal forbli hel? Så sant det er snakk om normale voksne som tar hensyn til barna og hverandre. 

Har du virkelig aldri vært borti en plutselig konflikt mellom voksne? Helt seriøst? Selvfølgelig krangler voksne mennesker også så heftig at vennskapet ryker. For eksempel, hvis noen har sett HI og kompisen gå på do sammen og forteller det til mannen, vil de først krangle heftig og så ryker vennskapet øyeblikkelig. Bare et eksempel, altså.

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Har du virkelig aldri vært borti en plutselig konflikt mellom voksne? Helt seriøst? Selvfølgelig krangler voksne mennesker også så heftig at vennskapet ryker. For eksempel, hvis noen har sett HI og kompisen gå på do sammen og forteller det til mannen, vil de først krangle heftig og så ryker vennskapet øyeblikkelig. Bare et eksempel, altså.

Nei, det har jeg faktisk ikke sett. Er det vanlig altså? Er det flere som opplever det?

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Voksne oppegående mennesker havner ikke i krangler på den måten, nei. Muligens i den subbegjengen din.

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Nei, det har jeg faktisk ikke sett. Er det vanlig altså? Er det flere som opplever det?

50% av ekteskap ender i skilsmisse, så konflikter skjer jo beviselig

Anonymkode: 1915f...b0b

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

At det er en hendelse de vil huske er da en selvfølge. Livet deres blir forandret, men det trenger altså ikke bli endret til det verre. Det er en holdning fra 70-årene liksom. Halvparten av alle ekteskap ender i skilsmisse, omtrent. Det er like vanlig som å holde sammen. De fleste barn ser sine foreldre like mye som før, og i flere tilfeller mer, da foreldre oftest tilrettelegger og er alene med barna annenhver uke. Tar som deg da forbehold om at det er "normale" foreldre... Jeg tror de fleste ikke vil at foreldrene skal skilles i begynnelsen. Deretter lever de helt fint med det, og går nok ikke med et intens ønske om det nei. 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Men 50% av vennskap går ikke dukken. Det er noe helt annet.

Hvor lang tid tror du en lojal venn klarer å holde på dette da? Hver gang han ser kompisen vil han vite hva han gjorde. Og det er ikke lett å gå å holde dette skjult i all tid. Venner har uenigheter de også. Det finnes selvsagt ikke statistikk på hvor mange vennskap som ryker pga uenigheter eller konflikter fordi man KAN ghoste venner og bare la vennskapet fade ut. Det er litt vanskeligere om man er gift

Anonymkode: 1915f...b0b

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Voksne oppegående mennesker havner ikke i krangler på den måten, nei. Muligens i den subbegjengen din.

Funny men..Det er mye på grunn av slike utsagn folk blir uvenner. Fikk du sånn lyspære over hodet nå? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...