Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #1 Del Skrevet 14. februar 2022 Jeg er så lei meg 😞 Er gift og har verdens beste mann. Vi har to barn sammen. I helgen nå gjorde jeg noe helt utilgivelig, og hadde sex med kompisen hans! Vi var på fest og hadde drukket endel og endte opp på badet sammen. Det gikk egentlig så fort at ingen av oss tenkte oss om i det hele tatt, tror jeg. Men både igår og idag har jeg hatt det helt fryktelig. Har ikke snakket med kompisen hans, så jeg vet ikke hva han tenker. Og jeg vet jeg må fortelle han det, men så tør jeg ikke! Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget men jeg må bare lette meg til noen. Har ingen jeg kan snakke med om det som har skjedd. Anonymkode: 2cda5...f8a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426915-jeg-har-v%C3%A6rt-utro/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #2 Del Skrevet 14. februar 2022 Hvorfor må du fortelle det? Snakk med kompisen og bli enig om at dette aldri må komme ut. Å fortelle det til mannen din for å lette samvittigheten din er bare tåpelig. Ta lærdom og aldri gjør det igjen. Anonymkode: 04b1f...a22 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426915-jeg-har-v%C3%A6rt-utro/#findComment-149700559 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #3 Del Skrevet 14. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor må du fortelle det? Snakk med kompisen og bli enig om at dette aldri må komme ut. Å fortelle det til mannen din for å lette samvittigheten din er bare tåpelig. Ta lærdom og aldri gjør det igjen. Anonymkode: 04b1f...a22 Dette. Du er ikke den viktigste her. Anonymkode: d0a13...dad Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426915-jeg-har-v%C3%A6rt-utro/#findComment-149700560 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #4 Del Skrevet 14. februar 2022 Men hva om kompisen hans forteller det da? Hvis han har dårlig samvittighet? De er veldig nære...... Anonymkode: 2cda5...f8a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426915-jeg-har-v%C3%A6rt-utro/#findComment-149700567 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #5 Del Skrevet 14. februar 2022 Håper dette tærer skikkelig på deg. Og kompisen. Hvi i helvete tenker dere med?! Du må si det... Vil du at mannen din skal høre det fra noen andre? Anonymkode: 2ee6e...688 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426915-jeg-har-v%C3%A6rt-utro/#findComment-149700574 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #6 Del Skrevet 14. februar 2022 La mannen din slippe å leve resten av livet sitt på en løgn! Selv om du og kompisen hans begge greide å holde kjeft og ta denne hemmeligheten med dere i graven, så ville dere hver gang dere var sammen med mannen din være falske mot ham. Det er fristende å si at det beste for mannen - hvis du og kompisen aldri gjentar det og begge tar hemmeligheten med dere i graven - å ikke vite. Men sjansen for at dere skal greie dette uten å endre dere, den er minimal. Og plutselig så er det noen som fikk med seg mer enn du og kompisen trodde, at du og kompisen var alene på badet, at de hørte lyder fra badet og så dere kom ut, at de så tegn på dere eller at dere luktet sex og kom på at dere to tilfeldigvis var borte samtidig. Det var flere på festen, det er stor sjanse for at minst en annen fikk med seg hva dere gjorde. Anonymkode: 13670...2c6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426915-jeg-har-v%C3%A6rt-utro/#findComment-149700576 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #7 Del Skrevet 14. februar 2022 Elsker når alkoholen får skylden. Voks opp. Her er det beste å være ærlig så får det går som det går. Når man er voksen og tar avgjørelser som påvirker andre må man være voksen nok til å stå for sine handlinger. Sannheten kommer alltid for en dag og at han får høre det fra andre vil være tusen ganger verre enn at du faktisk er ærlig. Anonymkode: a06f4...e60 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426915-jeg-har-v%C3%A6rt-utro/#findComment-149700580 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #8 Del Skrevet 14. februar 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Elsker når alkoholen får skylden. Voks opp. Her er det beste å være ærlig så får det går som det går. Når man er voksen og tar avgjørelser som påvirker andre må man være voksen nok til å stå for sine handlinger. Sannheten kommer alltid for en dag og at han får høre det fra andre vil være tusen ganger verre enn at du faktisk er ærlig. Anonymkode: a06f4...e60 For noe tull! Sannheten kommer selvsagt ikke alltid for en dag, og om mannen får vite det er det faktisk ett fett hvem han hører det av. Skal det liksom være lettere for han å høre det fra kjæresten sin? Det er ikke for hi sin del jeg mener at hun ikke skal si noe, men for mannen som ikke har gjort noe galt og som ikke fortjener å få verden sin knust pga en ubetenksom handling. Å fortelle dette vil bare medføre mye lidelse for alle tre, mens å holde det hemmelig vil kun være tungt for hi og kompisen. Det er også barn som blir skadelidende om man skal være heltmodig og fortelle sannheten. Noe har man faktisk best grunner til å gjemme og glemme. Anonymkode: 04b1f...a22 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426915-jeg-har-v%C3%A6rt-utro/#findComment-149700589 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #9 Del Skrevet 14. februar 2022 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Hvorfor må du fortelle det? Snakk med kompisen og bli enig om at dette aldri må komme ut. Å fortelle det til mannen din for å lette samvittigheten din er bare tåpelig. Ta lærdom og aldri gjør det igjen. Anonymkode: 04b1f...a22 Så det er mye bedre at mannen til HI får vite det av andre? Jeg har selv vært bedratt, og det verste var ikke en gang sexen, men løgnene og bedraget ved at eksmannen skjulte det fra meg. Jeg fikk vite om utroskapen fra en felles bekjent. Hadde eksmannen ærlig innrømmet det, ville jeg muligens ha tilgitt ham. Anonymkode: 0fcf9...9b2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426915-jeg-har-v%C3%A6rt-utro/#findComment-149700596 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #10 Del Skrevet 14. februar 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): For noe tull! Sannheten kommer selvsagt ikke alltid for en dag, og om mannen får vite det er det faktisk ett fett hvem han hører det av. Skal det liksom være lettere for han å høre det fra kjæresten sin? Det er ikke for hi sin del jeg mener at hun ikke skal si noe, men for mannen som ikke har gjort noe galt og som ikke fortjener å få verden sin knust pga en ubetenksom handling. Å fortelle dette vil bare medføre mye lidelse for alle tre, mens å holde det hemmelig vil kun være tungt for hi og kompisen. Det er også barn som blir skadelidende om man skal være heltmodig og fortelle sannheten. Noe har man faktisk best grunner til å gjemme og glemme. Anonymkode: 04b1f...a22 Nå er det minst to som vet om det - HI og kompisen. Hun kan love seg selv at hun ikke sladrer, men hun kan ikke garantere for at han i fylla ikke forteller det til mannen hennes. Skjule utroskap for mannen sin del? Slik at han kan fortsette å bo sammen med ei som har sex med andre og lyver om det etterpå? Jeg personlig hadde ikke ønsket å fortsette samlivet med en slik person. Jeg takket faktisk den som fortalte meg om eksmannens utroskap - da fikk jeg i hvert fall et valg. Anonymkode: 0fcf9...9b2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426915-jeg-har-v%C3%A6rt-utro/#findComment-149700598 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #11 Del Skrevet 14. februar 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): For noe tull! Sannheten kommer selvsagt ikke alltid for en dag, og om mannen får vite det er det faktisk ett fett hvem han hører det av. Skal det liksom være lettere for han å høre det fra kjæresten sin? Det er ikke for hi sin del jeg mener at hun ikke skal si noe, men for mannen som ikke har gjort noe galt og som ikke fortjener å få verden sin knust pga en ubetenksom handling. Å fortelle dette vil bare medføre mye lidelse for alle tre, mens å holde det hemmelig vil kun være tungt for hi og kompisen. Det er også barn som blir skadelidende om man skal være heltmodig og fortelle sannheten. Noe har man faktisk best grunner til å gjemme og glemme. Anonymkode: 04b1f...a22 Å høre det fra andre vil være det ultimate svik, langt verre enn utroskapen i seg selv, spesielt om det har gått en del tid før mannen får høre det. Det er jo ikke sikkert han får vite det nå, det kan like gjerne skje på en fest om flere år, hvor den som hele tiden har visst ikke lenger greier å holde stilt om det. Da vil mannen vite at hver gang han og kona og kompisen har vært sammen etter deres utroskap, så har kona og kompisen løyet til ham. Han vil begynne å stille spørsmålstegn ved absolutt alt. Så ja, da er det bedre å høre rett fra kona, da viser hun i det minste at hun respekterer ham nok til at hun ikke lar ham leve på en løgn, at hun tar ansvar for det hun har gjort. Utroskap er en ting. Utroskap med mannens beste kompis, det er i en helt annen skala på svikskalaen. I en perfekt verden kunne man kanskje ha visst at både HI og mannens kompis holdt kjeft og tok utroskapen med seg i graven, at de aldri gjorde det igjen, og at ingen andre hadde fått med seg at HI og mannens kompis hadde sex og heller ikke hadde mistanker, og om de likevel visste eller hadde mistanker, så ville også disse holdt kjeft. Men man har ingen slike garantier. Ja, klart, man kan alltids ta en råsjanse og håpe at sviket aldri blir avslørt. Men om det skulle bli avslørt, da er sviket mange, mange ganger verre enn utroskapen i fylla i utgangspunktet var. Det er ikke vanskelig å forstå at man ønsker å skåne mannen for det å vite. Det er likevel en feig måte å gjøre det på, fordi man da håper at det ikke blir avslørt, selv om man vet at blir det oppdaget senere vil sviket bli langt verre for mannen. Anonymkode: 13670...2c6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426915-jeg-har-v%C3%A6rt-utro/#findComment-149700600 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luksusdyret Skrevet 14. februar 2022 #12 Del Skrevet 14. februar 2022 Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Jeg er så lei meg 😞 Er gift og har verdens beste mann. Vi har to barn sammen. I helgen nå gjorde jeg noe helt utilgivelig, og hadde sex med kompisen hans! Vi var på fest og hadde drukket endel og endte opp på badet sammen. Det gikk egentlig så fort at ingen av oss tenkte oss om i det hele tatt, tror jeg. Men både igår og idag har jeg hatt det helt fryktelig. Har ikke snakket med kompisen hans, så jeg vet ikke hva han tenker. Og jeg vet jeg må fortelle han det, men så tør jeg ikke! Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget men jeg må bare lette meg til noen. Har ingen jeg kan snakke med om det som har skjedd. Anonymkode: 2cda5...f8a Jeg håper at du kvitter deg med alkoholen etter denne episoden. Jeg håper også at du ærlig forteller til din mann at du har vært utro, slik at HAN kan ta valget om å fortsette samlivet med deg eller ikke. Ved å skjule utroskapen tar du dette valget for ham, noe som ikke er greit. Fortell ham det i rolige omgivelser, aksepter at han blir sint og kanskje ikke tilgir og slutt for all del å drikke alkohol, for det tåler du ikke. Du vil også få det mye bedre med deg selv hvis du er ærlig med mannen. Sex med andre pluss etterfølgende løgn er et dobbelt bedrag. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426915-jeg-har-v%C3%A6rt-utro/#findComment-149700601 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #13 Del Skrevet 14. februar 2022 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Elsker når alkoholen får skylden. Anonymkode: a06f4...e60 Det betyr at han vennen har utnyttet deg i en sårbar situasjon. Han burde skjønt at du kun gjorde dette fordi du var sterkt beruset og ute av stand til å ta riktig valg. Dermed gjelder ikke samtykket om sex og han bør anmeldes for uaktsom voldtekt. Anonymkode: 27d00...544 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426915-jeg-har-v%C3%A6rt-utro/#findComment-149700603 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #14 Del Skrevet 14. februar 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det betyr at han vennen har utnyttet deg i en sårbar situasjon. Han burde skjønt at du kun gjorde dette fordi du var sterkt beruset og ute av stand til å ta riktig valg. Dermed gjelder ikke samtykket om sex og han bør anmeldes for uaktsom voldtekt. Anonymkode: 27d00...544 så det er automatisk kvinnen som er sårbar og blir utnyttet? Anonymkode: 75372...afd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426915-jeg-har-v%C3%A6rt-utro/#findComment-149700606 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #15 Del Skrevet 14. februar 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det betyr at han vennen har utnyttet deg i en sårbar situasjon. Han burde skjønt at du kun gjorde dette fordi du var sterkt beruset og ute av stand til å ta riktig valg. Dermed gjelder ikke samtykket om sex og han bør anmeldes for uaktsom voldtekt. Anonymkode: 27d00...544 Herregud, har det rabla helt for deg. Kanksje det var hi som utnyttet han. Anonymkode: 19f4b...a7c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426915-jeg-har-v%C3%A6rt-utro/#findComment-149700608 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #16 Del Skrevet 14. februar 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Å høre det fra andre vil være det ultimate svik, langt verre enn utroskapen i seg selv, spesielt om det har gått en del tid før mannen får høre det. Det er jo ikke sikkert han får vite det nå, det kan like gjerne skje på en fest om flere år, hvor den som hele tiden har visst ikke lenger greier å holde stilt om det. Da vil mannen vite at hver gang han og kona og kompisen har vært sammen etter deres utroskap, så har kona og kompisen løyet til ham. Han vil begynne å stille spørsmålstegn ved absolutt alt. Så ja, da er det bedre å høre rett fra kona, da viser hun i det minste at hun respekterer ham nok til at hun ikke lar ham leve på en løgn, at hun tar ansvar for det hun har gjort. Utroskap er en ting. Utroskap med mannens beste kompis, det er i en helt annen skala på svikskalaen. I en perfekt verden kunne man kanskje ha visst at både HI og mannens kompis holdt kjeft og tok utroskapen med seg i graven, at de aldri gjorde det igjen, og at ingen andre hadde fått med seg at HI og mannens kompis hadde sex og heller ikke hadde mistanker, og om de likevel visste eller hadde mistanker, så ville også disse holdt kjeft. Men man har ingen slike garantier. Ja, klart, man kan alltids ta en råsjanse og håpe at sviket aldri blir avslørt. Men om det skulle bli avslørt, da er sviket mange, mange ganger verre enn utroskapen i fylla i utgangspunktet var. Det er ikke vanskelig å forstå at man ønsker å skåne mannen for det å vite. Det er likevel en feig måte å gjøre det på, fordi man da håper at det ikke blir avslørt, selv om man vet at blir det oppdaget senere vil sviket bli langt verre for mannen. Anonymkode: 13670...2c6 For meg var det største sviket at hele vennekretsen vår visste, men ikke jeg. Utroskapen skjedde på en fest med flere mennesker, og de to ble fersket av at par felles venninner. Siden det med HI og kompisen til mannen også skjedde i festlig lag, kan det hende at flere enn dem har lagt merke til det som skjedde. Jeg er enig i at dette er en feig måte å gjøre det på, særlig siden kompisen mest sannsynlig ikke vil slutte å drikke, og i fylla forteller man mye rart. Anonymkode: 0fcf9...9b2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426915-jeg-har-v%C3%A6rt-utro/#findComment-149700610 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #17 Del Skrevet 14. februar 2022 Kos deg med minnet, eller fortreng om du må, men det er i alle fall ikke noe mannen din trenger å vite. Anonymkode: de30f...e8a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426915-jeg-har-v%C3%A6rt-utro/#findComment-149700611 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #18 Del Skrevet 14. februar 2022 Det er ingen tvil om at det er dårlig gjort å være utro, men å fortelle det fordi man er redd for at han skal få vite det fra andre er bare en ansvarsfraskrivelse som kommer til å såre både mann og barn. Det er menneskelig å feile og et slik svik bør følge hi og kompisen i graven. Alle ‘hva om’ er irrelevante så lenge det faktisk ikke er sagt noe om at andre så det. Anonymkode: 04b1f...a22 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426915-jeg-har-v%C3%A6rt-utro/#findComment-149700617 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #19 Del Skrevet 14. februar 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): For meg var det største sviket at hele vennekretsen vår visste, men ikke jeg. Utroskapen skjedde på en fest med flere mennesker, og de to ble fersket av at par felles venninner. Siden det med HI og kompisen til mannen også skjedde i festlig lag, kan det hende at flere enn dem har lagt merke til det som skjedde. Jeg er enig i at dette er en feig måte å gjøre det på, særlig siden kompisen mest sannsynlig ikke vil slutte å drikke, og i fylla forteller man mye rart. Anonymkode: 0fcf9...9b2 Ja, det er akkurat dette. Sviket blir så enormt mye større av at "alle andre" vet, mens den som står deg nærmest ikke har respekt nok til å la deg få vite det som mest av alt påvirker deg. Det gjør sviket av utroskapen mange, mange ganger verre. Det er ingen enkel vei ut av det HI har gjort, men det blir verre av å velge den feige måten og overlate det til andre og tilfeldigheter. Trist at du måtte oppleve dette, ingen fortjener det! ❤️ Anonymkode: 13670...2c6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426915-jeg-har-v%C3%A6rt-utro/#findComment-149700622 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #20 Del Skrevet 14. februar 2022 Nå fikk jeg skikkelig medlidenhet med deg, og nei jeg er ikke ironisk! For en jævli ting å måtte fortelle mannen sin. En ting er å være utro, men med kompisen i tillegg. Du bør nok fortelle, og det er ikke fordi mannen din må vite. Det er fordi at hvis ikke du eller kompisen er avstumpet følelsesmessig , og det tror jeg neppe du er som skriver dette, så vil en av dere sprekke. Nå klarer folk å lyve så de tror det selv da, og det er ikke tull. Det skal likevel mye til at dere begge klarer å fortrenge og å leve med dette uten å bli preget. Bare det å opptre som vanlig overfor mannen din vil jo bli vanskelig, og greit, nå har du gjort noe han kanskje vil se på som utilgivelig, men bedre det enn at du blir en bedervet person. Å leve med en slik løgn vil alltid gjøre noe med mennesker som er utrustet med samvittighet. Tror dermed det beste er å få det ut av verden ved å fortelle det. IKKE ta kontakt med kompisen før det, for det blir som å inngå en allianse mot mannen din. Hva han velger å gjøre ift kompisen må han selv avgjøre. Jeg håper at du tilgir deg selv etterhvert. Du har gjort en feil milliarder av mennesker gjør og har gjort. Du er ingen enestående dtittsekk, og husk at du ikke er handlingene dine! Anonymkode: 1f4f7...ba8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426915-jeg-har-v%C3%A6rt-utro/#findComment-149700625 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #21 Del Skrevet 14. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvorfor må du fortelle det? Snakk med kompisen og bli enig om at dette aldri må komme ut. Å fortelle det til mannen din for å lette samvittigheten din er bare tåpelig. Ta lærdom og aldri gjør det igjen. Anonymkode: 04b1f...a22 Men det blir jo litt feil at hun skal ha en hemmelighet med kompisen hans, det er jo med sin partner man skal kunne dele alt. Og dessuten vil hun jo alltid måtte gå rundt og engste seg for om det kommer ut. Bedre å si det som det er synes jeg. Anonymkode: ff223...f9d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426915-jeg-har-v%C3%A6rt-utro/#findComment-149700628 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #22 Del Skrevet 14. februar 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Men det blir jo litt feil at hun skal ha en hemmelighet med kompisen hans, det er jo med sin partner man skal kunne dele alt. Og dessuten vil hun jo alltid måtte gå rundt og engste seg for om det kommer ut. Bedre å si det som det er synes jeg. Anonymkode: ff223...f9d Det er i utgangspunktet helt feil å ligge med mannens kompis. Men å fortelle vil medføre smerte og krise, det er enda mer egoistisk av henne. Dette må hun leve med selv. Anonymkode: 04b1f...a22 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426915-jeg-har-v%C3%A6rt-utro/#findComment-149700632 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #23 Del Skrevet 14. februar 2022 Jeg mener ikke alltid at man skal fortelle den man elsker om utroskap. Noen ganger er det beste man kan gjøre å skjerpe seg, aldri gjøre det igjen, og bære det i taushet til man dør. Men bare dersom man er sikker på å klare det! Her er risikoen for stor for at dette kommer ut. Hvis du tilstår nå, risikerer du at han forlater deg. Hvis han får høre det fra andre, kan du være rimelig sikker på at han forlater deg. Utroskap kombinert med løgn hadde jeg aldri tilgitt, det blir for vanskelig å stole på hverandre igjen. Anonymkode: e3d44...8ee Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426915-jeg-har-v%C3%A6rt-utro/#findComment-149700634 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #24 Del Skrevet 14. februar 2022 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Det betyr at han vennen har utnyttet deg i en sårbar situasjon. Han burde skjønt at du kun gjorde dette fordi du var sterkt beruset og ute av stand til å ta riktig valg. Dermed gjelder ikke samtykket om sex og han bør anmeldes for uaktsom voldtekt. Anonymkode: 27d00...544 Det var ingen som utnyttet noen her, vi var begge like skyldige om jeg kan si det sånn. HI Anonymkode: 2cda5...f8a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426915-jeg-har-v%C3%A6rt-utro/#findComment-149700636 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #25 Del Skrevet 14. februar 2022 Kjenner jeg blir provosert av at noen skriver ikke si det. Jeg ville visst det om jeg var han og mest sannsynlig dumpa begge!!!! Og man er ikke bare plutselig på badet med mannens venn og har sex!!! Kjenner jeg koker. Er det mulig!?! Anonymkode: 622c6...305 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426915-jeg-har-v%C3%A6rt-utro/#findComment-149700651 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå