Gå til innhold

Rart at jeg ikke blir smittet!!

Anbefalte innlegg

Begge barna mine er smittet, de ble smittet med 5 dagers mellomrom. Jeg har kost med de, drukket av samme glass, vært sammen med de mens de var syke... Nå er det siste dagen yngste er hjemme. Han testet positivt på pcr på fredag. Feber er borte og nå er han bare forkjølet. Jeg har vært tett på. 

Jeg har 3 doser, men det har jo maaange andre også og blir smittet. Synes det er rart jeg ikke er smitta eller har noen form for symptomer når vi lever så tett på hverandre.

Hvordan var det hos dere?

Anonymkode: b9b8e...ed3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426913-rart-at-jeg-ikke-blir-smittet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble smittet,mens sønnen min og kjæresten min slapp unna. Skjønner ikke helt hvordan det er mulig. Kysset jo med kjæresten min i den mest smittsomme perioden for visste ikke at jeg hadde korona. Likevel har han ingen symptomer og har to negative tester. Det er nå gått 11 dager.

Anonymkode: b6bbc...740

Her ble en syk, og så den neste 8 dager etter. Jeg er ikke smittet. Har testet etter reglene som var da, inkludert PCR. Alle tester negative. Jeg har ingen vaksiner. Eksen ble smittet av barna. Han har 3 doser

Anonymkode: 8f2e1...44f

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Begge barna mine er smittet, de ble smittet med 5 dagers mellomrom. Jeg har kost med de, drukket av samme glass, vært sammen med de mens de var syke... Nå er det siste dagen yngste er hjemme. Han testet positivt på pcr på fredag. Feber er borte og nå er han bare forkjølet. Jeg har vært tett på. 

Jeg har 3 doser, men det har jo maaange andre også og blir smittet. Synes det er rart jeg ikke er smitta eller har noen form for symptomer når vi lever så tett på hverandre.

Hvordan var det hos dere?

Anonymkode: b9b8e...ed3

Kanskje du har vært smittet før, men ingen symptomer?

Anonymkode: 2192c...541

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje du har vært smittet før, men ingen symptomer?

Anonymkode: 2192c...541

Halvparten får ingen symptomer på omikron. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/bGwWJe/dette-er-de-klassiske-omikronsymptomene

Anonymkode: 1a3ce...3a4

Annonse

• Opprett ny...