Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #1 Skrevet 14. februar 2022 De har en myndehund og en nakenkatt. Hun er selvsagt veldig glad i disse, og har ikke det filteret med at andre ikke er det. Jeg får fysisk gåsehud når den katten stryker seg inntil beina mine😵💫😐 Har alltid besøkt hverandre mye, men jeg klarer nesten ikke å være der lenger. Hvordan kan jeg endre syn på disse dyrene? Katten hopper opp og åler seg rundt oss, og hunden pisker med halen og bjeffer plutselig og gneldrer så det kan skremme fanden på flatmarka. Kan jeg lære meg å like de pga venninna min sin skyld??? Anonymkode: c7fee...af2
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #2 Skrevet 14. februar 2022 Hvorfor kan du ikke bare være ærlig? Vi har to katter. Maine coon, verdens snilleste, roligste og (selvsagt) vakreste katter. Men jeg har da venner som kommer innom som absolutt ikke liker at kattene prøver å kose de. Det vet jeg, nettopp fordi di har gitt beskjed, så jeg tar alltid kattene vekk når de prøver seg. Jeg har ei venninne, og den ene hunden hennes får helt oppheng i å sleike på folk. Bein, føtter, hender osv. Og jeg hater det. Sa ifra på en fin måte, jeg ikke likte det, og hun stoppet hunden hver gang. Så si ifra 😊 Anonymkode: 0aed7...e52
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #3 Skrevet 14. februar 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): De har en myndehund og en nakenkatt. Hun er selvsagt veldig glad i disse, og har ikke det filteret med at andre ikke er det. Jeg får fysisk gåsehud når den katten stryker seg inntil beina mine😵💫😐 Har alltid besøkt hverandre mye, men jeg klarer nesten ikke å være der lenger. Hvordan kan jeg endre syn på disse dyrene? Katten hopper opp og åler seg rundt oss, og hunden pisker med halen og bjeffer plutselig og gneldrer så det kan skremme fanden på flatmarka. Kan jeg lære meg å like de pga venninna min sin skyld??? Anonymkode: c7fee...af2 Hahaha, godt forsøk 😂😂😂 Anonymkode: 0aed7...e52
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #4 Skrevet 14. februar 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor kan du ikke bare være ærlig? Vi har to katter. Maine coon, verdens snilleste, roligste og (selvsagt) vakreste katter. Men jeg har da venner som kommer innom som absolutt ikke liker at kattene prøver å kose de. Det vet jeg, nettopp fordi di har gitt beskjed, så jeg tar alltid kattene vekk når de prøver seg. Jeg har ei venninne, og den ene hunden hennes får helt oppheng i å sleike på folk. Bein, føtter, hender osv. Og jeg hater det. Sa ifra på en fin måte, jeg ikke likte det, og hun stoppet hunden hver gang. Så si ifra 😊 Anonymkode: 0aed7...e52 Men, det er liksom ikke innafor å si føler jeg. Hun behandler de som barn, og er barnløs. Så vil ikke si noe som kan såre! Anonymkode: c7fee...af2
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #5 Skrevet 14. februar 2022 Katten elger seg innpå deg fordi du ikke liker den, den lukter det på lang avstand. Jeg hadde en katt som ikke var glad folk som var på besøk, og helt seg helst unna, bortsett fra de som ikke likte katter, da ble hun innpåsliten da. Anonymkode: 84cfb...5bc
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #6 Skrevet 14. februar 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Katten elger seg innpå deg fordi du ikke liker den, den lukter det på lang avstand. Jeg hadde en katt som ikke var glad folk som var på besøk, og helt seg helst unna, bortsett fra de som ikke likte katter, da ble hun innpåsliten da. Anonymkode: 84cfb...5bc Men finnes det noen måte å trene på og bli glad i de? Er livredd for katter. Anonymkode: c7fee...af2
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #7 Skrevet 14. februar 2022 Mynde og nakenkatt er jo så vakre og så kule vesener Det du må gjøre er å si at du er skeptisk til dyr. Jeg har hatt to hunder flere har vært skeptiske til, og jeg syns det er så viktig at de sier fra! Da slipper alle ubehag med å oppleve både redsel og å bli utsatt for det og avvist. Det er virkelig helt greit! Anonymkode: 107ba...964
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #8 Skrevet 14. februar 2022 Kjedelig trolling. Ta heller tak i egne fobier, HI... Anonymkode: 218bd...b57
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #9 Skrevet 14. februar 2022 Sei du er blitt allergisk Anonymkode: 5e6e5...0b4
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2022 #10 Skrevet 15. februar 2022 Nakenkatt er jo bare guffent.. Dropp venninna eller vær ærlig. Anonymkode: 28b07...47e
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2022 #11 Skrevet 15. februar 2022 Hvorfor skal du lære deg å like dem? Bare fortell venninna di at du ikke setter pris på at de er i nærheten av deg, og at du foretrekker at hun holder dem unna deg. Folk må slutte å være så innmari selvhøytidelige på vegne av dyra sine. Jeg elsker hunden min, men er ikke blitt så blind at jeg ikke skjønner at folk synes det er ubehagelig å bli snusa i skrittet eller sleika i ansiktet. Når hunden min begynner sånn så fjerner jeg den fra gjestene. Jeg er også sosialt oppegående nok til å se på gjestene mine om de bare synes det er moro/koselig å bli nikost på av hunden eller om de synes det er ubehagelig. Anonymkode: 8e7ee...d7b
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2022 #12 Skrevet 15. februar 2022 Jeg skjønner deg godt! Jeg elsker katter, men nakenkatter ser bare helt utrolig creepy ut. Jeg liker hunder, men ikke hvis de bjeffer høyt, hopper på meg eller sleiker meg i ansiktet mitt. Veldig vanskelig å si noe om det, men jeg tror jeg ville prøvd.. kanskje noe generelt, en liten hvit løgn om at det gjelder alle dyr? 😅 Anonymkode: 7a33c...93a
Admin Skrevet 15. februar 2022 #13 Skrevet 15. februar 2022 Tråden er ryddet for tulleinnlegg og svar til dette. Admin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå