Gå til innhold

Mandag morgen angst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mandag morgen er alltid så fæl. Jeg gruer meg til å ta fatt på arbeidsuken, til alle frister som tikker og går, til hvilke telefoner jeg kan komme til å få, hvilke problemer som måtte oppstå.. er det flere som har det slik og har noen tips til å takle det?

Anonymkode: 17992...5f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Er det du som har en litt ustrukturert måte å jobbe på eller har du helsefarlige krav og jobber for to?

Anonymkode: 2b632...ec5

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Hei. Er det du som har en litt ustrukturert måte å jobbe på eller har du helsefarlige krav og jobber for to?

Anonymkode: 2b632...ec5

Ingen av delene egentlig. Jeg har en uforutsigbar jobb med mye ansvar bare. 

Skrevet

Jeg får sovemedisin for å sove da jeg sliter med angst og uro og depresjon fra før, men akkurat natt til mandag er det helt håpløst vanskelig å sove! Jeg har i tillegg vært hjemme en uke pga covid, så selv med dobla dose sovemedisin igår sleit jeg med søvn fordi jeg vet det er mye, jeg vet det blir mas og kaos og alle skal ha meg til et eller annet siden jeg er tilbake. Og så langt har alle antagelser innfridd! 

Jeg har begynt å sjekke mail søndag kveld for å få en liten pekepinn på hvordan uka blir. Ikke ideelt, men det senker noe av stresset. Det kommer jo ofte av at man ikke vet...

Anonymkode: 81a30...0df

Skrevet

Ja! Gruet meg veldig til ny uke på jobb selv om jeg egentlig trives. Men har faktisk gått så mye bedre enn forventet idag

Anonymkode: 2c736...28a

Skrevet

Skifta jobb, ble lykkelig 

Anonymkode: b154f...c9a

Skrevet

Det er helt forferdelig. Søkt ny jobb, håper på innkalling til intervju denne uka 😊

Anonymkode: cba20...90e

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Skifta jobb, ble lykkelig 

Anonymkode: b154f...c9a

Hva slags type jobb skiftet du til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...