Gå til innhold

Bare jeg med positiv test

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det samme lurer jeg på. Sønnen min ble ikke smittet selv om vi bor i en liten leilighet der vi kun har ett bad,og en liten sofa så vi ikke holder avstand. Er også jeg som lager all mat. Kjæresten min var jeg med i den mest smittsomme perioden og kysset han ettersom jeg ikke visste at jeg hadde korona. Han har nå hatt to negative tester og ingen symtomer. Helt rart ay begge to slapp unna når vi er så tett på hverandre. 

Anonymkode: e0186...ebb

Akkurat samme her. Rett før jeg testet positivt så drakk vi alle av samme drikkeflaske og klemte flere ganger om dagen. Vi tenkte at fikk én det så fikk alle det uansett. 😛 Jeg har også lagd mat til alle etter jeg testet positivt. Det er 6 dager siden, og mann og barn har blendahvite tester. 😛

Anonymkode: ad6d3...6f1

Her gikk det 8-10dager mellom hver smittet i husstanden😅 dette var i januar da det fremdeles var karantene for husstanden. Vi var i karantene hele gjengen og testet hver dag. Ble lang karantene for meg som testet positivt sist, nesten 3uker etter førstemann fikk det.  Vi sov sammen, jeg ble hostet og snørret på osv.

Anonymkode: 93586...37e

Annonse

• Opprett ny...