mamma til adhd gutt<3 Skrevet 14. februar 2022 #26 Skrevet 14. februar 2022 Kunne tenkt meg å bo i mange land. Akkurat nå hadde jeg hatt Italia, Danmark og England øverst på listen . Vi har lenge hatt lyst til å bo i utlandet😊
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #27 Skrevet 14. februar 2022 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Ønsker å bo der palmene suser, havet bruser og hvor solen stort sett skinner 320 dager i året ❤️ Blir Kypros på sikt og kan lett få jobb via bekjente. Anonymkode: b3ea7...98b Kypros er et nydelig land. Hva skal du jobbe med der? Anonymkode: eb47e...1e9
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #28 Skrevet 14. februar 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Hvordan opplevde du restriksjonene i Australia der dere ikke fikk lov til å forlate hjemmet på 6 måneder? Anonymkode: eb76a...bde Restriksjonene varierte fra stat til stat. Vår stat var bare nedstengt 6 uker. Men både jeg og mannen har samfunnskritiske yrker og har derfor jobbet gjennom hele pandemien. Ungene har gått på skole hele tiden også. så vært som normalt, men mindre barn på skolen. Og perioder uten fritidsaktivitet for barna. Anonymkode: 26cb2...445
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #29 Skrevet 14. februar 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Restriksjonene varierte fra stat til stat. Vår stat var bare nedstengt 6 uker. Men både jeg og mannen har samfunnskritiske yrker og har derfor jobbet gjennom hele pandemien. Ungene har gått på skole hele tiden også. så vært som normalt, men mindre barn på skolen. Og perioder uten fritidsaktivitet for barna. Anonymkode: 26cb2...445 Så bra at dere ikke var rammet av disse restriksjonene. Ei av venninnene mine bodde i en delstat der de var nedstengt mye lenger enn seks uker, og da hadde de ikke fått lov til å forlate hjemmene sine bortsett fra å handle nødvendige produkter og trimme et par kilometer hjemmefra. Ja, de kunne også gå med søppeldunken til veien. Hun var med i Facebook-gruppa "Bin isolation outing" med flere snasne outfits Anonymkode: eb76a...bde
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2022 #30 Skrevet 15. februar 2022 Ønsker å flytte til et varmt land da jeg sliter med vinterdepresjon. Australia, Thailand eller Spania står høyt på listen. Anonymkode: a1ae8...68a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå