Gå til innhold

Jeg får ikke sove

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger bare å grubler over kjæresten. Merkelig oppførsel. Mange røde flagg..osv.. men jeg klarer ikke å gjøre noe riktig i forhold til det. Jeg er fastlåst.. må være noe galt med meg. Han ønsker ikke å være i nærheten av barna mine. Kun den eldste pga hun er lettere å være med... det er vondt. Syns det er vanskelig å ha et romantisk forhold når det er sånn

Anonymkode: b9d1d...6a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men tenner du på en som ikke vil ha barn?

Anonymkode: 9850e...e14

Skrevet

Han bør dumpes. Barna skal alltid komme først og hvis kjæresten ikke går overens med dem så bør han virkelig ikke være en kjæreste.

Anonymkode: 0b495...8f3

Skrevet

Lag en liste over alt du selv mener er røde flagg.

Jeg tenker at en mann som ikke fullt ut respekterer at du har barn og innstiller seg på det og i tillegg behandler barna dine bra, det er en egoistisk mann som ikke tenker på hverken deg eller barna. En umoden mann som man ikke bør være sammen med.

Du gjør ikke noe offer om du dumper ham. Tvert om, så tar du vare på deg selv på den måten. Tar vare på deg selv og barna dine. Du bør for all del ikke la ham ha noe med noen av barna dine å gjøre! Det at han velger seg ut ett av barna dine, det hadde skremt meg, for å være ærlig...

Får nesten en følelse av at han manipulerer deg, siden du sier han har en merkelig oppførsel, kun såvidt aksepterer det ene barnet ditt, og han tydeligvis mener du skal synes det er ok.

Han er rett og slett ikke noen god kjæreste!

Om du ikke greier å avslutte forholdet - hvorfor? Om han manipulerer deg så er det en ganske vanlig følelse å sitte igjen med hos den som blir manipulert, at man ikke kan greie seg uten den som manipulerer og psyker deg ned. Da må du skaffe deg hjelp for å greie å bryte med ham - og ikke minst, fortsette å holde deg borte fra ham!

Sett opp en liste over alle de tingene du mener er røde flagg, ting du har reagert på og ikke forstår med ham.

Anonymkode: c6787...488

Skrevet

Ut med ham! 

Anonymkode: b51e5...ada

Skrevet

Du forteller deg selv helt feil ting! Jo du kan gjøre noe med det, og nei du er ikke så fastlåst at det ikke er minst en løsning på å komme seg ut av det. Det er veldig typisk og veldig dumt av oss å tenke feil tanker som påvirker oss til å tro egne løgner, bare for å slippe belastningen med å fikse ting. For der er jo ikke "bare" med et brudd uansett. Det er først i ettertid at en ser hvor godt det føles og hvor riktig det var, selv om intellektet vet det allerede nå. Så du kan. Det ser også ut som at du absolutt bør! Lykke til! 

Anonymkode: 97c40...fa0

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Ligger bare å grubler over kjæresten. Merkelig oppførsel. Mange røde flagg..osv.. men jeg klarer ikke å gjøre noe riktig i forhold til det. Jeg er fastlåst.. må være noe galt med meg. Han ønsker ikke å være i nærheten av barna mine. Kun den eldste pga hun er lettere å være med... det er vondt. Syns det er vanskelig å ha et romantisk forhold når det er sånn

Vet hvordan du har det :( Før var kjæresten min hvertfall to dager i uken og hele helgen selv om jeg hadde sønnen min. Nå kommer han aldri på hverdager lenger,å kommer gjerne ikke før 14 på lørdagen når han vet at jeg har sønnen min. Tydlig at han også vil være minst mulig med meg når jeg har barnet. Det føles vondt.

Anonymkode: 20ff0...cd9

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Vet hvordan du har det :( Før var kjæresten min hvertfall to dager i uken og hele helgen selv om jeg hadde sønnen min. Nå kommer han aldri på hverdager lenger,å kommer gjerne ikke før 14 på lørdagen når han vet at jeg har sønnen min. Tydlig at han også vil være minst mulig med meg når jeg har barnet. Det føles vondt.

Anonymkode: 20ff0...cd9

Forstår at dette er vondt. Her må det enten grundig og klar kommunikasjon til, eller du må rive av plasteret og innse at dette ikke er noen du skal fortsette med. Folk går fra hverandre hele tiden. Selv om du kan føle deg fastlåst, er det et (mye bedre) liv som venter etter ham. Du har kontrollen!

Anonymkode: 9830b...1f1

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Forstår at dette er vondt. Her må det enten grundig og klar kommunikasjon til, eller du må rive av plasteret og innse at dette ikke er noen du skal fortsette med. Folk går fra hverandre hele tiden. Selv om du kan føle deg fastlåst, er det et (mye bedre) liv som venter etter ham. Du har kontrollen!

Ah.. leste litt kjapt. Tenkte du var HI. Men svaret kan jo gjelde begge..

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Der sa du det.. "Han ønsker ikke å være i nærheten av barna mine." Da er det kroken på døra Mamma. ❤️❤️Sånn er det bare. Mannfolk fins det maaaange av. Du må nesten la han gå. Du vil vel ikke at barna skal hate deg resten av livet? Du og barna fortjener så mye bedre. Hvorfor nøyer du deg med så lite? Du og barna er verdt mer altså. 

Det er ikke noe å gruble over. Ta ansvar for ditt og barnas liv. Kutt han ut. Helt ut. Kjærlighetssorg går over. ❤️

Anonymkode: 70284...928

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...