Gå til innhold

Har dere sett Naked attraction?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om konseptet. Hadde aldri kunne vært med på noe sånt selv. 

Anonymkode: 1ccdc...51a

Skrevet

Jeg synes konseptet er forkastelig fordi de står der og analyserer de ulike kroppsdetaljene og hvordan de blir "godkjent". 

Godter meg litt når det viser seg at den som ble sent hjem først faktisk var den peneste 😬😛

Anonymkode: 73b63...d2c

Skrevet

Jeg kunne forresten aldri vært med på det selv fordi jeg har en kropp som ikke innfrir de vanligste standardene. Jeg er ikke bare halvfeit, men har hengemage (tyter over et operasjonsarr), er kortbog brei, store hengepupper. Jeg har likevel draget på karer når jeg har klær på fordi jeg har et søtt og sjarmerende ansikt og er mye blid og "god". Kjæresten min elsker meg slik jeg ser ut og klarer ikke holde hendene unna. Men det er jo fordi vi har den connection og kjærligheten vi har som gjør det da 🥰

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Jeg synes konseptet er forkastelig fordi de står der og analyserer de ulike kroppsdetaljene og hvordan de blir "godkjent". 

Godter meg litt når det viser seg at den som ble sent hjem først faktisk var den peneste 😬😛

Enig med deg. Egentlig forkastelig. Og tviler å at de finner partnere. 

Høres det feil ut å si ar de fleste kropper ser best ut med klær på? 

Anonymkode: 1ccdc...51a

Skrevet

Veldig skuffet over Tuva Fellman som selger seg for litt tv tid til et så grunt konsept. 

Kropp er flott, men man trenger vel mer enn en fin pikk for å tenne på en mann. 

Anonymkode: f3ceb...c22

Skrevet

Huff, det er bare trist tv.

Anonymkode: 7d17c...75f

Skrevet

Spesielt 

Anonymkode: f9045...82f

Skrevet

Ser på det med god selvtillit. Men programmet er med på å gjør folk enda mer usikker på seg selv. 

Anonymkode: 9c32b...c55

Skrevet

Altså, jeg kunne lett gått naken på Kiwi, men ikke på et sånt tåpelig show..

Anonymkode: 7d17c...75f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...