Gå til innhold

Morsdag!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Jeg prøvde å invitere men mistet møtet når folk ikke hadde tid. Har ikke så mange å spørre. Er singel så ingen type å hinte til heller.... Jeg vet ikke jeg føler meg verdiløs, men tusen takk for omtanken. 

Anonymkode: ad33e...2f9

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Tusen takk. Dagen her har vært helt jævlig. Ingen frokost, ingen kort... Kun en tekstmelding. 

Jeg føler meg som en jævla taper. Satt alene på 50-års dagen og satt alene på morsdag. Fy faen jeg hater slike dager! Sitter bare å griner og orker ingenting lenger. 

Har du gjort noe ut av morsdagen før slik at barna dine skal skjønne at du syns det er viktig? hos oss feires det ikke slik at det er ikek rart at ingen har nevnt det... og det er vel strengt tatt ingen andre enn egne unger som skal tenke på deg? jeg sndte en sms til moren min, men det var nå alt,  jeg er ikke oppvokst med noe styr denne dagen.....

Anonymkode: 8b173...d26

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Fikk en pakke med melkehjerter og tegning. Og en meld av eldste med gratulerer. 

Anonymkode: 90cee...cbc

Og du syntes ikke det var nok?!

Anonymkode: c175f...e4d

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Tusen takk. Dagen her har vært helt jævlig. Ingen frokost, ingen kort... Kun en tekstmelding. 

Jeg føler meg som en jævla taper. Satt alene på 50-års dagen og satt alene på morsdag. Fy faen jeg hater slike dager! Sitter bare å griner og orker ingenting lenger. 

Tekstmelding er da noe, du ble ikke ignorert eller glemt. Det er det jo noen som har blitt. Ganske mange vil jeg tro. Vet om to bare i min nærhet, så da kan en tenke statistisk. De tok det ikke så tungt da, men som dagen blir hauset opp så skulle tro det gjaldt liv eller død. Bare tull, men hyggelig å markere for mange også da. 

Anonymkode: 9080b...dc9

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Og du syntes ikke det var nok?!

Anonymkode: c175f...e4d

Hvor får du det fra? 

Anonymkode: 90cee...cbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...