Gå til innhold

Hver gang vi møtes!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De to siste gangene har ikke jeg fått med meg  at Tix har sunget. Noen som vet?  🤔

Anonymkode: 0de6c...d4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har hatt andre avtaler

Anonymkode: 289b4...9bc

Skrevet

Er blitt et labert program. Hadde vært så mye bedre om det kun var gamle stjerner som var med. 

Anonymkode: 527dc...8fc

Skrevet

Det er jo labert nå uansett, de skraper bunnen av bøtta for artister når de tar med folk som ikke har noe historie, ikke har levd noe, opplevd noe eller tenkt noe som helst interessant noen gang.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Det er jo labert nå uansett, de skraper bunnen av bøtta for artister når de tar med folk som ikke har noe historie, ikke har levd noe, opplevd noe eller tenkt noe som helst interessant noen gang.

Jeg synes egentlig at artistene i seg selv kunne vært interessante nok. Men det virker likevel som noe tv2 bare har slengt sammen i full fart. Ikke alle synger hver gang, rotete produksjon, lite fellesskap, lite "varme", overdreven innhenting av gjester av forskjellig slag. Nei, det er noe som mangler med årets program. Kanskje artistene er litt for like også? For første gang synes jeg at Hver gang vi møtes er kjedelig og uinteressant, ikke noe jeg føler at jeg "må" se og gleder meg til. Det er kun tidtrøyte. I går husket vi ikke en gang at det var.  Og det er helt uvanlig for oss. 

Anonymkode: ea784...1d5

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Jeg synes egentlig at artistene i seg selv kunne vært interessante nok. Men det virker likevel som noe tv2 bare har slengt sammen i full fart. Ikke alle synger hver gang, rotete produksjon, lite fellesskap, lite "varme", overdreven innhenting av gjester av forskjellig slag. Nei, det er noe som mangler med årets program. Kanskje artistene er litt for like også? For første gang synes jeg at Hver gang vi møtes er kjedelig og uinteressant, ikke noe jeg føler at jeg "må" se og gleder meg til. Det er kun tidtrøyte. I går husket vi ikke en gang at det var.  Og det er helt uvanlig for oss. 

Anonymkode: ea784...1d5

Ja, denne sesongen er nok slutten. Bør være det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...