Anonym bruker Skrevet 12. februar 2022 #1 Skrevet 12. februar 2022 Det er en drøm jeg har, å bo et par år i et lite stenhus i en landsby med pub og kirke. Jeg regner jo med at den idyllen man ser på eks Mord og mysterier ikke er så enkel å finne, men finnes den i det hele? Anonymkode: 4cbec...07a
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2022 #2 Skrevet 12. februar 2022 Disse stedene er sjeldne, og dessverre er de i dag svindyre. Pene hus i idylliske landsbyer er for den rike overklassen. Ofte bruker de det kun som feriehus, så landsbyen er tilnærmet tom 90% av året. Jeg har familie som bor i et knøttlite, typisk engelsk rekkehus med minihage og inngangsdør som åpnes nesten rett ut på veien. Hadde de solgt det nå hadde de nok fått nærmere 1 million pund for det - kun fordi det ligger i en litt koselig landsby. Men har du hauger av penger er det nok å velge i altså 😅 Anonymkode: 8199b...b96
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2022 #3 Skrevet 13. februar 2022 Jepp, mamma gjorde det; og jeg reiste over og var hos henne der. Bynære landsbyer kort vei fra London har høye boligpriser, det stemmer. Men oppe i Yorkshire og Northumberland er det mye mindre press på boligene. Der er det SÅ mange fine småsteder! ❤️💚❤️💚❤️ Anonymkode: ef698...895
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2022 #4 Skrevet 13. februar 2022 (Hun leide et sånt bittelite steinhus. Stua var så liten at det var klønete, men der var tre soverom oppe. Byen hadde skole, kirke, slakterbutikk, to puber og noen andre små forretninger.) Anonymkode: ef698...895
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2022 #5 Skrevet 13. februar 2022 Det blir gjerne dyrt, men umulig er det ikke og en opplevelse. Litt The Holyday? Anonymkode: 89125...116
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #6 Skrevet 14. februar 2022 Jeg bodde et sånt sted noen år som ung, og har vært tilbake med jevne mellomrom siden. Langt fra nærmeste storby, og ikke sentralt i turistperspektiv heller. Der er det fortsatt vanlige folk som bor i husene, og innbyggerne bor året rundt. Anonymkode: b5fb4...822
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2022 #7 Skrevet 17. februar 2022 On 2/12/2022 at 10:24 PM, Anonym bruker said: Det er en drøm jeg har, å bo et par år i et lite stenhus i en landsby med pub og kirke. Jeg regner jo med at den idyllen man ser på eks Mord og mysterier ikke er så enkel å finne, men finnes den i det hele? Anonymkode: 4cbec...07a Jeg bodde i surrey når jeg studerte, der harry potter vokste opp i filmen Anonymkode: 55180...dc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå