Anonym bruker Skrevet 12. februar 2022 #1 Skrevet 12. februar 2022 Ser at det er lagt ut film på YouTube, men gruer meg til montering. Er så redd for å gjøre feil og ødelegge noe. Noen som har montert ei slik seng, vanskelig? Anonymkode: 00aff...612
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2022 #2 Skrevet 12. februar 2022 Nei, ikke vanskelig å montere IKEAmøbler. Hvis du ikke har gjort det før: pakk ut, sorter de forskjellige delene, se nøye på tegningene at du bruker de rette delene (noen kan være ganske like. Se på hull og kanter) og ta den tida du trenger. Lykke til! 😀 Anonymkode: 14277...0e4
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2022 #3 Skrevet 12. februar 2022 Ikea er ganske ukomplisert å montere. Bare følg tegningene Anonymkode: 953fe...4af
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2022 #4 Skrevet 12. februar 2022 Ikeamøbler er enkle å montere. Se godt på tegningen, husk at det kan gjøre stor forskjell om du snur noe feil vei selv om du ikke oppdager det med det samme. Og husk at tegningen alltid er riktig 😂noen ganger har jeg misforstått og vært hellig overbevist om at jeg har rett, men det er alltid feil. Sorter smådeler, det kan være små forskjeller på skruer osv. Gjør forberedelser og vær nøyaktig, så går det bra. Lykke til! Anonymkode: 2e7e7...e11
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2022 #5 Skrevet 12. februar 2022 Denne senga er uttrekkbar (kan gjøres om til dobbeltseng) har liksom tenkt at det er ekstra vanskelig 🤔 takk for tips, skal gå på med friskt mot oppgaveteksten morgon og 7 åringen gleder seg til å flytte inn i nyoppussa rom. Anonymkode: 00aff...612
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2022 #6 Skrevet 12. februar 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Denne senga er uttrekkbar (kan gjøres om til dobbeltseng) har liksom tenkt at det er ekstra vanskelig 🤔 takk for tips, skal gå på med friskt mot oppgaveteksten morgon og 7 åringen gleder seg til å flytte inn i nyoppussa rom. Anonymkode: 00aff...612 "Oppgaveteksten", hvor kom det fra 😂 Anonymkode: 00aff...612
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2022 #7 Skrevet 12. februar 2022 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Denne senga er uttrekkbar (kan gjøres om til dobbeltseng) har liksom tenkt at det er ekstra vanskelig 🤔 takk for tips, skal gå på med friskt mot oppgaveteksten morgon og 7 åringen gleder seg til å flytte inn i nyoppussa rom. Anonymkode: 00aff...612 Har montert en sånn selv. Det var ganske enkelt. Bare pass på å sette plankene på i rett rekkefølge. Hvis ikke får du ikke trukket den ut Anonymkode: 953fe...4af
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2022 #8 Skrevet 13. februar 2022 Klarer man å bygge Lego etter instruksjon, så klarer man IKEA. Følg anvisningene slavisk. Ta deg tid, sorter nøye og vær pinlig nøyaktig. Null problem. Men det tar litt tid. Anonymkode: 41249...980
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2022 #9 Skrevet 13. februar 2022 Sponplate inni skuffene glir liksom frem og tilbake. Skal den gjøre det? (Sitter ikke fast) Har dårlig erfaring med montering, plutselig løsner skuffene etter en stund når jeg har montert.. Har ikke elektrisk drill, men skrur for hånd. Kan det ha noe å si? Anonymkode: 00aff...612
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #10 Skrevet 14. februar 2022 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Sponplate inni skuffene glir liksom frem og tilbake. Skal den gjøre det? (Sitter ikke fast) Har dårlig erfaring med montering, plutselig løsner skuffene etter en stund når jeg har montert.. Har ikke elektrisk drill, men skrur for hånd. Kan det ha noe å si? Anonymkode: 00aff...612 Er det bunnplate? Det trenger ikke bety så.mye. Anonymkode: d1ffb...f35
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #11 Skrevet 14. februar 2022 Jeg skrur alltid for hånd. Har montert massevis av ikeamøbler, også uttrekkbar Hemnes-seng, den er ganske lik Brimnes. Går helt fint. Pass på at alle planker og liknende blir satt på rett veg. Det er gode markeringer på bruksanvisningene. 😃 Anonymkode: eee2b...cde
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #12 Skrevet 14. februar 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Er det bunnplate? Det trenger ikke bety så.mye. Anonymkode: d1ffb...f35 Ja. Anonymkode: 00aff...612
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå