Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har vært fornøyd under hele pandemien ang hvordan dette har vært håndtert på. Noe har jeg selvsagt vært uenig i, men har regnet med at vi en dag skulle få en normal hverdag igjen,

Håper at folk flest kan bruke hodet sitt , så vi kan fortsette med å ha det slik som det i dag presenteres. HOLDE seg hjemme ved sykdom ( er ingen som får kongens fortjenestemedalje ved å ha null fravær) og ikke smitte ned kollegaer. Holde avstand i kassakøen på Rema og listen fortsetter. Ingen er tjent med å ha andres sin pust i nakken🙄

KellyTaylor skrev (1 minutt siden):

Har vært fornøyd under hele pandemien ang hvordan dette har vært håndtert på. Noe har jeg selvsagt vært uenig i, men har regnet med at vi en dag skulle få en normal hverdag igjen,

Håper at folk flest kan bruke hodet sitt , så vi kan fortsette med å ha det slik som det i dag presenteres. HOLDE seg hjemme ved sykdom ( er ingen som får kongens fortjenestemedalje ved å ha null fravær) og ikke smitte ned kollegaer. Holde avstand i kassakøen på Rema og listen fortsetter. Ingen er tjent med å ha andres sin pust i nakken🙄

Jeg får ikke en gang fravær da mulighet for hjemmekontor består. Når det gjelder å holde avstand I køen så trodde jeg at det var vanlig høflighet, også før korona. Hurra :)

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/dnQW0J/regjeringen-fjerner-coronatiltakene

Alle tiltak fjernes. Merkelig hvor stille det ble her inne nå?

Anonymkode: 2516c...7b9

Det har gått en halvtime. Fantastiske nyheter, da! Endelig. Nå håper jeg de skroter alt som har med koronasertifikat også inn i fremtiden. 

Anonymkode: 987ba...2cf

Jeg er kjempeglad. I dag skal jeg kjøpe noe som bobler og popper 🥂🍾

HURRA! Håper alle som skal ut i dag legger igjen en god slump tips til de som endelig kan jobbe for fullt igjen. 

Anonymkode: e23c3...0ef

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Jeg er kjempeglad. I dag skal jeg kjøpe noe som bobler og popper 🥂🍾

HURRA! Håper alle som skal ut i dag legger igjen en god slump tips til de som endelig kan jobbe for fullt igjen. 

Anonymkode: e23c3...0ef

Skulle gjerne gått ut i dag,  men er i isolasjon til og med i morgen. Er glad vi åpner igjen nå endelig 👏👏

Anonymkode: 499e7...4ad

Annonse

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Skulle gjerne gått ut i dag,  men er i isolasjon til og med i morgen. Er glad vi åpner igjen nå endelig 👏👏

Anonymkode: 499e7...4ad

Du er jo ikke isolasjon lenger nå.

Anonymkode: 7cf5a...c21

I dag er vi ute og feirer! Beste som kunne skjedd. Har gått skulder i skulder med mennesker i tettpakket by. Føles godt og kunne passere andre i trange butikker uten å få stygge blikk. Virker som om alle er glade og enige i at dette er det riktige. Klapp på skulderen til alle som har vært slitne av dette, men holdt ut med alle tiltak så lenge som vi har gjort 🇳🇴

Anonymkode: f655a...02e

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

I dag er vi ute og feirer! Beste som kunne skjedd. Har gått skulder i skulder med mennesker i tettpakket by. Føles godt og kunne passere andre i trange butikker uten å få stygge blikk. Virker som om alle er glade og enige i at dette er det riktige. Klapp på skulderen til alle som har vært slitne av dette, men holdt ut med alle tiltak så lenge som vi har gjort 🇳🇴

Anonymkode: f655a...02e

Så deilig ❤️

Anonymkode: 0143a...cda

Annonse

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Vi har hengt ut flagget og snart skal vi ut og feire med deilig lunsj, mulig det blir noe champagne 🥂🍾🇳🇴

Anonymkode: cf495...f1e

Her gikk vi på kino og kafé, så skal mannen og jeg spise en god kvelds og stikke innom et vennepar :) Deilig følelse. 

• Opprett ny...