Anonym bruker Skrevet 11. februar 2022 #1 Skrevet 11. februar 2022 https://www.tv2.no/a/14548915/ Hva tenker dere? Som forventet, eller overraskende? Medier har jo spådd lenge at hun aldri vil få større tittel enn princess consort. Nå får hun queen consort(som i praksis er dronning. En inngift ektefelle til tronarving i det britiske monarkiet vil alltid vil få denne tittelen) den dagen Charles overtar tronen. Jeg er ikke overrasket, har alltid virket som dronningen har et godt forhold til sin svigerdatter, og det hadde jo unektelig vært veldig spesielt om Kate med tiden blir QC og ikke Camilla. Historien med Diana er naturligvis trist og dyster, men tiden går videre og dronningens eldste sønn er jo rette arvtaker uansett. Anonymkode: 52aea...254
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2022 #2 Skrevet 11. februar 2022 Ja, vil ikke det være naturlig? Det er mange konger i Englands historie som enten har blitt skilt eller enke, og for de som gifter seg igjen vil den nye ektefellen bli dronning. Ved en skilsmisse mister hun selvfølgelig tittelen. Det er slik tradisjonen er. Ut av tradisjon er det riktig, men når Charles dør vil hun få en annen tittel, usikker på hvilken. Hun kan selvfølgelig ikke få tittelen dronningmor siden hun ikke er mor til barna Anonymkode: b991d...58c
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2022 #3 Skrevet 11. februar 2022 Det synes jeg er helt rett avgjørelse. Ser på TikTok hvor mye folk hyller denne Diana og det ingen ende vil ta. Hun var da ikke et englebarn selv og synes at Charles og Camilla kler hverandre godt. Anonymkode: 6d80f...681
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2022 #4 Skrevet 11. februar 2022 Det er da en flere dager gammel ‘nyhet’? Bra av dronning Elizabeth å klargjøre dette før hun dør. Anonymkode: 6efcb...256
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2022 #5 Skrevet 11. februar 2022 Det kunne liksom ikke bry meg særlig mye mindre. Anonymkode: 1e593...960
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2022 #6 Skrevet 11. februar 2022 Greit med litt nytt blod inn i den innavla gjengen monarkiet generelt er… Anonymkode: de1c8...9ef
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2022 #7 Skrevet 11. februar 2022 Hun ga Camilla denne tittelen fordi at Kate da får den etter henne. Dronningen er veldig glad i Kate, og helt ærlig tror jeg hun fortsatt lever på trass for å unngå at Charles blir konge. Han er relativt udugelig Anonymkode: 6c284...c9b
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2022 #8 Skrevet 12. februar 2022 Som om noen bryr seg om hva de kaller det fæle kjerringskinnet og den trestokken hun er gift med. Sorry altså, men …huff. Anonymkode: 7a118...ece
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2022 #9 Skrevet 12. februar 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Det synes jeg er helt rett avgjørelse. Ser på TikTok hvor mye folk hyller denne Diana og det ingen ende vil ta. Hun var da ikke et englebarn selv og synes at Charles og Camilla kler hverandre godt. Anonymkode: 6d80f...681 Ja, de er grimme og avfeldige begge to. Anonymkode: 7a118...ece
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2022 #10 Skrevet 12. februar 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): og helt ærlig tror jeg hun fortsatt lever på trass for å unngå at Charles blir konge. Han er relativt udugelig 😂🤣 Anonymkode: a93f0...eaf
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2022 #11 Skrevet 12. februar 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Det kryr sikkert av uinteressante tråder for deg på forum. Deal with it. Anonymkode: 52aea...254 Deal with it? Holde seg unna forumet heller…mener da jeg😏 Anonymkode: a93f0...eaf
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2022 #12 Skrevet 12. februar 2022 Folk er ikke objektive. Man blir upopulær av ulike grunner, og ingen presse i verden er verre enn den engelske, og den kan nok avspeile en del av befolkningen også. Engelsmenn er vant til store forskjeller på folk, og har ofte en forakt for de som skiller seg ut. Som et par i tråden her som slenger dritt om utseendet til folk... Jeg sier ikke at flere av de kongelige der borte akkurat er feilfri, men spesielt Camilla er av de mer harmløse. Hun har aldri har gjort noe folk bør reagere negativt på. Fint at hun blir dronning. Anonymkode: d6904...45f
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2022 #13 Skrevet 12. februar 2022 Hvorfor reagerer folk så negativt på Charles? Anonymkode: 584d0...159
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2022 #14 Skrevet 12. februar 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor reagerer folk så negativt på Charles? Anonymkode: 584d0...159 Fordi de er små og ubetydelige selv. Anonymkode: 6efcb...256
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2022 #15 Skrevet 12. februar 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor reagerer folk så negativt på Charles? Anonymkode: 584d0...159 Mye av grunnen er nok ekteskapet med Diana. Hun er jo nærmest blitt en helgen, og var jo ekstremt populær da hun levde. Da får Charles dårlig rykte fordi hun slet i ekteskapet og han var utro. Folk klarer ikke å skjønne at han levde under et stort press i flere år, og ikke valgte alt selv. Han er jo ganske utilnærmelig også, og det er flere grunner som har gjort han litt upopulær. Mange favoriserer William og Kate også, så Charles stiller svakt. Mange liker ikke Camilla, og Charles antas å regjere ikke så mange år. Blant annet. Anonymkode: d6904...45f
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2022 #16 Skrevet 12. februar 2022 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Det synes jeg er helt rett avgjørelse. Ser på TikTok hvor mye folk hyller denne Diana og det ingen ende vil ta. Hun var da ikke et englebarn selv og synes at Charles og Camilla kler hverandre godt. Anonymkode: 6d80f...681 Jeg har litt problemer med å forstå hvorfor det å hylle Diana må være synonymt med å mislike Camilla? Diana var ute av rollen før hun gikk bort, hvorfor driver folk å maser om at det er hun som skulle vært der? Tenker av og til at de kongelige har utspilt sin rolle i menneskets historie og det nå er på høy tid å fjerne monarkiet, de er jo redusert til sladderspaltene i se og hør. Anonymkode: 94de4...0cf
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2022 #17 Skrevet 12. februar 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg har litt problemer med å forstå hvorfor det å hylle Diana må være synonymt med å mislike Camilla? Diana var ute av rollen før hun gikk bort, hvorfor driver folk å maser om at det er hun som skulle vært der? Tenker av og til at de kongelige har utspilt sin rolle i menneskets historie og det nå er på høy tid å fjerne monarkiet, de er jo redusert til sladderspaltene i se og hør. Anonymkode: 94de4...0cf Det var jo Charles forelskelse og utroskap med Camilla som først ble det offentlig kjente problemet i ekteskapet, og som gjorde Diana mer eller mindre psykisk syk. Anonymkode: d6904...45f
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2022 #18 Skrevet 12. februar 2022 Tenker det er helt greit om hun får bli dronning om nåværende dronning dør før sin sønn. Charles er jo ikke akkurat ung han heller. Anonymkode: beb19...64d
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2022 #19 Skrevet 12. februar 2022 Hva ble dronningmoren kalt da mannen hennes var konge? Anonymkode: 6efcb...256
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2022 #20 Skrevet 12. februar 2022 Har noen sett The Crown? Jeg har sett alt til nå, men har ikke funnet ut hvorfor Edvard beklager for at han har satt Elizabeth i den situasjonen. Om han ikke hadde abdisert og så dødd barnløs, så hadde etter hvert Elizabeth blitt Dronning uansett? 🤨 Etter sin far, George? Anonymkode: 3c09d...359
Admin Skrevet 12. februar 2022 #21 Skrevet 12. februar 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporinger. Admin
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2022 #22 Skrevet 12. februar 2022 Helt ok. Men tror ikke Charles blir konge. Tror han lar William ta det når den tid kommer. Anonymkode: 494cb...db9
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #23 Skrevet 14. februar 2022 Det er ikke gitt at Charles selv vil ha jobben engang. Anonymkode: cd6fd...0a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå