Gå til innhold

Dere som går på antidepressiva; drikker dere alkohol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller følger dere anbefalingen om holde dere edru?

Anonymkode: 09eac...316

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drakk litt av og til da jeg gikk på det. Aldri mer enn to små glass vin. Gikk helt fint for min del. Legen sa også jeg kunne drikke litt. Brukte Zoloft.

Anonymkode: ddb88...474

Skrevet

Jeg kan fint ta et eller to glass til mat, men har ikke drukket meg full enda. Begynte på pillene i oktober-21, så er ganske fersk "i gamet". 

Anonymkode: 0a443...d2d

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Jeg drakk litt av og til da jeg gikk på det. Aldri mer enn to små glass vin. Gikk helt fint for min del. Legen sa også jeg kunne drikke litt. Brukte Zoloft.

Takk for svar. Hvor lenge brukte du Zoloft? Og ble du helt frisk?

Skrevet

Ja, jeg drikker litt i løpet av en uke. Feks tre øl en fredag eller en halv flaske vin en dag.  

Anonymkode: 928d2...472

Skrevet

Ja, drikker når jeg er på fest, ellers noen glass vin av og til i helgene. Cipralex 20 mg siden 2014

Anonymkode: 3be5e...6b1

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Takk for svar. Hvor lenge brukte du Zoloft? Og ble du helt frisk?

Merket virkning av Zoloft fra første pille og den fikk meg på beina igjen. Brukte det noen år, men synes virkningen avtok. Forsøkte i kombinasjon med lamictal, men ingen endring. Gikk over til Wellbutrin og vært litt av og på.

Har ikke blitt helt frisk nei. Jeg har aldri fått tilbake den energien jeg hadde før jeg ble syk for 12 år siden. Har gått fra å jobbe 120% til 50%. Jeg er glad jeg klarer å jobbe noe.

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Merket virkning av Zoloft fra første pille og den fikk meg på beina igjen. Brukte det noen år, men synes virkningen avtok. Forsøkte i kombinasjon med lamictal, men ingen endring. Gikk over til Wellbutrin og vært litt av og på.

Har ikke blitt helt frisk nei. Jeg har aldri fått tilbake den energien jeg hadde før jeg ble syk for 12 år siden. Har gått fra å jobbe 120% til 50%. Jeg er glad jeg klarer å jobbe noe.

Trist å høre at du ikke har blitt den samme etter sykdommen. Var det noe spesielt som utløste det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...